Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2019 10:51 - Да вдигнем скотобойната с кОлУкрана
Автор: favn56 Категория: Новини   
Прочетен: 4501 Коментари: 48 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
днес съм много добра и спокойна,
ще живея, без знак, че греша,
без да казват, че съм скотобойна.

Абе рима да има

image



Гласувай:
11



1. deleted-4udovi6teto - Не мога да повярвам на очите си...
16.03.2019 11:47
Егати бездарната тъпотия!
Изумен съм.
Чу
цитирай
2. favn56 - Ти да си очаквал нещо друго?
16.03.2019 11:49
4udovi6teto написа:
Егати бездарната тъпотия!
Изумен съм.
Чу

цитирай
3. poliqor - Хахахахахах!
16.03.2019 11:57
Това тъпото е за Гинес! Тя не била скотобойна... дали изобщо с тия 9 ВИШИ образУвания е в час със значението на съществителното, а може и "сказуемо" да е? - скотобойна? :-)
цитирай
4. favn56 - Не бе, глагол ще е сигурно, нали не може да е сказуемо.... ех, глаголице, глаголице проскубана....
16.03.2019 11:59
poliqor написа:
Това тъпото е за Гинес! Тя не била скотобойна... дали изобщо с тия 9 ВИШИ образУвания е в час със значението на съществителното, а може и "сказуемо" да е? - скотобойна? :-)

цитирай
5. selena1 - http://rechnik.info/%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D0%B9%D0%BD%D0%B0?fbclid=IwAR1SeKytGGeof-YD4zXRlJq-lbqGn6CWr1KjP76VtKZPAHmlbRvuq9G1aoc
16.03.2019 12:17
Мълееееееееееееееейййййййййй... справката в тълковния речник говори, че скотобойна има само едно значение - кланица! И няма как тази глупава бабка с претензии за Пу-теса Розавела Копуткова да бъде кланица. Да си пие розовото хапче и да ляга под коча.
цитирай
6. rosiela - А в крана въздигаме Валя,
16.03.2019 12:58
и тя се на мръвки търкаля,
и стиховце нейде изстистква,
та тук - таме винце да плиска.
цитирай
7. rosiela - Диалог с тъпото Канче!
16.03.2019 13:14
ай | Деактивирай
13:13 - ОГРАМОТЯВАНЕ НА НЕГРАМОТНИЦИ

Автор: rosiela Категория: Лични дневници
Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 0


Знае се не от вчера, че думите имат различно етимологично значение. Така например думата "бибитка", която знае наш Канчовски от Враца, не е същата като думата " бибибка", която е с руски произход и означава " играчка", просто вид играчка - за превозно средтво, което е в движение.

Сега Канчовски запъна на думата " скотобойна", която има повече от едно етимологично значение: в един случай е " кланица", а в метафоричен означава " зверска, безпощадна".

Освен това, тук, в блога, срещам толкова технически грешки, че просто ги разбирам блогърите и не правя въпрос. Възможно е в бързането да съм правила и аз. Пълен и кратък член, правилно поставяне на запетаи и тирета малко хора ги знаят.

Но очевидното незнание за двуякото или трояко значение на думите си е, аджеба, вид простотия, и се налага да дам малко безплатни пояснения на Канчовски, за да осветля неговите глупости, които той няма да спре да пише и да ни показва уникалния си примитивизъм!




цитирай
8. rosiela - Диалог с тъпото Чу!
16.03.2019 13:15

2. favn56 - Ти да си очаквал нещо друго?
11:49
4udovi6teto написа:
Егати бездарната тъпотия!
Изумен съм.
Чу
цитирай
9. yotovava - хахахаха, Стефане, разби ме, я Б...
16.03.2019 13:33
хахахаха, Стефане, разби ме, я Боцето как подскача, чак деветте й ВИШИ се тресат :))))))))))
цитирай
10. yotovava - Боцка, я сега ми разтълкувай какво значи - копирам ти от твоя текст - средтво, а също и - двуякото. При твоите 9 ВИШИ такива елемнтарни грешки, цъ, цъ, цъ :))))
16.03.2019 13:35
rosiela написа:
ай | Деактивирай
13:13 - ОГРАМОТЯВАНЕ НА НЕГРАМОТНИЦИ

Автор: rosiela Категория: Лични дневници
Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 0


Знае се не от вчера, че думите имат различно етимологично значение. Така например думата "бибитка", която знае наш Канчовски от Враца, не е същата като думата " бибибка", която е с руски произход и означава " играчка", просто вид играчка - за превозно средтво, което е в движение.

