Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2019 20:20 - Да сготвим Пролет?!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7594 Коментари: 25 Гласове:
17

Последна промяна: 24.03.2019 20:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Пролет в гювеч сготвих днес
Много деликатно и с финес...

image


image


image


image

Но моля те, стопанке, аз закуската си чакам отзарана,
Пролет в гювеч не е за мен...искам котешка храна отбрана!

image

Дайте, моля, и на мен, не ме забравяйте,
Любимите котаци гладни не оставяйте...

image

Пък аз стопанката ще пазя зорко, само моя си е тя -
Не давам никъде да ходи, а само да си стои у дома!

image

Вижте ме отблизо, котарак съм страшен, ето острото ми зъбче тук,
Никой да не доближава стопанката, плаша всекиго дори без звук...

image





Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Благоуханен гювеч, чак тъдява се ...
24.03.2019 20:38
Благоуханен гювеч, чак тъдява се чувства.
Пък аз вчера "съживих" старо гърненце на внучето - чудесна саксия със здравец от Розовски вриз.
Надявам се и ти си оставила дупчица долу на гювеча да не "загори"...
:)))
цитирай
2. nedovolen - ПП
24.03.2019 20:44
Сега е момента да напръскаш дръвчетата и др. зелентийки с литър зелева чорба на 10л вода. Красивите пеперудки ще снесат в градината на съседите и плодовете ти ще са без химия и протеини. След дъжд, пак.
:)))
цитирай
3. vesever - Ники, нали, пролетен гювеч, как да ...
24.03.2019 20:47
Ники, нали, пролетен гювеч, как да не се чувства!
Имам и една стомна, в която мисля да засадя нещо красиво, още не съм решила какво.
А, гювечът си има малка пукнатина, затова и не става за готвене във фурната, но пък в градината пасва много добре...надявам се, няма да загори )))
Виж, гърненце не ми бе хрумвало да съживявам. И аз пазя гърненцето на децата, като сантимент )))


цитирай
4. vesever - Ще напръскам, само че ми взеха пр...
24.03.2019 20:48
Ще напръскам, само че ми взеха пръскалото и ще трябва да си купя ново )))
цитирай
5. nedovolen - Ами, Бог дал, Бог взел. Да ти подс...
24.03.2019 20:59
Ами, Бог дал, Бог взел.
Да ти подскажа до новото пръскало. Вземаш пластмасови бутилки пол. л. за по-големи дървета литър. Изрязваш отвор в страни и закачаш по една на дърво с капачката така, да не влиза дъжд. Пълниш с чорбата и готово, като се изпари, доливаш за два месеца.
Още по-добре да пийваш две чашки, но темата е за градината r h.dokr mridkur.
:)))
цитирай
6. vesever - Ок, освен да пробвам с бутилки. . . ...
24.03.2019 21:06
Ок, освен да пробвам с бутилки...само котаците да не ги бутат, каквито са любопитни и немирни...)))
цитирай
7. krassko - Доста си се потрудила в градината...
24.03.2019 21:16
Аз само се каня да направя нещо в двора, но от тениса не ми остава време.:)
цитирай
8. hloris - Изкусна готвачка си определено....хареса ми гозбата
24.03.2019 21:40
направена с вкус и въображение! :)

А и котаците те слушкат и са добри помощници.
Аз моя Мърчи го виждам от дъжд на вятър...хапва и тича...по мацки...същият е като твоите...черно бял,ама така се е вталил от това скитосване...нямам думи просто.

А, и добре,че ме подсети с твоя пост/ старост-нерадост/:))) да си изнеса моята миналогодишна гозба от мазето...омайничето ми е в едно желязно старо менче...
Ще унищожавам всичко по алпинеума си,защото ще пръскам от декоративни ягодки...не мога да ги оплевя...днес цял следобяд вадих каквото можах и премествах в две други цветни лехи...и раундъп.

Зная какво е....само гледам да заобикалям цветните магазинчета по пазара,защото не мога да устоя на тези цветни изкушения.
Това е еделвайс отстрани,а вътре копривка ли си сложила?

Недоволен,ако чете,или някой друг,то моля да ми пише с какво да третирам дърветата предцъфтежно...за бордолезов р-р вече съм закъсняла определено.
Веси,ти с какво ги пръскаш твоите дървета.
Миналата година жълтата ми череша/2-годишна/ роди за първи път,и докато ги чаках плодчетата да съзреят,то ги хапнахме с доза мръвки.
Пълен лаик съм що се отнася до дърветата:((
цитирай
9. vesever - Краси и Тони, утре заран ще отгов...
24.03.2019 22:01
Краси и Тони, утре заран ще отговоря, от телефона се пише много мъчително)))
Благодаря ви!
цитирай
10. nedovolen - hloris
25.03.2019 06:23
Веси, извинявай, че тук.
Благодаря на Хлорис за Фниманието. Аз пръскам с всичко друго, освен химия - природна растителна защита. Има го в лентичката на гугъл.
Да види конкретно поста в блога на Григор Симов от 02.05.2017г.
"мРЪВКИТЕ" са истински протеин.
Преди четвърт век ходихме с приятел (+) до Котел. Попътно около Сливен си купихме по плик череши. Шофирам и набивам. Като се позаситих, се загледах в черешките. Ами много мръвка. Кьорав карти не играе, но бяха чудесни. Червейчето при химия не ходи.
:)))
цитирай
11. vesever - Краси, всеки с ангажиментите си. . . ...
25.03.2019 07:10
Краси, всеки с ангажиментите си...и тенисът не е лош, а и щом те радва...
Ще има време и за градинката край блока, малко по малко..сега дните се удължават..
Поздрави!
цитирай
12. vesever - Тони, големи са сладурковци, нали ...
25.03.2019 07:14
Тони, големи са сладурковци,нали )))
Моите не отказват храна,ако и да ходят по мацки, въобще не им се отразява на визията, доста са пухкави ))

И аз засега заобикалям цветните магазинчета, но след месец-два мисля да се обзаведа порядъчно с цветя, и алпинеуми ще си съчиня, и водна лилия искам да отглеждам, ще си иззидам мини-езерце от речни камъни...

