Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2016 11:01 - Среща с Божията закрила
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1071 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Помните ли онзи моряк, който разказа по БНТ след потъването на кораба в Азовско море, че 10 часа извънземни сили са го държали над водата. Че той винаги пътувал с иконата на света Богородица на курс, той единствен мисля оцеля в бурята, която се разразила навътре в морето. А корабът тръгнал, въпреки предупрежденията за буря, защото имаше съмнение за скрита контрабанда и капитанът се е плашил да не го разкрият и само този морят оцеля. Не му помня името, но беше от Бургас. Вероятно и не е знаел какво има в трюма.
   Така и аз бях в смъртоносна катастрофа, колата се преобърна, извънземни сили очевидно я подигнаха и тя застана на една височина извън шосето, подпряна на камъни. Само драскотини, нищо счупено, а на шофьорът и драскотини нямаше. Нито се запали, нито нищо. Измъкнаха ни невредими. Въпреки че шофьорът имаше косвена вина, баща ми не го съди. Каза: "Щом съм пуснал дъщеря ми с такъв човек, аз съм си виновен" . Те не вярваха, семейството му , че няма да ги осъди.
  После, за смели материали, чела съм червенопартийните писма как препоръчват да ме пращат в Белене. Цялата редакция застана зад истината и се бори геройски срещу вятъра на бойни червени другари пет години. Успя. И аз не отлетях в Белене, отлетя директор от поста си.
  Има и други примери.
  Магия и клетви не ме ловят, защото не им обръщам внимание. Всеки ден сутрин, обед и вечер започвам и завършвам с молитва. Бог не ме е забравил никога. Той не изоставя добрите хора, освен ако има карма за плащане, социалните и старите духове. Такъв съм и аз. Има книги за това. Има и други хора - стари духове, но не колкото мен, а ми е интересно да срещна такива.
 Едни се прераждат, други се наказват, трети остават да служат на Бога. Всичко това е описано от световно известни контактьори. Имам книгите им.
  Вярвайте в Бога, не забравяйте и да се помолите, и да му благодарите. Църкавата е само дом на Бога тук на земята и носи отговорност най-вече тя как ще му служи.
  Да сте живи и здрави и напред. Като българи ще оцелеем. Бъдете сигурни и се молете за това.



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6644564
Постинги: 5061
Коментари: 24004
Гласове: 9802
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930