Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
15.07.2020 10:00 - Дивото ни зове "Саблезъбите -котки"2- ДАРЕНИЕ ЗА ЗООПАРКА
Автор: trenertg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 767 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Разказ 2
Започвам нова поредица разкази...""Дивото ни зове""
Посветена и в името на животните - .
За Възрастни , Професионалисти, младежи технократи и натуралисти.Деца с фантазия и гсм или таблет. За кучемразци, котко- любители, пътешествия и повече няма да кажа.
Всеки Прочел разказ ,който му харесва нека дари 10 стотинки или повече за Ветеринарната амбулатория на зоопарк София .
---
"Погледни ме във очите и кажи че ме обичаш!"
Няма по-верен и предан поглед от Кучешкия и по-невероятно същество от Нейно Величество Котката.
От 1996 година започнаха моите човешки мъки с комуникацията между видовете и методиките за обучение на кучета image , но сега ще погледнем през очите на котката и една котешка семейна драма.
Обаждат ми се хора, които имат развъдник за котки - много притеснени: една от котките е родила и си изхвърля котенцата от бокса, в който са й определили да ги гледа.
"Ужасен Ужас!" - казва жената - "просто ги пуска от 1.5 м на земята!!! Какво да правим?!!!
Какъв е точно случаят:
Родили са две котки с разлика 3-4 дни. Бебета на "котката котеизхвъгач" - условно наречена Мри-Ма, са настанени в бокс-къщичка нависоко. Бебетата и другата котка, условно наречена Мау-Фън, са настанени на "партерния етаж".

Според разказа на стопаните: Мри-Ма си изхвърля котетата - хваща ги едно по едно за главичките и ги хвърля от метър и половина на пода.


Отивам на посещение. С две думи: в първия момент стоя и нямам думи - разбира се спестявам доста от сърцераздирателния разказ на домакинята - и отивам да видя въпросната Мри-Ма "котехвъргачка"...
Влизам в стаята и-и-и-и... бурно посрещане от две шарени котки.
"Мриимаммамм мямрмама мяямямм...." - и двете се разприказваха и започнаха да ми се галят. Накрая застанаха срещу мен и ме гледат в очите - след това се погледнаха една друга и пак впериха в мен поглед.
"Е, какво сега? Какъв е проблемът?" - питам аз и реших да седна във фотьойла и да наблюдавам. Все още бях в първа фаза на изучаване на котешкия език.
Котките изглежда разбраха , че и да ми говорят няма нищо да разбера и минаха към действие:
Мри-Ма се качи в горната къщичка, взе едно коте, донесе го до входа след това погледна надолу, остави го там и каза мямау. Мау-Фън застана отдолу, после дойде до мен, след това отново се върна при къщичката и започна да ми говори доста упорито. Мри-Ма взе котето и аха-аха да го пусне, аз станах, подадох ръце на 30 см под входа и тя ми го пусна в ръцете. Тя видя, че го поех, скочи долу и двете с Мау-Фън ми заговориха и влязоха в долната къщичка.
"Искате да сваля котето долу ли?"
"Мряяя."
Сложих го в долната къща и Мау-Фън го облиза. След това и двете излязоха, впериха поглед в мен и аз ги разбрах.
Свалих всички бебета-котета в долната къща, двете котки се погалиха в мен, измяукаха едно Благодаря, влязоха при бебетата, оградиха ги така, че да могат да бозаят и от двете и блаженно замъркаха.
"Ужасен Ужас!!!", извика стопанката им, когато видя какво съм направила...
А след това ме попита: "Ти как разбра какво искат тези двете?"
"Много просто - уча чужди езици!", казах аз и я оставих да размишлява над думите ми.почвам нова поредица разкази...""Дивото ни зове""
оопарк София .



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: trenertg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 186933
Постинги: 66
Коментари: 73
Гласове: 1020
Архив