Сега Канчовски запъна на думата " скотобойна", която има повече от едно етимологично значение: в един случай е " кланица", а в метафоричен означава " зверска, безпощадна".

Освен това, тук, в блога, срещам толкова технически грешки, че просто ги разбирам блогърите и не правя въпрос. Възможно е в бързането да съм правила и аз. Пълен и кратък член, правилно поставяне на запетаи и тирета малко хора ги знаят.

Но очевидното незнание за двуякото или трояко значение на думите си е, аджеба, вид простотия, и се налага да дам малко безплатни пояснения на Канчовски, за да осветля неговите глупости, които той няма да спре да пише и да ни показва уникалния си примитивизъм!





цитирай
11. rosiela - Поздрав за моето празно Канче!
16.03.2019 13:57
13:54 - ВЕЛИК СЪМ КАТО БОГА ЯНУС

Автор: rosiela Категория: Забавление
Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 0


Велик съм като бога Янус
и от Врачанската гора
ще сляза със разцепен анус,
но мърсотия да сглобя.

Велик съм като Кама Сутра,
било със мъж или с жена,
обаче до пред мойта мутра
не се спря ни една овца.

Велик съм като пропадало,
и като евтин Канчов звън,
не се оглеждам в огледало,
да ми не шепне, че съм пън.

По времето на дядо Тато
живеех леско и добре,
там простите бяха благати,
и станах яко пиянде!

Направо съм за скотобойна,
но някак още се държа,
по малко правя се на боен
като нацепени дръвца.


16 март 2019г., Враца бийч
Росица КОПУКОВА
цитирай
12. rosiela - Права си баб, за средството съм в техническа грешка, за второто - не, изписва се и по двата начина.
16.03.2019 13:58
yotovava написа:
rosiela написа:
ай | Деактивирай
13:13 - ОГРАМОТЯВАНЕ НА НЕГРАМОТНИЦИ

Автор: rosiela Категория: Лични дневници
Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 0


Знае се не от вчера, че думите имат различно етимологично значение. Така например думата "бибитка", която знае наш Канчовски от Враца, не е същата като думата " бибибка", която е с руски произход и означава " играчка", просто вид играчка - за превозно средтво, което е в движение.

Сега Канчовски запъна на думата " скотобойна", която има повече от едно етимологично значение: в един случай е " кланица", а в метафоричен означава " зверска, безпощадна".

Освен това, тук, в блога, срещам толкова технически грешки, че просто ги разбирам блогърите и не правя въпрос. Възможно е в бързането да съм правила и аз. Пълен и кратък член, правилно поставяне на запетаи и тирета малко хора ги знаят.

Но очевидното незнание за двуякото или трояко значение на думите си е, аджеба, вид простотия, и се налага да дам малко безплатни пояснения на Канчовски, за да осветля неговите глупости, които той няма да спре да пише и да ни показва уникалния си примитивизъм!






цитирай
13. rosiela - Баб, не че не се чувствувам поласкана
16.03.2019 14:02
как ме изкарваш с 9 висши, но все пак за две, другите са друг вид образования, хабилитация и пр.
И, ти и едно да имаше....
Но си нямаш, мила. А ти се иска и то много!
цитирай
14. rosiela - Баб, ще напиша разказ в твоя чест: " КОПНЕЖ ПО ВИСШЕ" !
16.03.2019 14:08
yotovava написа:
хахахаха, Стефане, разби ме, я Боцето как подскача, чак деветте й ВИШИ се тресат :))))))))))

цитирай
15. karamelita - Хахахаха - ще ме уморите от смях и ...
16.03.2019 14:52
Хахахаха - ще ме уморите от смях и едните и другите!Не мога да се вглъбя да изпитвам любов и да фантазирам...разхилвате ме и ме разконцентрирате!Сигурна съм в едно - взаимно си правите страшна реклама!!!
цитирай
16. favn56 - 9 ВИШИ и не знаеш как се пише "мърсотия", е нема такава излагация :))))))))))))))))))))
16.03.2019 15:55
rosiela написа:
13:54 - ВЕЛИК СЪМ КАТО БОГА ЯНУС

Автор: rosiela Категория: Забавление
Прочетен: 0 Коментари: 0 Гласове: 0


Велик съм като бога Янус
и от Врачанската гора
ще сляза със разцепен анус,
но мърсотия да сглобя.

