Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2017 15:29 - ОГРАБЕНИТЕ ОТ КОМУНИСТИТЕ СЕМЕЙСТВО ДРАГАНОВИ
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 633 Коментари: 1 Гласове:
-5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ДВАМА СЪПРУЗИ, АПОСТОЛИ НА ДУХОВНОТО ИЗРАСТВАНЕ НА БЪЛГАРИТЕ, КОМУНИСТИТЕ ГИ СЪСИПАХА. ЕДВА СЛЕД 1989 ГОДИНА ВНУЧКАТА СИ ВЪРНА ЧАСТ ОТ ОГРАБЕНОТО. БЕЗ КРАДЕНАТА ПОКЪЩНИНА ЗА ПОКОИТЕ НА ЛЮДМИЛА ЖИВКОВА.
Издигнали се с къртовски труд и голямо родолюбие, писала съм и преди за тях- издатели на вестници и списания. Взеха им жилищата и направиха Минералсувенир, в центъра на столицата, че и от последния апартамент им набутали наематели и им оставили две стаи, бандитите. Ограбената виенска мебел е пратена в резиденции и на тях е седяла простата Людмила Живкова, която говореше и тропаше като кон, за които я помнят.
В техните литературни салони редовно е бил Никола Вапцаров, комуниста, оттам никой не го е гонил.
И въпреки че Драганов е бил републиканец, а не царски ориентиран, с цар Борис Трети са били в най- коректни взаимоотношения.
В тези списания, освен за жените, за домакинството, за образованието , се е пишело и за икономика, и за право, и за социална политика.
Това го пиша, защото ми се явява отвреме-навреме някоя червена лъжкиня да ме "оборва". Аз съм журналист и в кръвта и малко ми падат под петите тия, които четат след мене сайтове на екс, без да знаят подробности, само и само да пишат тъпи отговори в тези горещи предизборни времена. Причинката е ясна.
Със стари мутри нов бардак не става, да не кажа някоя по-точна дума.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Мъле-е-е-ей,
05.02.2017 20:29
не съм познала, че Мерлин 68 било мъж и този индивид яко ме упреква. А вие, драги блогъри, по снимката и потребителското / женско / име, ако не ви съобщи сам, че бил мъж, какво ще си помислите? А аз мислех, че все мъже съм виждала и зная как изглеждат. Брей, брей!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6603332
Постинги: 5040
Коментари: 23940
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031