Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2019 21:50 - ЧЕЗ са мошеници
Автор: hloris Категория: Други   
Прочетен: 576 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Някой би ли обяснил/ако има енергетици тук/ как става така,че след като не съм включвала бойлер през летните месеци,то на електомера ми,отчиташ ми данните от бойлера,то имам начислени суми,макар и минимални.

пп.Ползвам алтернативни източници за топла вода през летните месеци.

И какво трябва да направя в случая?!?
Доколкото съм запозната,то една проверка на електромер по искане на клиент на ЧЕЗ в момента е в порядъка на около 40 лева.

Благодаря,ако някой се включи с мнение по въпроса.



Тагове:   мошеници,   ЧЕЗ,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - Таксата която плащаш не е само за ...
20.10.2019 22:45
Таксата която плащаш не е само за изразходвана електроенергия. Дори да отидеш на Бахамските о-ви за две години, и предварително да си изрязала жиците на метър и половина след таблото с електромера, пак ще имаш фиш с "такса пренос", такса за туй, такса за онуй.... Това е положението - да живееш в БГ е лукс, а за лукса се плаща.
:)
цитирай
2. hloris - zax
20.10.2019 23:13
просто ми направи впечатление,не че сумите са толкова големи,при положение,че миналата година нямах такива проблеми.....да не ти говоря,че колкото по-големи икономии правя по отношение на едното готвене,в смисъл,че лятото съм избягвала да пускам много-много фурната,то сметката на другия ми електромер/с трифазен ток съм/ ми е скочила на 100% в сравнение с миналата година...
това са очевадни факти просто....сега като ходя тези дни до града ще им вдигна един луд скандал в някой техен офис

да,определено живеем в страната,в която можеш да очакваш и неочакваното...изненади с отрицателен знак всеки божий ден около нас.

Софийска вода,и те гола вода....имаше отчет на водомерите от тяхна страна,стоя си аз мирно,кротко и тихо в къщи,чакайки ги да ми отчетат водомера....тц....ядец....даже този път не ми оставиха и карта за самоотчет....кипва ми,вземам от един комшия неговата карта за самоотчет,на който беше оставен някакъв си тел. номер,разучавам как да си отчета водомера,и звъня,и о,чудеса....откъде вие ми имате номера....хъка-мъка....ама аз не отчитам този район....ох,боже мой,та нали с моя комшия живеем на една и съща улица...дайте си клиентския номер,дайте това,дайте онова....с хиляди зора даже и ми обещаха да ми изпратят данните в централното управление....отговорността беше прехвърлена в/у някакъв май несъщуствуващ негов колега....и всичкото това,защото миналата година след смяна на водомера ми дойде някаква си луда сметка за вода....150 бг левчета....все едно в къщи държа нон стоп крановете на водата пуснати,и на база ми чукат всеки месец такива суми,че излиза,че аз буквално спя под душа....луда работа отвсякъде
цитирай
3. hloris - затова най-добре е както направи един друг мой комшия....
20.10.2019 23:19
сложи си хидрофорна помпа за вода,ползва си водата от сондата и няма вземане-даване с тях....
казваше,че обмисля и да си сложи и някакъв си генератор за ток....хората вече избягват зависимостите под каквато и да е форма

май и аз ще се ориентирам в тази посока....не виждам иначе никаква оправия в тази държава
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hloris
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2196122
Постинги: 1192
Коментари: 5412
Гласове: 17876
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031