Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2018 14:47 - Зимен етюд за еврочиновник, който изпълнява песен на Янка Рупкина
Автор: ugov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1981 Коментари: 5 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нищо не клати държавата. Нито масов убиец, нито убийство на бизнесмен, нито убийството на данъчен. Държавата се крепи на Трите Кита - Борисов, Пеевски и Цацаров. Десните се опитват да покажат мускули, но цвърчат като мишки. Спонсорът им Иво Прокопиев се прави на жертва, но всъщност винаги е искал да е един от Трите Кита. Не му се получи, въпреки напъните на Цветелина Бориславова. Успяха само да инсталират няколко министри и толкова. БСП не цвърчи, а скърца със зъби. Нинова се чуди как да ядоса Борисов, но той вече е Помирителят и не й обръща внимание. ДПС изпилиха зъбите на БСП и показаха, че политиката е интереси и нищо повече. Патриотите се кротнаха до ГЕРБ, като малки котенца. Само Валери Симеонов се опитва да драска с лапичка по стъклото на коалицията. Народът кротува и плаща сметки. Вече на 1000 % е разбрал, че светлината в тунела е идващия насреща влак. Пеевски го ограбва с търкащите си билетчета и лотарии, но това заслужава народ, чиято алчност на ума е базкрайна. А някакъв еврочиновник казал нещо на български. Чудо голямо! И да запее песен на Янка Рупкина, все тази - оставаме си в антрето на Европа, не ни пускат на масата в хола, където нашите "приятели" похапват. Потупват Борисов пред строя, но си оставаме бедняците в антрето. Това се нарича политика.

 Зима е. Но дори снегът не може да скрие мръсотията в душите.




Гласувай:
4



1. hater - Аз съм хейтър. Искам Дела да ме ли...
16.01.2018 08:01
Аз съм хейтър.
Искам Дела да ме линчува!
цитирай
2. apostapostoloff - Пишете за неща, които не познавате.
16.01.2018 12:37
Западноевропейците на похапват, а живеят доста оскъдно. Особено в страни като Португалия, Испания, Ирландия. Заведенията в тези страни са празни дори и в разгара на туристическя сезон.

Ядат и пият само българите- 70 % от тях са вече с наднормено тегло!

Цели 7 европейски страни са много по- нисък БВП от нашия. А най- много реална недвижима собственост притежават българите.

Важно е обаче да се изхрачите върху Родината- мислите си, че така ще ви помислим за голям мъжкар. Лъжете се, мислим ви само за поредния български драскач.

цитирай
3. alhimik1 - Постоле ,що ни съ гръмниш ва, селяндурино...и ти ли на софрата искаш, патриотино ньедни хах
16.01.2018 14:26
apostapostoloff написа:
Западноевропейците на похапват, а живеят доста оскъдно. Особено в страни като Португалия, Испания, Ирландия. Заведенията в тези страни са празни дори и в разгара на туристическя сезон.

Ядат и пият само българите- 70 % от тях са вече с наднормено тегло!

Цели 7 европейски страни са много по- нисък БВП от нашия. А най- много реална недвижима собственост притежават българите.

Важно е обаче да се изхрачите върху Родината- мислите си, че така ще ви помислим за голям мъжкар. Лъжете се, мислим ви само за поредния български драскач.


Добре го видял Югов, а ти като въведем еврото, обади ми се, да те почерпя, ама дали ще доживеем да ни поканят в Чакалнята, а после к,во чакане ни чака, умнико, Постоле хех
цитирай
4. alhimik1 - Ти не си хейтър ти си гей и искаш дела да ти го надели, тъпанар...
16.01.2018 14:27
анонимен написа:
Аз съм хейтър.
Искам Дела да ме линчува!


Тук ли ти е мястото ве, цървул ньеден ))))
цитирай
5. pompadurdebil - Тоя дебил с удоволствие помпя.
16.01.2018 14:35
alhimik1 написа:
анонимен написа:
Аз съм хейтър.
Искам Дела да ме линчува!


Тук ли ти е мястото ве, цървул ньеден ))))

цитирай
6. pompadurdebil - Екипа ни се разраства. pompadur...
16.01.2018 14:37
Екипа ни се разраства.

pompadurpredator
pompadurblack
pompadurkahaterka
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ugov
Категория: Забавление
Прочетен: 2166852
Постинги: 1198
Коментари: 1286
Гласове: 1662
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031