Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2012 14:14 - Син на морето,Недей ,Пътуване
Автор: rosiela Категория: Поезия   
Прочетен: 971 Коментари: 0 Гласове:
1



            
               СИН НА МОРЕТО



  Преди години ме обичаше моряк,
  но не поиска да живее в София,
  а за жена на морския ни бряг -
  звучеше ми като погрешта еуфория.


  не ставах за море и за звезди
  аз,стъпилата здраво на земята
  и разделихме се като приятели добри,
  живеещи във два различни свята.


 Изтече много време,не разбрах
  каква магия криеше морето,
 дори над любовта /дали е грях?/
 да сложи край.Но взе си то момчето.


Удобствата на столичния град
не замени за борза и вълните.
Не му се сърдя,в неговия свят
навярно още светят висините.

Един ббезкрайно ножен романтик
създало бе морето от детинство.
И още се оглеждам в този лик,
неразгадаем,чуден и единствен.


                НЕДЕЙ



Не се надбягвай с времето ,любов,
тя,верността,не е окова тежка
и ревността изгаря нечовешки,
когато няма топъл благослов.

Когато думата не е магия,
когато думата е зла стихия,
за вярност да се бориш смисъл няма,
отровена любов изневерява.

Не се задържа чувството насила,
една жена със грубост не е мила,
животът сам със теб се подиграва,
объркана любов изневерява.


           ПЪТУВАНЕ



Аз съм пак на летището,
трътвам,хора,със вас
в самолет,който искате,
в който искате час.

Без билетни формалности,
зажадняла за път,
само там,на терасата,
чувствам,мой е светът.


С всеки курс към небето
ще политам сега,
без дори да ми казвате
накъде,докога.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6660452
Постинги: 5063
Коментари: 24007
Гласове: 9805
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930