Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2017 14:26 - ПЕТЪР ЧУХОВ - БАНАЛЕН И В ХАЙКУ ПОЕЗИЯТА, ОТГОВОР НА КРАСКО
Автор: rosiela Категория: Поезия   
Прочетен: 1276 Коментари: 8 Гласове:
-11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

 

ЧУЖДА СМЕТКА

 

(10 хайку)

 

Петър Чухов

 

 

 

* * *

 

селски път
бавно ме изпреварва
един самолет

 

 

* * *

 

малък град
всичко е
в центъра

 

 

* * *

 

почивен ден
не работи дори
светофарът

 

 

* * *

 

минерален извор
мирише на сяра
моят ангел хранител

 

 

* * *

 

чаша розе
още един
пропуснат залез

 

 

* * *

 

хладна вечер
пепелта от цигарата
не иска да падне

 

 

* * *

 

хладен вятър
сервитьорката носи
чужда сметка

 

 

* * *

 

облачен ден
момиче на ъгъла
подарява слънчогледи

 

 

* * *

 

великденска нощ
прибирам се вкъщи
с нейното пламъче

 

 

* * *

 

новогодишна нощ
потъва в празничния шум
лай на бездомно куче

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Добре де ,Роси и какво от това?
23.12.2017 15:09
Познавам го, дори ми беше съсед.
И сега какво, да го оваляме в катран и перушина заради наградата?
Не е велик, но има и такива поети и музиканти...:)
Роси, ако аз и ти бяхме пратили хайку в Япония и ние щяхме да имаме награди...:)
От неговото поколение има още няколко поети които не "блестят", но са "пробивни" и общителни и винаги на "правилното" място. И... печелят награди "за участие" така си е.
Ох, развесели ме в този скучен следобед.
Благодаря:)
цитирай
2. enetrada - Краско е прав. Удряй по тиквата само ...
23.12.2017 15:28
Краско е прав.
Удряй по тиквата само вонящото Чучело.
И баба Яга.
цитирай
3. rosiela - Разбрах, че го познаваш. А аз - не,
23.12.2017 15:31
просто съм чела доста негови посредствени неща, защото името му нашумя. Не заслужава тази награда, защото този, на името на когото е, е голям като творец. Аз имам усет за изкуство, хареса ми сравнението ти с кристалната топка.
И Федя Филкова награждава по политическо осмотрение, както и тук е станало, а се връщаме към старото. В интернет и не само в този сайт има толкова талантливи поети и белетристи, не знам дали ги срещаш насам - натам. Има и посредствени, има и бездарни, но опитват, някъде тактично мълча, но не са ниво. И понеже сам виждаш, че не е велик, няма морално право да получи тази награда.
Относно Валерко - момчето е плитко. А поезията, освен с метафори и художествена образност, се пълни с философика и дълбочина, най - добре и с двете. Но Чухобездарието е още по - зле и от Валерко. Аз се старая да бъда на страната на истината. Има един плюс пред Валерко, не краде идеи частично и премерено като него, но това не го прави по - талантлив. Надявам се да съм изчерпателна!
цитирай
4. rosiela - Не е честно. Онези са ясни, но тук стъпвам на кухо в Чухопоезията и не мога да си затворя очите. Иначе и аз не ги обичам като теб.
23.12.2017 15:34
enetrada написа:
Краско е прав.
Удряй по тиквата само вонящото Чучело.
И баба Яга.

цитирай
5. rosiela - Имаш право, Краско,
23.12.2017 15:37
във втората част на втория текст. Разсмя ме.
цитирай
6. missana - Ех, ще пропиша хайку и аз:
23.12.2017 18:24
Немилостив вятър...
Облаците -
пухени завивки на бездомник.
цитирай
7. rosiela - А така, Мисана,
23.12.2017 18:27
белким наш Чухов намери разликата между своето и твоето хайку!
цитирай
8. rosiela - Оригинален си, Анонимнико,
23.12.2017 21:19
но ти напомня само на тебе, не и на мене. Освежи погледа ми с гледната си точка!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6609693
Постинги: 5041
Коментари: 23945
Гласове: 9776
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031