Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2019 08:37 - КАК ДА ВЛЕЗЕШ В ПОЛЕЗРЕНИЕТО НА ЮЛИЯН ВУЧКОВ?
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2195 Коментари: 6 Гласове:
-10

Последна промяна: 11.03.2019 08:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Напиши средно статистическо стихотворение за Диана Душкова. Ей така влезе снощи доволно посредствената поетеса Виктория Катранева. Цяла България й видя стихотворните възможности в 5 стихотворения. Аз оставям без коментар. 
Тя е втората, която професорът чете, заради посвещения на любимата му, с която дори не е живял през цялото време, а на периоди, щото и тя не е могла да го търпи.
Няколко думи за Викторето? Едно ниско трътлесто бабе с голямо самочувствие, ама само него го има, та са я изгонили поради некадърност от БНР преди години и червените са я приютили в читалището, което аз осъдих преди време  да заплати огромна сума за писателска дискриминация. И друго да има такова, пак ще съдя.И не само него, а заедно с малотиражката "Словото днес".
Милото беше много доволно, че пусках талантливи творци, двама от които, примоли се тя за моя сметка, я предложиха за член на СБП и тя отскоро е там. Ама нивото си е ниво. Не можеш го мина.
Та явяването й пред телевизионната аудитория на Вучков / дори той призна, че не е била нищо особено като поетеса в началото, а и досега - бих добавила аз /, не е владеела рима, и не владее, като художествен начин за лирично изразяване, е един вид отговор - на, видите ли ме, не съм бездарна аз, дето ме изгонихте от радиото.
Знаем се лично с Викето. Тя ми знае възможностите и аз нейните и винаги й се изкривява  физиономията, когато види отпечатани мои стихове. Да е жива и здрава, и да се прави на поетеса, има накъде да расте.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Най- добре е да му влезеш в полезрението,
11.03.2019 09:54
като му теглиш един шут в дъртия гъз.
цитирай
2. missana - Пропуснах въпросното предаване на проф. Вучкова,
11.03.2019 11:23
за което дълбоко съжалявам. Всяко негово предаване означава за мен смях до сълзи. Но си спомням за високата му компетентност в областта на литературата. Най-напред в областта на поезията, когато той обяви на всеослушание, че великото стихотворение на Шандор Петьофи: "Две неща ми трябват на земята. Те са любовта и свободата...", представете си било на Юлиус Фучик. Аз не съм чел Фучик да е писал стихове, но професърът го произведе в чин поет, лишавайки с лека ръка унгарския гений от най-забележителния му стих.
Не по-малък по големина гаф направи професорът, набеждавайки дядо Вазов в авторство на известния текст на Петко Рачев Славейков: "Кат Русия няма втора тъй могъща на света..."
Та да е жив и здрав професорът да ни весели и за в бъдеще!
цитирай
3. rosiela - Не е лошо. Крие се в апартамента с до три брави заключен.
11.03.2019 11:51
apostapostoloff написа:
като му теглиш един шут в дъртия гъз.

цитирай
4. rosiela - Самата истина, но даже и той забеляза "нивото" на Викито Катранева!
11.03.2019 11:52
missana написа:
за което дълбоко съжалявам. Всяко негово предаване означава за мен смях до сълзи. Но си спомням за високата му компетентност в областта на литературата. Най-напред в областта на поезията, когато той обяви на всеослушание, че великото стихотворение на Шандор Петьофи: "Две неща ми трябват на земята. Те са любовта и свободата...", представете си било на Юлиус Фучик. Аз не съм чел Фучик да е писал стихове, но професърът го произведе в чин поет, лишавайки с лека ръка унгарския гений от най-забележителния му стих.
Не по-малък по големина гаф направи професорът, набеждавайки дядо Вазов в авторство на известния текст на Петко Рачев Славейков: "Кат Русия няма втора тъй могъща на света..."
Та да е жив и здрав професорът да ни весели и за в бъдеще!

цитирай
5. rosiela - Няма други, наистина, други няма!
11.03.2019 18:42

17:30 - След смъртта на Парцалев и Калоянчев
от: apostapostoloff За постинг: КАК ДА ВЛЕЗЕШ В ПОЛЕЗРЕНИЕТО НА ЮЛИЯН ВУЧКОВ?
ни весели и разсмива лъжепрофесорът Злобиян Кучков.
цитирай
6. apostapostoloff - Ще помоля Вучков да покани в
12.03.2019 09:54
предаването си нашето Ваце. Та да вземе акъла на българите. След македонците тя трябва да спечели и българите. След това вече ще помислим за широката Русь...
цитирай
7. rosiela - Не се хаби, Апостоле.
12.03.2019 09:57
Той 200 - килограмови не кани. Хем ще я изгони, хем и тебе ще намрази, що си пратил Вацата Кацата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6652200
Постинги: 5062
Коментари: 24007
Гласове: 9803
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930