Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2016 15:15 - Поет и художник в едно
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 867 Коментари: 0 Гласове:
-7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 САМОДИВА

 
Самодивата живее в мен,

неистово обича свободата,

ала мъже съвсем не взима в плен,

сами желаят да останат в сетивата  ми.

 

 Изкуството е втората любов

на самодивата - роса Росица,

и онемява всеки мъжки слов

пред красотата на жената - птица.

  

В усоето да ги приканя - до един

ще дойдат по потайните пътеки,

разбити са под небосвода син

сърцата  им по мене и вовеки.

 

 Не устояват. Без магия на ръка,

на чар не устояват и на стихове.

Така е по-красив любовта.

Тя просто не е сам разсъбличане.


Р. Копукова
16 февруари 2009г., София


image
                     "Сладка любов" - автор Петя Иванова ИВ



ЗА  ТЕБЕ

 

За тебе вдъхновението идва,

за тебе вечно времето лети

и думите звучат като молитва,

която никога не чуваш ти.

  

Защото се страхуваш. И сгреши.

А аз молитва няма да ти казвам.

И между нас пространството крещи,

гордолюбивото мълчание прорязва.

  

За теб намирам своя нежен стих,

навярно ангел слиза от небето

и ми внушава красота, и бих

отнесла дар небесен във сърцето си.

 
Не идват просто думите за друг.

И вдъхновение не ме спохожда.

Да беше същият. Да беше тук.

Една любов за всяко денонощие.


Р. Копукова
6 юни 1998г., София



image
                             "На моста" - автор Петя Иванова ИВ



ПОДАРЪК

 

Навръх рождения си ден

сънувах те, че те целувах,

погалих те, бях нежна с теб,

не се свених, не се преструвах.

  

Сънят, природен феномен,

така красив, ефирно блеснал,

навярно бе ми подарен

като вълшебен миг небесен.

 

 И искам да го претворя

в действителност неповторима,

усещам, че съм по-добра,

божествен дар щом с тебе има.


Р. Копукова
3 март 1999г., София




                                                                       "Дъжд"- автор Петя Иванова ИВ
image




Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6684620
Постинги: 5070
Коментари: 24030
Гласове: 9810
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930