Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2020 08:37 - ТЕГЛЯ ЛЯТОТО НАЗАД
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 798 Коментари: 9 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Тегля лятото назад да не ме напуска,
хубав ми е този свят с лято нарисуван,
катеричката край мен жълъдът преборва,
септемврийски слънчев ден красота ми сторва.

Якето не искам аз, дълги панталони
и за всеки топъл час душата ми се гони
надпреварва го и пак силно го желае,
да почакат есен, сняг, че ми се играе

на принцеса с летен тен и ми се пътува,
младостта живее в мен и й се лудува.
Дядо Боже търпелив още дни ни дава...
Лятото със поглед син ме опиянява.

Тихо стъпва есента, чак не я усещам,
вероятно схваща тя, че за да я срещам
трябва ми нагласа, но аз не съм готова.
Лято, лято, остани! Искам те отново!

19 септември 2020г. София
Росица КОПУКОВА




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elizabethborislavova - Ето още едно подобно от една голяма съвременна поетеса
19.09.2020 08:46
ЛЯТО, ЛЯТО, МОЖЕ БИ ПОСЛЕДНО,
моля те, пусни ме да поседна
пак до мургавото ти коляно.
Да ми кажеш как ухажваш цвете
в жегите си нетърпими, лято.
Как реката, слънце щом засвети,
смогва росната трева да прати
на жътваря, капнал от умора -
та да го целуне по ръцете.
Научи ме как добра да стана
в жегата ти. Да не вкисва хлябът
за човека, който всяка пролет рамо
дава ми - да те дочакам, лято.
Искам като теб да не обиждам
снеговете в кичурите мои.
Имам още време за обичане
и на чужди, лято, и на свои.
Искам отвисоко да те видя.
да ме гушнеш пак. И да си ида.
Лято, лято, само мое лято,
извиси ме в своето си ято.
цитирай
2. missana - "Лято, лято, остани! Искам те отново!"
19.09.2020 09:10
За жалост лятото ще отлети като прелетна птица към другото полукълбо. Но си мисля, дали бихме му се радвали толкова много, ако беше вечно.

Пишеш толкова хубаво и вълнуващо за общочовешките неща, Роси. Моите поздравления!
цитирай
3. rosiela - БЛАГОДАРНОСТИ!
19.09.2020 09:30
elizabethborislavova написа:
ЛЯТО, ЛЯТО, МОЖЕ БИ ПОСЛЕДНО,
моля те, пусни ме да поседна
пак до мургавото ти коляно.
Да ми кажеш как ухажваш цвете
в жегите си нетърпими, лято.
Как реката, слънце щом засвети,
смогва росната трева да прати
на жътваря, капнал от умора -
та да го целуне по ръцете.
Научи ме как добра да стана
в жегата ти. Да не вкисва хлябът
за човека, който всяка пролет рамо
дава ми - да те дочакам, лято.
Искам като теб да не обиждам
снеговете в кичурите мои.
Имам още време за обичане
и на чужди, лято, и на свои.
Искам отвисоко да те видя.
да ме гушнеш пак. И да си ида.
Лято, лято, само мое лято,
извиси ме в своето си ято.

цитирай
4. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
19.09.2020 09:31
missana написа:
За жалост лятото ще отлети като прелетна птица към другото полукълбо. Но си мисля, дали бихме му се радвали толкова много, ако беше вечно.

Пишеш толкова хубаво и вълнуващо за общочовешките неща, Роси. Моите поздравления!

цитирай
5. rosiela - Младене,
19.09.2020 09:35
щеше ми се да 6 месеца поне, ама не.
цитирай
6. barin - Здравей, Роси. Прави ми впечатл...
19.09.2020 11:16
Здравей, Роси. Прави ми впечатление, че често по радиото започнаха да пускат "Есенни цветя" и " Непознати улици". Типични песни за това време на годината. Лятото обаче не иска да си ходи.
Поздрави!
цитирай
7. rosiela - Да, Барин, и слава Богу.
19.09.2020 15:55
Благодаря ти.
цитирай
8. missana - Така е, Роси,
21.09.2020 08:49
rosiela написа:
Младене, щеше ми се да 6 месеца поне, ама не.


Ако имахме от онези - черните куфарчета, щяхме да сменяме полукълбата и така да си осигурим въпросните 6 месеца.
цитирай
9. rosiela - Младене,
21.09.2020 08:59
ДЕ ДА ИМАХМЕ-Е-Е-Е-Е-Е....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6604246
Постинги: 5040
Коментари: 23940
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031