Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2017 23:59 - ИСКРЕНО СЕ СТРАХУВАМ,
Автор: rosiela Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 734 Коментари: 6 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ЧЕ АКО РЕША ДА ОТКОПИРАМ ВСИЧКИТЕ СИ НАГРАДИ ПО СВЕТА И У НАС, ДИПЛОМИ, НАГРАДИ ОТ ДИПЛОМИТЕ , ЧУЖДЕСТРАННА ПРЕСА, ОСВЕН НАША ЗА МОЕТО ТВОРЧЕСТВО И ПРОЧИЕ, МОДЕРАТОРИТЕ ТРЯБВА ДА МИ ОТСТЪПЯТ ЕДИН ДЕН САМО НА МЕН БЛОГ БГ, НАЙ-МАЛКО А АЗ НЕ МОГА ДА ОЩЕТЯ ДОБРОЛЮБИВИТЕ ЧИТАТЕЛИ ЗА ЕДНА СЕЛСКА КЛОАКА ОТ САМОЗВАНИ БЕЗДАРНИЦИ, КОИТО ИМАТ КРИВА ПРЕДСТАВА ЗА СЕБЕ СИ И ПРАВА ИЛЮЗИЯ, ЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ НЕЩО В ИЗКУСТВОТО.




Гласувай:
6



1. rosiela - Както писах и преди,
02.09.2017 08:55
не съм удовлетворена от издателства, включително и които са ме издавали. Прекрасно е издателството в САЩ.
Просто за сведение Валентина Йотова е издала Самиздат само 3 книжки, неголеми, без никаква художествена стойност в света на голямата поезия. Сега не пише. Известно е, че тя обича да пипва чужди изрази, метафори и се питам дали не е имала някъде проблеми, щом вече няма вдъхновение?!
цитирай
2. rosiela - Същата няма и филологическо образование,
02.09.2017 08:58
което обяснява много неща.
цитирай
3. karamelita - Копукова, обаждам се, за да подч...
02.09.2017 13:38
Копукова, обаждам се,за да подчертая,че никога не съм искала някой да пукне,аз винаги говоря на майтап и съм казала,че съм си изляла гневът по грешка и се радвам,че не си пукнала от него...все пак жена на възраст се и не се съобразих...Диалотът ти с Йотовава ми е много забавен,имам чувството,че сте като близки приятелки и не можете една без друга, няма ден...карайки се си правите реклама на големи личности и си показвате достойнствата пред света!Поздравявам те за наградите и творчеството ти,което разбрах,че е много голямо. Аз нямам претенции за такива изяви и постижения, най- вече защото съм доста мързелива и не съм се трудила толкова да постигна ниво,това тук за мен е едно развлечение и забавление,убиване на скуката.Дори се замислям дали карайки се талантите не изявяват повече себе си и дали това не е полезно...дано издържат,защото при всеки скандал и дразги се повишава кръвното, адреналина в кръвта и се отделя черна енергия,която трови организма,но може би за творците това е необходимо,предизвикателство за повече изяви...Някои хора наистина печелят от поезия, намират начин,дори знаят как и къде...свят голям,тук ходят по улиците и продават книги или по училищата, нека печелят, не ги мързи хората.Нямам против.Няма да досаждам повече,просто исках да кажа,че не съм злонамерена към никого и се замислям над много неща от света...
цитирай
4. rosiela - Нямам и намерение за отвъдното,
02.09.2017 15:45
нито си ме разстроила. Благодаря за споделеното мнение и правилния подход да се извиниш. Бъди здрава и успешна в своето изкуство.
цитирай
5. missana - Ти си написала достатъчно много качествени произведения, Роси!
02.09.2017 21:36
Те са свидетелство за поетичната ти дарба.
цитирай
6. rosiela - Благодаря,
02.09.2017 22:00
за хубавите думи, Мисана.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6651836
Постинги: 5062
Коментари: 24007
Гласове: 9803
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930