Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2019 08:52 - СПОМЕН ЗА НАРКОМАНКАТА ВЕСЕЛА ТОТЕВА
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1515 Коментари: 4 Гласове:
-9

Последна промяна: 09.03.2019 17:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Нямаше и да се сетя за татуираната продуцентка на Би - ти - ви, Весела Тотева, в предаването  "Тази сутрин", ако не я бяха показали, че си е отишла внезапно от света.Та ме върна в един спомен с моя съседка, която боготвори творчеството ми. Много четяща и амбициозна жена,  предложи ми  да занеса книги в телевизията за представяне. " Няма да стане, мила, там са дебели връзкари" - отговорих й. Но тя - не.
И понеже бях свършила книгите,които й дадох, тя взе една моя стихосбирка от подарените, а също и новели мои, между които имаше много интересни истории България - Италия, отиде сама в телевизията и оставила за тази Весела Тотева, като написала и анотация за мен, да чете. Не стига това, ами се върна втори път, да остави и мой мобилен за връзка, понеже жената не борави с компютър, по - възрастна е.
Бях повече от трогната.
Никакъв отговор. 
А тя гледа какви "личности" канят и се диви с все сила.
Като разбрахме, че починала, тя ми каза как там разбрала за нея, продуцентката, казали й коя е в самата телевизия и че това е същата " творкиня" на големи сценарии и авторка на бестселъра за наркомани " Падение и спасение", където татуираната дама описва своята автобиография.
Дето се вика, къде тя " на нивото на наркоманите и татуираните", къде аз, с творчеството си за нормалните хора. Няма база за сравнение.
Какво стана, що стана, Весела Тотева си отиде от света, вероятно се е увредила нещо, докато е водила бурен живот, пък ние тук си пишем творбите и се четем.
Дано с връзки я приемат в Рая! И Бог да я съди за делата й.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Преди години Теди Москов
08.03.2019 08:56
каза нещо много показателно: “В телевизиите работят само тъпанари.“

Аз пък ще ти кажа, че телевизията е бибилията на идиота и в този “храм“ за изящна литература няма място.
цитирай
2. missana - Честно да ти призная, Роси,
08.03.2019 09:33
нищичко не бях чувал за въпросната Весела Тотева, докато не се появи новинарско съобщение, че е починала. Бог да я прости женицата! Известността на някои хора трае само 1 ден, както е при еднодневките - денят на кончината им. После всички доброкачествено бързо ги забравят, включая и близките им. И може би и за Рая се ползват връзки, но не съм чувал някой да се е уредил с връзки в подземното царство. Родните телевизии са пълни с уредени чрез връзки чиновници. Почин, който дължим на Батето и алкохолните му опиянения. Такива обикновено представят някого само по нареждане отгоре.
цитирай
3. rosiela - Даже и това е малко да се каже, като й погледнеш физиономията и фигурата!
08.03.2019 09:58
apostapostoloff написа:
каза нещо много показателно: “В телевизиите работят само тъпанари.“

Аз пък ще ти кажа, че телевизията е бибилията на идиота и в този “храм“ за изящна литература няма място.

цитирай
4. rosiela - И аз. Идва ден, всичко става ясно. Не съм зажалила за такива, мир на праха й.
08.03.2019 09:59
missana написа:
нищичко не бях чувал за въпросната Весела Тотева, докато не се появи новинарско съобщение, че е починала. Бог да я прости женицата! Известността на някои хора трае само 1 ден, както е при еднодневките - денят на кончината им. После всички доброкачествено бързо ги забравят, включая и близките им. И може би и за Рая се ползват връзки, но не съм чувал някой да се е уредил с връзки в подземното царство. Родните телевизии са пълни с уредени чрез връзки чиновници. Почин, който дължим на Батето и алкохолните му опиянения. Такива обикновено представят някого само по нареждане отгоре.

цитирай
5. rosiela - То да се чудиш и маеш,
08.03.2019 12:20
от пиячи и наркомани, и татуирани, що да кажеш, да не знаеш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6695274
Постинги: 5071
Коментари: 24032
Гласове: 9812
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930