Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2015 17:15 - Обет в църква
Автор: rosiela Категория: Поезия   
Прочетен: 491 Коментари: 0 Гласове:
2



        Обет в църква

 Не отъркалях ни едно легло,
за да доказвам дарбата си,Боже,
аз знам-от тебе е-и знам защо
да пиша в този свят ми е заложено.

Неспирам,Боже,няма и да спра
да славя с думи чисти твойто име,
на някои не им понася-да,
но не е никак лесно да си личност.

И донесе ли дарбата пари,
в живота ми,за жалост,материален,
параклис ще направя,знаеш ти-
във всички битки,дето удържа ме.

Та то не бе редакторски креват
и предложения със сексуален намек,
последно до последния простак
ги гонех на литературата от храма.

Не се поколебах дори за миг
за правдата човечна да се боря,
прости ми,че до днеска не простих
на малките душици по неволя.

Но ти ми даде път и светлина,
но ти ми даде и насоки свише
и подари ми тази красота,
с която чрез словата ти аз пиша.

И нямам спирка в своите крила,
когато ми подаваш ти сигнала,
че просто няма да се проваля
и мога да размахвам аз кинжала.

Стремейки се към чистия морал,
аз с много труд и воля оцелявам,
в теб вярвам,Боже,ти си идеал,
параклис ще ти вдигна,обещавам.

Ти знаеш,че не съм смирена,не,
но ме подкрепяш винаги във всичко,
в едно море от скромни духове,
да се доказваш-е направо битка.

Благодаря за целия кураж
и за добрите хора покрай мене,
че не е лесно да останеш страж
в това жестоко бездуховно време.

    2015г,София

   Из второ издание "Стихове от жаравата",първо издание не е в този вариант,издателство "Лулу"



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6608391
Постинги: 5041
Коментари: 23945
Гласове: 9776
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031