Велик съм като Кама Сутра,
било със мъж или с жена,
обаче до пред мойта мутра
не се спря ни една овца.

Велик съм като пропадало,
и като евтин Канчов звън,
не се оглеждам в огледало,
да ми не шепне, че съм пън.

По времето на дядо Тато
живеех леско и добре,
там простите бяха благати,
и станах яко пиянде!

Направо съм за скотобойна,
но някак още се държа,
по малко правя се на боен
като нацепени дръвца.


16 март 2019г., Враца бийч
Росица КОПУКОВА

цитирай
17. rosiela - Канче, пак се насра.
16.03.2019 18:03
Не си ли слушал за скокливото " ъ" ? Кога е " мърсотия", кога е " мръсник", например. Пак си за двойка. А бе как изобщо си стигнал до средно образование, ако го имаш де?
цитирай
18. rosiela - Канче,
16.03.2019 18:06
имам питане: да не би да е искал да се гръмне Чудовището, щото ревало по Варна, казаха ми? Та ти имаш великата мисия да го спасяваш?
Или сте нещо обърнали резбата двамцата?
Така де, чуват се разни работи.
цитирай
19. favn56 - Боцке, язък ти за 9-те ВИШИ, мръсотия идва от мръсен, а не от мърся, демек не от глагола, хахахаха - Спривка - Институт по българистика. Там работа.
16.03.2019 19:36
rosiela написа:
Не си ли слушал за скокливото " ъ" ? Кога е " мърсотия", кога е " мръсник", например. Пак си за двойка. А бе как изобщо си стигнал до средно образование, ако го имаш де?

цитирай
20. rosiela - Леле, супер си прост. Бързо хващай учебника!
16.03.2019 19:42
favn56 написа:
rosiela написа:
Не си ли слушал за скокливото " ъ" ? Кога е " мърсотия", кога е " мръсник", например. Пак си за двойка. А бе как изобщо си стигнал до средно образование, ако го имаш де?


цитирай
21. rosiela - Моите висши, Баце, бетон знания,
16.03.2019 19:42
твоето средно пиянско - гола вода!
цитирай
22. favn56 - Хващай го ти, че нещо си го пропуснала, хахахаха, няма такава простотия и излагация като твоята лельоооооо,няма
16.03.2019 20:24
rosiela написа:
favn56 написа:
rosiela написа:
Не си ли слушал за скокливото " ъ" ? Кога е " мърсотия", кога е " мръсник", например. Пак си за двойка. А бе как изобщо си стигнал до средно образование, ако го имаш де?



цитирай
23. rosiela - Леле, не само аз съм на мнение, че си потресающо неграмотен! Леле-мале, ужас!
16.03.2019 20:48
favn56 написа:
rosiela написа:
favn56 написа:
rosiela написа:
Не си ли слушал за скокливото " ъ" ? Кога е " мърсотия", кога е " мръсник", например. Пак си за двойка. А бе как изобщо си стигнал до средно образование, ако го имаш де?




цитирай
24. joahn - мръсотияРечник на българския ...
16.03.2019 21:17
мръсотия

Речник на българския език
мръсотия — съществително име, женски род (тип 47) редактиране
Значение
мн. мръсотии, ж.
1. Само ед. Нечистота. В къщата имаше много мръсотия.
2. Прен. Нечестна, подла, низка постъпка. Цяла година той ми прави мръсотии.
Синоними

мръсота, нечистотия, смрад, кал, боклук, тиня, смет
низост, подлост, безчестие, гадост, гнусота
неприличен език, нецензурен език
изпражнения, кир

цитирай
25. rosiela - Слаб 2.
17.03.2019 08:24
joahn написа:
мръсотия

Речник на българския език
мръсотия — съществително име, женски род (тип 47) редактиране
Значение
мн. мръсотии, ж.
1. Само ед. Нечистота. В къщата имаше много мръсотия.
2. Прен. Нечестна, подла, низка постъпка. Цяла година той ми прави мръсотии.
Синоними

мръсота, нечистотия, смрад, кал, боклук, тиня, смет
низост, подлост, безчестие, гадост, гнусота
неприличен език, нецензурен език
изпражнения, кир


