Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2012 15:55 - "Нощ в Тасос" и "На теб"
Автор: rosiela Категория: Поезия   
Прочетен: 1009 Коментари: 0 Гласове:
-3

Последна промяна: 17.04.2022 19:42



                НОЩ В ТАСОС


               Нощта във Тасос,като в цяла Гърция,е песен,
               с прочувствени слова в един живот съвсем нелесен
               и като гърците,докосващи сърцето съкровено
               едва ли друг би стоплил толкова това безвремие.


              Изпепеляващи са чувствата,духът и болката,
              изпепеляваща е всяка дума нежно-знойна,
               неравнодушна,те възбужда пак нощта във Тасос
              и само тази музика ти шепне:"Не живей нахалос".

             
              По пътищата на Елада слушах деноношщно песни,
              но тази вощ във Тасос знам,че ще запомня вечно.
              И,чудя се,как във една земя на Боговете
              така до дъно се изпиват и любовта,и греховете.




                                 НА   ТЕБ


             Въздухът е пълен с теб,слънцето,водата,
             ти насищаш всеки миг с обич сетивата,
             аз съм птицата сега,кацнала до тебе,
             двамата сме-аз и ти.Другото е време.


            Ти си хоризонтът,ти.Ти си синевата,
            аз съм плясъкът красив,волен на крилата.
            Ти си целият сюжет на една новела,
             незавършена Вселена двамата сме сплели.
      

             Ти си бъдещето,ти.Ти,опора моя,
              във живота обратим,пълен със завои.
              Ти си моята мечта,даже я надмина.
               Огнена е любовта,чакана с години.


Стиховете са от книги на авторката
              




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6688202
Постинги: 5070
Коментари: 24030
Гласове: 9811
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930