Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2020 17:49 - СКРИТИТЕ ЛЪЖИ ЗА ПАВЕЛ МАТЕВ И БОГОМИЛ РАЙНОВ
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1446 Коментари: 10 Гласове:
7

Последна промяна: 10.02.2020 19:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Галеници на соца бяха Павел Матев и Богомил Райнов. Галеници и себичници. Матев не си показваше носа от кабинета на СБП, на ул. " Ангел Кънчев" 5, по никакви проблеми, да не говорим за прием на граждани. Поетът с вид на животно, дето не искам да му упоменавам името, изпълняваше сладки службички при Тато и му бяха дали национализиран апартамент в центъра на София на ул. " Екзарх Йосиф", който не е известно на софиянци дали изобщо е платил или с някаква мижава за парите му сума.
Хартиеният родолюбец си построи и голяма вила в Макоцево по време на соца, където го изгониха да живее, след като наследниците на собствениците си взеха национализираният апартамент с пълно право след 1989 година. Поет Матев запищя като ощипана булка и написа стихотворенийцето " Прокуда". Ето част от него:
" Мен тутакси ме ослепи немилостивата държава.
Тя дири някаква вина от мен и мойта челяд.
Тя ме изгони от дома, където с право съм заселен".

Пищялко не си дава и разумното обяснение, че всичко крадено един ден се връща. И завършва съвсем справедливо дните си на виличката в Макоцево, дето мързеливецът нямаше да има и нея, ако не беше по времето на Тато.

Подобна е участта на Богонемил Райнов, превзел най- горния етаж на бившето Минерал сувенир , собственост на семейство Драганови, които го изгониха с упорити съдебни дела, защото той показваше документи с невярно съдържание, ми сподели внучката навремето, че не живеел на номер 10, а на 10 А. Смешникът лъжеше, защото това е една и съща сграда и такъв номер няма. Преди да си отиде от света и той, любимецът на червената принцеса Людмила Живкова и на народа, се беше барикадирал с триста решетки - врати, коридор, прозорци, балкон, въпреки че сградата бе висока и той живееше на последния етаж. Кой знае и колко картини в оригинал е имал вътре, защото той разбираше от изобразително изкуство - оригинал и менте, и беше дясната ръка на простата Людмила.






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Много интересен материал си написала, Роси!
10.02.2020 20:59
Не знаех тези неща за Павел Матев и Богомил Райнов. Всъщност ценен като личност е само Николай Райнов. А Павел Матев никога не ми е харесвал като поет. Ами какво да искаме от комунисти. Те могат единствено да заграбват чужда собственост.

Благодаря ти за ценните информации!
цитирай
2. planinitenabulgaria - Павел Матев, когото бях кръстил Грухгрух ми бе по-симпатичен от тия двамата
10.02.2020 22:49
придворни поети. Такива е имало и преди, сещам са за "една поетеса, на три поколения метреса". Богомил Лайнов /нямам правописна грешка/ беше политпроститут и на тази основа се извиси по времето на соца. Играеше с Тато, после с Людмила.
Нещастници....
цитирай
3. rosiela - Знаеш, че и книга ще направя, за да не лъжат поколенията и да се знае истината.
10.02.2020 22:54
missana написа:
Не знаех тези неща за Павел Матев и Богомил Райнов. Всъщност ценен като личност е само Николай Райнов. А Павел Матев никога не ми е харесвал като поет. Ами какво да искаме от комунисти. Те могат единствено да заграбват чужда собственост.

Благодаря ти за ценните информации!

цитирай
4. rosiela - Имаш право!Благодаря, Коста.
10.02.2020 22:55
planinitenabulgaria написа:
придворни поети. Такива е имало и преди, сещам са за "една поетеса, на три поколения метреса". Богомил Лайнов /нямам правописна грешка/ беше политпроститут и на тази основа се извиси по времето на соца. Играеше с Тато, после с Людмила.
Нещастници....

цитирай
5. apostapostoloff - И тия са се ръководили от
11.02.2020 06:35
максимата на техните сръбски другари: "Мало ради, висше кради!"
цитирай
6. rosiela - Имаш право!
11.02.2020 08:45
apostapostoloff написа:
максимата на техните сръбски другари: "Мало ради, висше кради!"

цитирай
7. wonder - А аз се чудя защо българската лит...
11.02.2020 10:10
А аз се чудя защо българската литература е толкова пошла и постна цял век след Ботев.
Имаше още един Павел, който приличаше на булдога си, с жена лесбийка. Това като спомена "животно" се сетих.
цитирай
8. rosiela - Не се чуди. Има още доста боб-леща - писатели! Благодаря за отзива.
11.02.2020 16:12
wonder написа:
А аз се чудя защо българската литература е толкова пошла и постна цял век след Ботев.
Имаше още един Павел, който приличаше на булдога си, с жена лесбийка. Това като спомена "животно" се сетих.

цитирай
9. apostapostoloff - Един въпрос ме мъчи отдавна...
12.02.2020 19:41
Кой ли е обсебил колекцията от картини на Богомил Райнов?
цитирай
10. rosiela - Апостоле,
12.02.2020 19:49
и аз имам същата въпросителна мъчна!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6611542
Постинги: 5042
Коментари: 23945
Гласове: 9776
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031