цитирай
26. yotovava - Лош 1 с два минуса за БОЦКАТА, която не знае правописа на елементарна дума.
17.03.2019 08:43
25. rosiela - Слаб 2.
08:24
цитирай
27. yotovava - Стефане, защо се занимаваш с глу...
17.03.2019 08:45
Стефане, защо се занимаваш с глупости, при толкова фрапиращи грешки е ясно, че тая жена не познава граматиката и правописа. На лични съобщения веднъж ми написа, че помнела като "сВинкс". Това май от свинкя е решила, че произлиза :))))))))))))))))))))
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Стефане, защо се занимаваш с глу...
17.03.2019 08:56
yotovava написа:
Стефане, защо се занимаваш с глупости, при толкова фрапиращи грешки е ясно, че тая жена не познава граматиката и правописа. На лични съобщения веднъж ми написа, че помнела като "сВинкс". Това май от свинкя е решила, че произлиза :))))))))))))))))))))

Да попитам нещо, ако ми позволите?
За "спортиската" с 9 виши ли говорите тук? :-))))))))))))))
Чу
цитирай
29. rosiela - Йоте, ти не знаеш откъде си родом, с мен се занимаваш, простоме.Я у лево , да четеш! Не си доучила.
17.03.2019 09:03
yotovava написа:
Стефане, защо се занимаваш с глупости, при толкова фрапиращи грешки е ясно, че тая жена не познава граматиката и правописа. На лични съобщения веднъж ми написа, че помнела като "сВинкс". Това май от свинкя е решила, че произлиза :))))))))))))))))))))

цитирай
30. yotovava - Боце, знам - от София съм, лельо, а на ...
17.03.2019 09:05
Боце, знам - от София съм, лельо, а на теб в главата ти чуруликат псевдопейчета.
Първом, Боце, научи къде се слага интервал при препинателните знаци.
цитирай
31. rosiela - Ваце,скрий пиринчената статуетка в тоалетната,
17.03.2019 09:10
да ти не гледат резила. А че не си от София, вече цяла България го разбра.
цитирай
32. yotovava - Нерде "спортиска", Валери, нерде "скотобойна" и летящи чинии над Симеоново :)))))))))))))
17.03.2019 09:11
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
Стефане, защо се занимаваш с глупости, при толкова фрапиращи грешки е ясно, че тая жена не познава граматиката и правописа. На лични съобщения веднъж ми написа, че помнела като "сВинкс". Това май от свинкя е решила, че произлиза :))))))))))))))))))))

Да попитам нещо, ако ми позволите?
За "спортиската" с 9 виши ли говорите тук? :-))))))))))))))
Чу

цитирай
33. rosiela - Коренчето ти е селско, мила
17.03.2019 09:11
ми ливадо!
цитирай
34. yotovava - Боце, чакам ти великите разследвания, лельо, засега кръгла нула и един ми ти там сВинкс :)))))))))))
17.03.2019 09:12
rosiela написа:
да ти не гледат резила. А че не си от София, вече цяла България го разбра.

цитирай
35. yotovava - Боце, дай да видим туй селско коренче бе, много ти се моля, че не го знам, хайде, нали си супермегаултраразследвачка :))))))))))))))))))
17.03.2019 09:13
rosiela написа:
ми ливадо!

цитирай
36. favn56 - Вале, според мен Боцата е от село и ...
17.03.2019 09:30
Вале, според мен Боцата е от село и затова е така нападателна в стремежа си да го прикрие, нали?
цитирай
37. rosiela - Знаеш го, Марова щерко, знаеш го, ама си го криеш. Пълна селяния се, сто процентова.
17.03.2019 10:06
yotovava написа:
rosiela написа:
ми ливадо!


цитирай
38. rosiela - Канчо, а да го напишеш, на бяло листче с моя химикалка, та да те засъдя, както си знаем у нас.
17.03.2019 10:07
favn56 написа:
Вале, според мен Боцата е от село и затова е така нападателна в стремежа си да го прикрие, нали?

