Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2008 11:18 - Леда Милева
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 1429 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 06.12.2008 12:02


Глухарчето
 
Глухарчето
си загубило другарчето
и тъкмо щяло да заплаче,
над него се спряло
едно облаче бяло.
Тъй се зарадвало глухарчето,
че станало на балонче -
вихрогонче
и ф-ъ-ъ-ъ-р!
Хръкнало весело нагоре,
с облачето да си поговори.


Бебе 

То ни е беличко, то ние е сладко,
то се усмихва на мен и на батко,
само защо нито дума не знае,
та да се чудя и да се мая,
като заплаче, като записка,
точно какво ли, горкичкото, иска.


Дъжд в гората

Дъжд в гората,
летен дъжд.
Бързо леля Костенурка
влиза в своята къщурка,
мята малката Калинка
пъстрата си пелеринка,
Кос под гъба червенушка
като под чадър се мушка,
а листенце за качулка
връзва си една Светулка.
Жабата стои сама -
без чадър, без мушама,
скача, радва се и кряка:
- Вижте мене - отзарана
взех в реката топла вана.
Бях в потока - квака-квак -
и сега се къпя пак,
ни се плаша, ни се гуша,
нищо че е хладен душа!


Рожден ден 

За своя празник Веселин
получи блок и пластилин,
велосипедче и боички.
- Честито! - казваха му всички
познати и роднини. -
Ти вече си на три години,
ти вече станал си голям! -
А в огледалото и сам
видя той ясно, че от снощи
пораснал е с три пръста още.

Но тръгнаха си вуйчовци и лели
и двете братовчедки в рокли бели,
и трите момченца
с чипи носленца,
и другите гости, които
дойдоха да кажат "честито".

На пода - книжки от бонбонки,
на стола - нови панталонки.

А Веселинчо по пижама,
щастлив, целуна нежно мама
и татко, и доброто братче,
и хоп! - в зеленото креватче.
Ала едва се мушна под юргана,
и нещо много, много смешно стана -
налапа пръстче нашият юнак
и като бебе го засмука пак.

Забрави Веселин, за срам,
че вече е голям!


Тагове:   Милева,


Гласувай:
0



1. allbi - нещо бебешко от мен :))
06.12.2008 12:45
Красиво пухкаво мъниче
Момче ли си или момиче?
Какво ли питам точно тебе,
нали си само сладко бебе...
Не зная, гукаш без почивка,
даряваш ме с една усмивка,
а в нея само зъбки две,
но най-прекрасните са те...
Дали била съм аз такава-
започва чудно да ми става...
Те знаят, колко съм послушна,
дано дадат ми да те гушна...

Обожавам Леда Милева винаги ми е
действала вдъхновяващо...
Поздрав!
цитирай
2. gothic - Детските й стихчета са наистина ...
06.12.2008 13:09
Детските й стихчета са наистина вдъхновяващи :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15717210
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930