Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2019 11:49 - ПРЕДКОЛЕДНО
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 359 Коментари: 2 Гласове:
-7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


Предколедно съм спретнала дома,

направих го уютен и приветлив,
каквато зима да зими сега,
аз искам на душата ми да светне.

Наоколо да има красота,
хармония и мир. Така обичам.
И най- добрите хора на света
от сутринта със благост ги наричам.

Начален празник си е Рождество!
Отново да се ражда обичта ни
към Бога и към другите с добро,
както Исус дойде и завеща ни.

В сърцето ми камбанки, щом звънят,
а и на близките това желая,
то значи е вълшебен моят път
и на Земята, пак върви към Рая.

Изкуството е този мощен дар,
което в бъдещето оцелява.
А любовта - един лечебен цяр.
И с нея този свят ще продължава!

20 декември 2019г., София
Игнажден
Росица КОПУКОВА




Гласувай:
4



1. missana - Наистина заглавието на тази поетична творба е носител на възвишено настроение,
20.12.2019 14:11
което блика от цялото ти стихотворение, Роси. Прочитайки го ме лъхна нещо топло и празнично и мисъл за уют. Буквално светлина струи от редовете.

"В сърцето ми камбанки, щом звънят,
а и на близките това желая,
то значи е вълшебен моят път
и на Земята, пак върви към Рая.

Изкуството е този мощен дар,
което в бъдещето оцелява.
А любовта - един лечебен цяр.
И с нея този свят ще продължава!"

Обобщения, в които нямаш равна. Великолепно стихотворение!
цитирай
2. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
20.12.2019 16:15
missana написа:
което блика от цялото ти стихотворение, Роси. Прочитайки го ме лъхна нещо топло и празнично и мисъл за уют. Буквално светлина струи от редовете.

"В сърцето ми камбанки, щом звънят,
а и на близките това желая,
то значи е вълшебен моят път
и на Земята, пак върви към Рая.

Изкуството е този мощен дар,
което в бъдещето оцелява.
А любовта - един лечебен цяр.
И с нея този свят ще продължава!"

Обобщения, в които нямаш равна. Великолепно стихотворение!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6607306
Постинги: 5041
Коментари: 23943
Гласове: 9774
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031