Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2015 10:25 - За Тодор Живков като млад
Автор: rosiela Категория: Поезия   
Прочетен: 1794 Коментари: 9 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Адвокатската кантора на баща ми я знаеха в половин София,област и провинция.Той беше перфектен адвокат.Там са идвали настоящи политици,писатели и зная много неща,но аз не съл любител на жълтите клюки,освен ако няма социален отзвук за някоя лъжа.В този смисъл като се каже колко удачен управленец и любащ българиския народ бил Тодор Живков,аз се сещам за думите на един обикновен човечец от Годеч,който имаше доверие на баща ми и разказваше как Тодор Живков цакал табла в кръчмата на Годеч,пийвал порядъчно със селяните и изчезвал до следващото появяване да изпроси пари от безкрайно работливата и човечна д-р Мара Малеева,от която ръсел редовно.Вече са били съпрузи.Хората се чудели как го търпи.

     Едно определение е вярно за Тодор Живков "селски хитрец".От безработен табладжия без никакво сносно образование до държавен глава да станеш,вярно много хитрост се иска.Този човечец имал нужда от помощ и отишъл до кабинета на Тодор Живков,когото добре познавал,срещнал го пред вратата и бай Тошо се направил,че не го познава.Като гръмнат останал,обиден и разочарован изплакваше мъката си на баща ми.

   Ще ми позволите да изкажа мнение,че аз никак не вярвам да не е оставил пари в чужди банки на наследниците си.Мисля,че се подпомагат с неговите пари и до сега.Имам сведения за това,но аз без доказателства нищо не разнищвам,така че само щенамекна какво съм чула.

   Струва ми се,че българският народ не може още да прозре неговите хитрости,една от които е,че не знаел какво става с българи в Белене,в Скравена и пр.

    А за любовта му към жените просто няма какво да добавя,повече от това,което вече е писано и известно.Мога да добавя за някои пишман писатели,но не бих искала да се впускам в подробности.Онези,които му докладваха на ухо,бяха на почит.И не само писатели.Един от тях беше и Георги Калоянчев,когото аз никак не обичам.

   Сега истината я въртят,както им е удобно,но хората са живи и помнят.Като мен.



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Хитрец е бил бай Тошо,
04.11.2015 21:40
но сегашните са по-хитри, че и нагли обирджии...
цитирай
2. rosiela - Кратък отговор
04.11.2015 23:04
Не споря.
цитирай
3. jelezov - Гласувах отрицателно, не защото ...
05.11.2015 02:47
Гласувах отрицателно, не защото съм " на "фен" на Тодор, а защото съм противник на подобни текстописачи. Не може да се пише така за държавен ръководител, под чието ръководство България се превърна в развита промишлено-аграрна страна, с образовано и добре възпитано население.
Не може да се нарича журналист 57 годишна жена с подобен примитивен стил, допускаща елементарни правописни грешки и дори незнаеща, че след препинателен знак се прави интервал.
цитирай
4. rosiela - Кратък отговор
05.11.2015 11:22
Аз на хора като вас не обръщам никакво внимание-злоба без култура.Ще отговоря само за грешките - те не са правописни,те са в несъвършенства на клавиатурата и мишката,ще ги сменя.Със сигурност вие никога няма да стигнете там,където съм успяла аз,така че не ме вълнувате никак.Абсолютно никак.
цитирай
5. rosiela - И още нещо
05.11.2015 11:31
Отговорил ми червения селски философ без покритие Желю Железев.Топ комунист.
цитирай
6. jelezov - "Адвокатската кантора на ...
05.11.2015 14:45
"Адвокатската кантора на баща ми я знаеха в половин София,област и провинция." Дори и неизкушеният в литературата читател категорично би отсъдил, че цитираното изречение е недодялано - израз на стил, принадлежащ на човек с основно образование.
"Отговорил ми червения селски философ без покритие Желю Железев.Топ комунист."
Тези две изречения доказват, че съм бил твърде снисходителен в оценката на вашата интелигибилност.
цитирай
7. rosiela - Do jelezov
05.11.2015 18:52
Сигурно с такова образование сте Вие,защото послевлизахте без изпити по червенопартийна линия да следвате я философия,я политикономия и завършвахте с преписване на руски комунарски трактати,както правите и до момента.Да не сте го забравили,защото новото поколение не ви знае чудесата.Категорично мога да отсъдя,използвайки Вашия израз,че сте ниска топка и от позицията на Вашите 81 години може да се надявате робовладелчеството на любимата Ви партия да севърне,но Ви отсвириха отвсякъде без право на обжалване.И сега на много селски философи им е мъчно,ама няма как.Вият напусто.Да завършиш юрист и да завършиш философ са на светлинни години разстояние.За своите многобройни допломи да не говоря.Нищо неправилно няма в посоченото ми изречение,както и нищо неправилно няма,че Вие сте със селски,мога да добавя даже без извинение,селяндурски произход.Хайде да се знаете гьола,ако обичате.
цитирай
8. rosiela - Уточнние
05.11.2015 19:19
Човекът Желю Железов иска да знае дали зная,че София-област,се числи към провинцията.Зная."Много умен" човек.
цитирай
9. rosiela - Уточнение
05.11.2015 20:37
Понеже Вашият лаптоп не Ви създава проблеми,да Ви уточня,че "снисходителен" се пише грамотно "снизходителен".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6689191
Постинги: 5070
Коментари: 24030
Гласове: 9811
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930