Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2016 08:22 - ЗА РУСИЯ ПРЕДИ ВЕКОВЕ И РУСИЯ СЕГА
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 633 Коментари: 0 Гласове:
-3

Последна промяна: 04.11.2016 08:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       ТУК НЯКОИ МЕ ПОДПИТВАТ ЕЛЕГАНТНО ДАЛИ И АЗ НЕ СЪМ ОТ РУСОФОБИТЕ. Не , не съм.Но считам, че тези руснаци, които са ни освободили, заедно с участници в по-малка степен на военни части и от други народи, не са руснаците от днес. Както вече съм посочвала неведнъж, моят дядо е участник в постосвободителните събития за опитите да се освободи българска Македония от турците. А дядо ми е бил много образован човек. Добро е говорел за руснаците, с нищо не са ни пречели, даже след Освобождението историците знаят, че са върнали нашата конституция за по- демократично преразглеждане, когато сме я дали за одобрение.
    Няма да открия топлата вода, но вероятно малцина знаят, че руският цар е тръгнал да освобождава България по съновидение, че време е вече християнството у нас да укрепне на Балканите, изплатили сме си кармата, дето ние сме гонели и избивали. . Това съновидение свише той е имал неколкократно. Два дълга са ни опростили руснаците , да не забравяме подадената ръка.
   Каква е съдбата на царското семейство след 1918 година знаем ясно, но още по-ясно е описана в книги на Даниел Стийл за съдбата на руснаците във Франция след революцията.С дълбоко състрадание и съчувствие към тях.
   По време на соца бях в Русия на дълга екскурзия. Народът им беден, червената аристокрация богата. Писах го и в предишни постинги накратко. Народът им не е лош, обича ни. Има и отрепки като навсякъде, но това е огромна страна, нормално е. Интелигенцията им рязко се отличава по култура от редовия руснак, у нас по не се забелязваше, но сега вече се забелязва. С удоволствие учех езика им и съм имала с руснаци дълги приятелства. Но настоящите правителствени апетити към нас никак не ми допадат и не допадат и на самите редови руснаци. Наскоро помогнах на едно момиче да намери гарата, била тук на гости, отивала си за Москва, но с влак. Заприказвахме се и за мое учудване тя сподели същото мнение - страшно богата част, голяма скъпотия и мълчание, за да не те светнат. Момиче  с висше образование.
   И е много права в изнесения  материал иначе несимпатичната  ми Саанки, за британците. Четох го с огромен интерес и съм напълно съгласна с поднесеното. Те са отврат.
   Мое мнение е, че с руснаците  не бива да разваляме отношенията, а да лавираме, като турчолята, че току-виж те станали по-близки от нас с руснаците. Бедна ви е фантазията колко руснаци добре си търгуват и общуват в Турция с турците. Там съм ходила много повече и лично с руснаци в едни и същи хотели сме говорили.
   Имало е нахалства от тяхна страна, но руснак с нищо не ме е обидил.А от Унгария нагоре, Австрия, Германия освен "никс гут" / " не струва"/ нищо друго не съм чула за нас.
   Друг е въпросът, че Путин е  много хитър и непредсказуем. И жесток в бели пухени  ръкавици, но той и неговата клика не е Русия.



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6672012
Постинги: 5068
Коментари: 24027
Гласове: 9809
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930