Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2018 18:16 - ВСЕ ПОВЕЧЕ СТАВАТ ЗРИТЕЛИТЕ, НЕДОЛЮБВАЩИ ЮЛИЯНА ВУЧКОВА,
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 762 Коментари: 7 Гласове:
-8

Последна промяна: 08.10.2018 18:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
което личи в писмата, които получава в предаването. Снощи например, той ломотейсва познатите му до втръсване глупости, а зрителите започнали да се обаждат направо за доктора, който е поканил, невролога, доцента. Та ги сгълча от екран, да се пренасочат да питат относно неговата реч, а след 21.30ч. за доктора. И ето, първо започнаха отрицателните за ухото на професора питания. И той като се разлудя - пак крясъци, пак обиди, бяха повече хора, но имам впечатлението, че ги прескочи. След това дойде ред на любослагачите. Имам отново впечатлението, че той има уговорени хора да го хвалят, независимо че излизат с различни имена, защото текстовете са едни и същи и по това се познава уредения за коментари слагач на луд Вучков. Пък като засегна темата за женската красота - не ти е работа. От което ясно и недвусмислено се разбра, че Вучкова от младини досега мре за хубави жени, но не само хубави, ами и да го обожават, за останалите такива епитети разля, че вмириса студиото. Това ме провокира да отбележа, което засега се въздържах все пак: ами той как се вижда в лицата на жените с тези груби ръце с петна по кожата, които са неизлечими? Сеирът беше пълен. Все повече нервичките не му издържат на миличкия, но какво да прави кукувицата, ако се шитне сам- самин на дивана пред екрана?! 8 октомври 2018г., София Росица КОПУКОВА



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Изтрих коментара на един блогър,
08.10.2018 20:45
но ще кажа - той не е на 85, на 82 е и вече му е време да се маха.
Никога не съм се обаждала в предаването, абсолютно никога. Този прошляк се е мъчил да се влачи след мен и е молил мои приятели за контакт, какъвто не е получил.
Имам свидетели.
И трето - аз съм трудов човек и родът ми е такъв. Затова са успели. Не са паразити на държавата като него.
цитирай
2. rosiela - По няколко думи и за други предавания по ЕВРОКОМ и някои други:
08.10.2018 22:13
ГЛЕДАМ Я РЕДОВНО, КАКТО И ДРУГИ ТЕЛЕВИЗИИ.САМАТА АЗ СЪМ БИЛА ВОДЕЩ И ЗНАМ КАКВО Е. ПРИЕМАМ С ИЗВЕСТНИ РЕЗЕРВИ " ПРЕМЪЛЧАНИ ИСТИНИ" , ЖОРЖ ГАНЧЕВ СЪЩО МИ ДОПАДА - ДАЛЕЧЕ Е ОТ КАЧЕСТВЕН ВОДЕЩ, НО Е ЗАБАВЕН И ИМА ПОЗНАНИЯ. " НЕ СЕ СТРАХУВАЙ" Е СЪЩО ПРИСТРАСТНО ПРЕДАВАНЕ В ПОНЕДЕЛНИК ВЕЧЕР, МАКАР ДА КАЗВА НЯКОИ ЦЕННИ ИСТИНИ, А САШО ДИКОВ СИ Е ПРИРОДНО ЕЛЕМЕНТАРЕН И ЯВНО ВРЪЗКИТЕ СА МУ ДЕБЕЛИ, ТА СЕ МЯТКА ОТ ТЕЛЕВИЗИЯ В ТЕЛЕВИЗИЯ.
КОРИТАРОВ И ТОЙ Е С НИСКА РЕПУТАЦИЯ И ДОСТА ИМИТАЦИЯ. НЯМАХ ВЕЛИКО МНЕНИЕ И ЗА КЕВОРК КЕВОРКЯН НАВРЕМЕТО, ВЪПРЕКИ ЧЕ ГО ИМАХА ЗА ГОЛЯМ ЖУРНАЛИСТ- Е КОЛКО ГОЛЯМ? ДО ПРЪСТЧЕТАТА, ДЕТО СГЛОБЯВАШЕ В ЕФИР И ЗАДАВАШЕ ПРО-О-О-О-ОСТО ВЪПРОСЧЕТА! А ЗА МИЛЕН ЦВЕТКОВ ДА НЕ ГОВОРИМ - ПОД ЧЕРТАТА Е!
цитирай
3. missana - Вучков е върховно недоразумение.
08.10.2018 23:54
Няма човек когото да е напръскал със слюнките си.
цитирай
4. rosiela - Факт неоспорим!
09.10.2018 00:21
missana написа:
Няма човек когото да е напръскал със слюнките си.


Тук една комуня ме назова "черна станция" заради Вучкова. Може! Тя винаги точно и неотстъпно заглушава червените станции и те почват да бръмчат като на повреда.
цитирай
5. rosiela - Има една червена станция, дето не спи,
09.10.2018 08:57
сън не я лови. Та на нея отговарям - маха се Вучкова, махам анализите за него. Така де - той анализатор, аз анализатор! Доста по- образована съм от него, при все партийния му просторат, пардон, "професорат".
А политиката по света и у нас я следя нон-стоп и знам още много неща, но не казвам всичко.
цитирай
6. apostapostoloff - По повод журналисти и журналистика...
11.10.2018 19:01
Не забравяй какво пише Киркегаард за тези драскачи:
“Най- ниската точка на човешкото падение се нарича журналист.“
цитирай
7. apostapostoloff - Злобиян Балкански има само един творчески метод и
11.10.2018 19:02
той е известен на всинца ни:

“Всички са маскари.“
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6655639
Постинги: 5063
Коментари: 24007
Гласове: 9804
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930