цитирай
39. yotovava - Боце, направи същото за мене, можеш ли, стиска ли ти, м? :)))))))))))))))))))))))))))))
17.03.2019 11:14
38. rosiela - Канчо, а да го напишеш, на бяло листче с моя химикалка, та да те засъдя, както си знаем у нас.
10:07
цитирай
40. rosiela - За тебе правя специална подготовка. Не съм те забравила, душичка.
17.03.2019 16:05
yotovava написа:
38. rosiela - Канчо, а да го напишеш, на бяло листче с моя химикалка, та да те засъдя, както си знаем у нас.
10:07



А пропо, скри ли статуетката в тоалетната?
цитирай
41. rosiela - Нито селската ти баба 300 кила,
17.03.2019 16:07
нито Мара селянката съм забравила.
Но най не съм забравила тебе самата.

А пропо: селска софиянке, моите родители са родени тук, в столицата. За малко уточнение. Ти бавничко схващаш, като за средно тройкаджийско.
цитирай
42. rosiela - Хайде сега подсети простото Фавне,
17.03.2019 16:09
да показва лична карта и да пише. Е, за някоя правописна грешка махна няма да правя.
цитирай
43. rosiela - Ще почакаш, стрино Вацо. И не приписвай кривопис за моя сметка.
17.03.2019 16:34
yotovava написа:
rosiela написа:
да ти не гледат резила. А че не си от София, вече цяла България го разбра.


цитирай
44. yotovava - Боцинка, цялата ти кореспонденция на лични си стои в блога ми. Ако искаш, ще я постна наново.
17.03.2019 17:47
rosiela написа:
yotovava написа:
rosiela написа:
да ти не гледат резила. А че не си от София, вече цяла България го разбра.





ЕТО ТИ КОПИЕ ОТ 2017

И във Владая ще те открия,
имам контакти навсякъде.

Изпратено: 22.09.2017 18:43 От: rosiela
Изтрий | Отговор
цитирай
45. rosiela - Е,и? И във Владая те открих къде живееш. Нещо против?
17.03.2019 19:34
yotovava написа:
rosiela написа:
yotovava написа:
rosiela написа:
да ти не гледат резила. А че не си от София, вече цяла България го разбра.





Ваце, а бе ти можеш ли да влезеш в тази кабинка на кулокрана? И второ, ако Фавнето те покани да влезеш там, дали няма да счупиш кулокрана, баби? Аз мисля, че ще!


ЕТО ТИ КОПИЕ ОТ 2017

И във Владая ще те открия,
имам контакти навсякъде.

Изпратено: 22.09.2017 18:43 От: rosiela
Изтрий | Отговор

цитирай
46. yotovava - Къде ме откри бе, лельо, то е всеобщоизвестно, ама нито улица, нито номер знаеш, хахахаха. Тъпо, тъпо, та вдлъбнато :)))))))))))))
17.03.2019 20:07
yotovava написа:
rosiela написа:
yotovava написа:
rosiela написа:
да ти не гледат резила. А че не си от София, вече цяла България го разбра.





ЕТО ТИ КОПИЕ ОТ 2017

И във Владая ще те открия,
имам контакти навсякъде.

Изпратено: 22.09.2017 18:43 От: rosiela
Изтрий | Отговор

цитирай
47. rosiela - С питане, Ваце, с питане. Толкова си знаменита с килограмите, че хич не си незабележима.
17.03.2019 21:47
yotovava написа:
yotovava написа:
rosiela написа:
yotovava написа:
rosiela написа:
да ти не гледат резила. А че не си от София, вече цяла България го разбра.





Хайде да ми отговориш ще можеш ли да влезеш в кабинката за говедата и ще те издържи ли кулокрана, Ваце?
Що ми изтри въпроса миризливото Канче? Щото видът ти е страшен и опасен за природата на България ли?!


ЕТО ТИ КОПИЕ ОТ 2017

И във Владая ще те открия,
имам контакти навсякъде.

Изпратено: 22.09.2017 18:43 От: rosiela
Изтрий | Отговор


цитирай
48. yotovava - И да питаш, и да не питаш, лельо, все ...
17.03.2019 22:08
И да питаш, и да не питаш, лельо, все тая - прах в очите на слепите, нищо не знаеш.
Още щом твърдеше, че работя в общината, ми стана ясна, че грам информация нямаш за мене. Хахахахаха.
Хайде у лево, сънувай си летящите чини и кОлукрановете.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: favn56
Категория: Новини
Прочетен: 369903
Постинги: 69
Коментари: 1064
Гласове: 1151
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031