Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2015 12:45 - Нямам против културата на Вежди Рашидов
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 648 Коментари: 0 Гласове:
1



         След статията на проф.Мирослава Кортенска,в броя от 25 април тази година на в."Уикенд",по който въпрос написах,каквото мисля,същата вестникарска къща,към която е и вестник "Минаха година" на 27 април тази година излиза втора статия на госпожа Вероника Велинова,което намирам за неслучайно.Заглавието е"Трябва ли формен простак като Вежди Рашидов да бъде министър на културата".Няколко думи относно грамотността на Вероника Великова.Тъй като съм педагог и с второ висше филолог,веднага забелязвам некнижовната дума "формен",вместо "оформен".Няма да обръщам израза в женски род,най-малкото защото такава обида е подсъдна,каквато има и в статията на Проф.Кортенска.И ако Вежди Рашидов не би подвел дамите под съдебна отговорност,аз със сигурност бих го направила и бих спечелила делото.
      Второ,което ми направи критично впечатление е,че Вежди Рашидов водел "циганска сватба" в Париж.Чудно,аз пък мисля,че това са все представители на нашата интелигенция и не са с цигански произход.И едва ли посетилата изложбата госпожа Цветелина Бориславова,е чакала министъра да й плати разноските.Имайки предвид нейното материално състояние,чак смешно ми се вижда.
     Че е български турчин Вежди Рашидов аз лично нямам против,защото всичките му действия досега показват,че милее за България.Но имам против Вероника Велинова да се обръща към него на "ти" в медия,защото е правителствено лице и елементарната й култура би трябвало да й подскаже да се обърне към него на "Вие".
      Относно неговия речник и самоизтъкване.За речника всеки си има виждане,но аз слушах неговото изказване по BTY в "Преди обед" и покрай ушите ми не са минали думите на благодарност към хора "Йоан Кукузел",той ги окачестви като "божествени",че е разговарял с ръководителя и хористите са се съгласили да му помогнат.
      Останалото са думи без значение в статията на Вероника Велинова.
      В ттози дух на мисли ще й обърна внимание,че тя пише във вестник за стари хора,в който главната редакторка Наталия Русева ля срещу мен цинизни и басове взима,че няма да спечеля дело за плагиатство от страна на покойната вече поетеса Теодора Ганчева,която бе плагиатствала в по-голямата си част две мои стихотворения,представени в рубрика "Поетична антология" от Надежда Захариева.Тъй като не пожелаха да се извинят,както обещаха,аз заведох дело,но по-късно разбрах,че този вестник е на племенника й и че неговите родители и нейни роднини са съдии във Върховен съд.Така се елиминира разпита неин и на Надежда Захариева,въпреки че,като видя сериозността на положението,Надежда Захариева се извини във в."България днес".Наглостта на Наталия Русева /лекувана от алкохолна невропатия в Москва,всички тези факти имат доказателства и свидетели/сигна дотам,че като изпращах възразителни писма за културата Захариева и слабия им вестник,те го подобриха на базата на тези мои писма,а изповедите Захариеви имам основателните съмнения,че вече ги пише и обръща в женски род сина й Явор,с когото живеят заедно,за да не се излага бившата заместник-министърка в Министерството на културата и компаньонка по чашка в кръчмите,както сама си пишеше тя в изповедите,дамата от Трънско село Надежда Захариева.
       Повече подробности в моя фейс.
        И нека да завърша с това,че имаше един друг Министър на културата,известен с любовниците си и извънбрачното дете,на който жена му не смееше да се покаже.От бивша манекенка и ядове,се бе превърнала в развалина.Съпругата на Вежди Рашидов е лекар,фина и възпитана жена,водил я е по културни събития и лично съм я виждала там и дори разговаряла с нея,без да се познаваме.Много мило и земно държание.Добро семйство,добри нравствени стойностти,все полезни предимства за един министър на културата.
      Аз също съм изразила свое мнение какво може още да направи той за писателите като цяло,но не по начил,лъхащ на поръчкова злоба,зад която се крие наша си българска завист навярно,че той ще лансира златното тракийско съкровище и в други страни по света,където вече е поканен.Желая здраве и много успехи на този човек.
Никой не е идеален.Вероятно и той си е направил собствени заключения,но да,той показва за момента,че може да бъде много добър Министър на културата и няма повод да си подава оставката.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6673254
Постинги: 5068
Коментари: 24027
Гласове: 9809
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930