Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2015 11:57 - Малко важна информация предиместните избори
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1073 Коментари: 0 Гласове:
4



            Освен активен писател,аз съм и активен социален човек.Има ли за решаване общи проблеми на съседите ми в София,накрая аз ги върша,макар да имам подкрепа.По различни поводи съм се сблъсквала с кметове и чиновници ипреди да дадете своя глас за някого,знайте някои преживени неща:
     1.Госпожа Фандъкова,кмет на Столична голяма община не обича да се явява на разговор с граждани през приемното си време.И в сградата на общината да е,ще изпрати заместници.
     2.Секретарки и сътрудници са инструктирани почти винаги да не вдигат телефона,отделно дето не си казват имената,както е редно.
      3.Чрез централата на Столична голяма община не можете да се свържете с нито един кабинет,нито ще ви оставят съобщение?Какво работят тогава?/Дори да имате вече пусната жалба/.
     4.Невинаги има отговор на  наши жалби.особено ако са по горещи теми.
      5. С настояване и скандал на госпожа Фандъкова е назначен за кмет на община "Витоша" в столицата господин Валери Йорданов.Същият е бивш шеф на СДВР в София,помолен да си подаде оставката.Може би има нещо общо с кметската дейност.
      6. Учителки,полицаи-кметове,инженери и архитекти - на подчинена длъжност.Интересна  комбинация.
      7. Ако очаквате господин Йорданов да свърши работа,ще има да почакате.
       8. Най-добре е инструктиран да лъже в отговорите заместник-кмета на община "Витоша" господин инженера Теодор Петков.Приглася му инженер Мария Събкова,на срещи се явяват двамата.
      Много аналогичен е и господин Велинов към СО.,ул."Будапеща"17.
      9. Община "Възраждане" също бележи ръст на голямото мълчание по важни ремонтни въпроси,аналогично на община "Витоша".Дали не са ги избирали под един знаменател ?
        Оставям ви да мислите,приятели,има време до 25 октомври 2015 година.Азобичам да гиизобличавам и п овестници,наесен съм им приготвила телевизия.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6671834
Постинги: 5068
Коментари: 24024
Гласове: 9809
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930