Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2019 20:48 - БЪДИ
Автор: tikovpisane Категория: Поезия   
Прочетен: 6493 Коментари: 7 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Бъди, бъди в мечтите,

недокосната от нищо земно.

Бъди, бъди в очите

сълзите мои всекидневно.

 

Бъди в деня и нощта

неувяхващо прелестно кокиче.

Бъди на вечността дъха-

носителят на всичко свише.

 

Бъди на далечно разстояние

и на живота великия фундамент.

Бъди блажено състояние

и на душата ми всеки елемент.

 

Бъди вечната любов моя,

и не бъди нивга, нивга моя.

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Парадоксален финал!
19.03.2019 21:20
А всъщност много логичен. Нали Лао Дзъ казва: "Ако искаш да унищожиш нещо, докарай го до процъфтяване!". Колкото повече притежаваме нещо, толкова повече го губим! Чудесен стих, Влади!
цитирай
2. tikovpisane - Благодаря ти , Приятелю!
19.03.2019 21:38
missana написа:
А всъщност много логичен. Нали Лао Дзъ казва: "Ако искаш да унищожиш нещо, докарай го до процъфтяване!". Колкото повече притежаваме нещо, толкова повече го губим! Чудесен стих, Влади!


Това е един от неодобрените ми стихове...но какво да правя? Това ми иде отвътре! Още веднъж ти благодаря, че ме подкрепяш!
цитирай
3. emelika - Мъжка солидарност
19.03.2019 22:56
Но коя жена ще се съгласи с финала? Разбиращата? Дали разбирането няма да е привидно? И доколко мъжете могат да устоят на любовната си философия?
цитирай
4. tikovpisane - Благодаря за коментара, emelika!
19.03.2019 23:28
emelika написа:
Но коя жена ще се съгласи с финала? Разбиращата? Дали разбирането няма да е привидно? И доколко мъжете могат да устоят на любовната си философия?


С финала ще се съгласи...необичащата жена! Дано си ме разбрала. А за устояването...понякога се налага да устояваме, колкото и да не искаме да го правим. :)
цитирай
5. missana - Не се впрягай на тези бездарници от издателствата, Влади!
20.03.2019 01:41
tikovpisane написа:
Благодаря ти , Приятелю!
missana написа:
А всъщност много логичен. Нали Лао Дзъ казва: "Ако искаш да унищожиш нещо, докарай го до процъфтяване!". Колкото повече притежаваме нещо, толкова повече го губим! Чудесен стих, Влади!


Това е един от неодобрените ми стихове...но какво да правя? Това ми иде отвътре! Още веднъж ти благодаря, че ме подкрепяш!


Повечето от тях са неграмотни в поезията. Навремето бяха назначили един такъв в отдел поезия на издателство "Народна младеж". Беше неграмотен, но се държеше като цербер. Не пускаше никого, който има талант. Тук в блога го наричаме Канчовски /галено Канчо/. Та и сега са като него. Да не мислиш, че нещо се е променило. Комунистите са като булдога Черокий - не пускат кокала!
цитирай
6. troia - Здравей!
24.03.2019 12:53
От всички твои стихове това най ми хареса. Може би е въпрос на вкус или защото аз го разбирам по различен начин. Идеалната любов не може да съществува принизена в битието от ревност, липса на пари, егоизъм и т.н. Тя е мечта, идеал и такава ще си остане.
Стихотворението ти е философско.:)
Поздравления!
цитирай
7. tikovpisane - Много ти благодаря!
24.03.2019 13:21
troia написа:
От всички твои стихове това най ми хареса. Може би е въпрос на вкус или защото аз го разбирам по различен начин. Идеалната любов не може да съществува принизена в битието от ревност, липса на пари, егоизъм и т.н. Тя е мечта, идеал и такава ще си остане.
Стихотворението ти е философско.:)
Поздравления!


Съгласен съм! Колкото повече човек има нещо, толкова повече е далеч от същността му. Макар че и това е проблем, защото когато обичаш някого, искаш да го имаш, да имаш контакт с него. Проблемът е , че когато се консумира любовта, малко по малко изчезва, колкото и някои да го отричат. Когато си остане неконсумирана, може да трае вечно. Да имаш хубава неделя!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 704367
Постинги: 291
Коментари: 977
Гласове: 718
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031