Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2019 07:48 - ДУШАТА НА ДОКТОР ИВАНОВ
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 302 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


 

Седяхме с доктора на една маса и си говорехме за живота, за отвъдното, за книгите на известни екстрасенси, които разказваха и даваха примери за пътя на душите, когато докторът внезапно ме изненада с признанието си:
- И аз идвам от оня свят, Роси. След една тежка катастрофа, бях в клинична смърт и се върнах отгоре.
- Не си споделял, докторе?
- Не се познавахме така добре, но вече знам, че си добър човек и мога да ти кажа честно, бях се увлякъл по материалното. Но се вразумих като се върнах.
- Видя ли тунела, пътува ли по него?
- Истина е, да знаеш. Не лъжат хората. Летях с голяма скорост нагоре в тъмното, докато накрая на нещо като фуния, се показа светлина. Говорил съм и с други преживели подобно пътешествие, да не ти дава Бог, разказват различни неща, но моята душа се спря пред свети Георги. Познах го веднага.
Докато цяла седмица съм бил в клинична смърт тук, на Земята, в болницата, горе със свети Георги водехме дълъг разговор. Той благо ми обясни, че не съм пратен на Земята с такава мисия, каквато аз я върша и ми светна на ефирен екран случки от моя живот като ми поиска обяснение.
Не са за приказване, Роси, но аз си знаех какво съм правил и си признах. И като започна една разходка из земното ми битие, едно разпитване, не ти е работа. Душата ми посърна като на грешник.
Как се явяват злодеите и убийците, хич не знам, да ти кажа, след като свети Георги от мен поиска толкова обяснения.
Накрая ми каза, че ще ме върне обратно, ще ми помогне да оздравея напълно, а на мен оставя да помисля как да продължа живота си.
Това беше преди доста години. Оттогава се смалих, станах друг човек, смирен и много алтруистичен и ей ме на, доживях до стари години. Всичко имам, държа се, благодаря на Бога и на светеца.
- Напиши тези изповеди, доктор Иванов, писател си, освен че си и лекар.
- Не смея, Роси. Не искам да разказвам за старите си прегрешения. Затова мълча, но ти, ако искаш, смени името ми и разкажи това ми преживяване. Не е приказка. Да знаят хората какво следва отвъд.
Това и направих!

Май 2006г.
София
Росица КОПУКОВА





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Много странно и удивително! https://azbyka.ru/otechnik/Serafim_Rouz/dusha-posle-smerti/
18.05.2019 21:03
Този твой разказ, Роси, като тема, съвпада точно с това, което чета в момента, написано от Серафим (Роуз) - "Душата след смъртта" /най-горе/. Няма съмнение, че нещата стоят точно така, както ги описва д-р Иванов.
цитирай
2. rosiela - Благодаря, приятелю.
18.05.2019 21:13
Имам тази книга и още много по такива теми. С този човек се познавахме по писателска линия. Уважителен, на години, обаче си сподели истината насаме на почерпка. Изненадах се, че такива неща са се случвали и с българи, защото той ми разказа и за други негови познати с подобни преживявания. Просто аз не се спирам на всички случаи. Фамилията я смених по негова молба.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6601956
Постинги: 5039
Коментари: 23939
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031