Вътре в гювеча е циганче, един особен вид, по-различен е от обичайните циганчета, подарък ми е за 8. март...приятно цъфти, надявам се да избуи и да има обилен цвят...

Ами аз в интерес на истината досега не съм пръскала с нищо....Но виждам, че Ники се е включил, той знае доста неща.
Поздрави!
цитирай
13. vesever - Ники )) Да, и аз ще се уча на биот...
25.03.2019 07:18
Ники ))
Да, и аз ще се уча на биотретиране, поначало нямам навик да пръскам....
една година пуснах няколко калинки по пипера, заради листните въшки, ей такива методи прилагам, или да садя тагетис край картофите и доматите, че прогонва вредители....
Знам за пръскането с копривена отвара против мана, но още не съм го прилагала...
И за поръсването на зелето с фин дървесен прах против зелевата пеперуда, това съм прилагала.
Аз напоследък съм в доста натоварен период и почти не остава време за четене, но ако се синтезира с по 2 изречения, като насоки, както ти пишеш понякога, е най-добре.
Поздрави!
цитирай
14. lexparsy - Абе Веси, признавам че този гювеч би ...
25.03.2019 07:28
Абе Веси, признавам че този гювеч би удовлетворил глада за пролет и чувството за хумор на всеки... но само временно :-)))
Я по добре го „сготви в саксията дето беше поникнала котката :-) А нали знаеш че Пролетта на мъжа минава през стомаха :-)))
В това грънци може да цъфне си става чудесна пролетна гозба на бавен огън в огнището... Да знаш! Само похлупака намери и ще те открехна :-)))
цитирай
15. vesever - Лекси, почвам от малкото-стъпка по ...
25.03.2019 08:46
Лекси, почвам от малкото-стъпка по стъпка и накрая ще направя дори разкошната японска торта от поста на Емелика, която ме впечатли.
За похлупака не съм сигурна, но ще проверя.
Поздрави!
цитирай
16. emelika - vesever.
25.03.2019 10:17
Специално за lexparsy, два гювеча да сготвиш - единият да дига пара, а от този да му намигва циганчето /импациенса/. Като го гледам, милото наистина намига, но на слънцето, че горещи целувки му праща днес. Седефа около него али-ботушки ли е или са заешки ушички? Понаприличват си двете, особено като бебета. Ако е мурсалския, есента от него Лекс с най- тачения родопски чай, отгледан в Балкана ще почерпиш. Усмихнат ден!
цитирай
17. nedovolen - К13
25.03.2019 16:01
Хе хе. Ти и есента бе казала, че ще прочетеш за биодинамичното земеделие.
Не търся махна, припомням. Щом си заета, по-такова е заетостта.
:)))
цитирай
18. vesever - Елена, голямо готвене ще падне )...
25.03.2019 18:07
Елена, голямо готвене ще падне ))
За заешките ушички, всъщност не съм сигурна как точно е името на растението, много ми е любимо, взех си го преди години от Дряново.
Ще потърся името му и ще го напиша.
Ще черпя, къде ще ида )))
Приятна вечер от мен!
цитирай
19. vesever - Ники, много чета за работата и гл...
25.03.2019 18:10
Ники, много чета за работата и главата ми е пълна, понякога блокира ))
Но при мен почвата е чиста и затова не пръскам, имам екологично чисти зеленчуци и плодове.
Ако си виждал фотографии на ябълковите ми дръвчета, отрупани с плод, без никакво третиране....ще се убедиш.
Ако не си виждал, ще покажа )))
Когато мога, ще чета, ако ми се наложи, де..засега държа фронта ....
цитирай
20. emelika - заешките ушички
25.03.2019 20:32
са стахис бизантина
цитирай
21. vesever - Да, същото растение е, проверих по ...
26.03.2019 07:08
Да, същото растение е, проверих по снимки в нета, съвпадат с моето растение )))
цитирай
22. troia - Веси,
26.03.2019 13:04
при теб пак е красиво, цветно, пухкаво, мъркащо и топличко.:)
Цяла зима чакахме това хубаво пролетно време.
Поздрави и успешна седмица ти желая!
цитирай
23. nedovolen - K19
26.03.2019 16:13
Супер, Веси!
Ако да бяха 50+1% като тебе, територията БГ щеше да си е тук, но нямаше да е така с ”матряла” и съвсем друго по нас и светО.
STOP, да не бегам от темата.
:)))
цитирай
24. vesever - Кати, прекрасно е, и аз много се р...
26.03.2019 18:05
Кати, прекрасно е, и аз много се радвам на тази красота, а градинката ми е толкова уютна и светла....щастлива съм!
От тази сутрин имам и първите разцъфнали лалета...)))
Щастливо да ти е, Кати!
цитирай
25. vesever - Ники, доколкото знам, повечето ...
26.03.2019 18:07
Ники, доколкото знам, повечето хора пръскат...
Бягай, бягай, няма проблем ))
И аз понякога бягам....
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4046571
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол