Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2016 19:42 - Арабия в България и по - точно в софийското метро
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 941 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      След несполучливия единствен / засега / опит да удържа чантата си от първия арабски наплив в София, вече зорко бдя и ги душа отдалече.У циганката - крадла има финес като се опитва да отвори чантата ти. Досега не ме е надлъгала. У тия луди - дръж и беж.
   Та така през февруари тази година надуших един мераклия за пазарската ми чанта, пък тя хубава, с цип...Като не можа да я вземе , ме удари с едно руло хартия  и избяга миг преди да хлопне вратата.
  Подавам аз жалба. Канят ме в районното да гледам на камера кой влиза - кой излиза. Ама точно на тези две спирки камерите сдали багажа, та там, откъдето го видях да се качи с мен,преди да се огледа и да ме забележи за лов на чанта.
   Тежко ни, софиянци, ако някой мисли, че може да различи само в гръб и някъде в анфас влизащите в метрото. Където камерите работят, разбира се.  На спирките вътре камери няма и арабите вероятно знаят това. Според  мен полицията е недостатъчна. На следващата спирка слязох да се ос8вестя и позвъних на 112. Обаждане имаше - резултат никакъв.
   Пак продължих. Често го виждах този тип, но след случая, в който във вагона разбраха, че иска да краде и никой не реагира, той изчезна. И сега да се яви, ще  го позная , имаше специфично лице, запомнящо се.
  Де да се сетят да сложат и по коридорите камери на отделните станции? Не са скъпи. Та да се виждат лицата на кандидат - престъпниците.
   По начина, по който изхвърча бесен, че не можа да открадне, ще заявя открито, че са по-хитри и по-агресивни от нас.
  Сложили им на границата наши доброволци конски опашки. Малко им е.Жал ми е за майките и децата, но преобладаващата част не са за жалене.
   15 - ина пъти разбиваха павилион до нас, златни обеци на мои близки крадоха, какво ли не видяхме. А се отупали в апартаменти под наем. Билети не си плащат много от тях като ромите. Дошли в една мирна държава да дирибействат.Това са моите реални срещи с тях и мисля, че родната полиция още не е на тяхното ниво по хитрости, по трикове и номера.
  За това ще им кажа една еврейска, от Израел, предадена ми лично: " Арабин като видиш легнал на улицата, не го мисли за умрял. Чакай 4-5 дни, ако не стане, тогава не е наистина жив". Както се казва: "Коментарът е излишен".



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6694517
Постинги: 5071
Коментари: 24032
Гласове: 9812
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930