Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2018 08:54 - Другарки и другари, окуражете пролетарския трибун ВенциВалери1951!
Автор: vmir Категория: Политика   
Прочетен: 1029 Коментари: 0 Гласове:
15

Последна промяна: 18.05.2018 09:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Тези дни на първа страница в блога вися постинг на ВенциВалери1951, в който той приши мой публичен коментар от блога си към негови лични съобщения до мен и представи тази компилация  за лична преписка на споразумение между мен и него. С тази си измама ВВ1951 умишлено заблуди партийните си другари, че е нападнат изневиделица и е отразил вероломна агресия с негово предложение да ми изплати пари, за да не искам нищо друго от него.

Измамата не би била възможна, ако ВВ1951 не беше изключил от коментара ми началото му, представляващо негово предизвикатлство към мен. Ако въпросното предизвикателство на ВВ1951 беше оставено на място, внушението за вероломна агресия не би било възможно, нито внушението, че ВВ1951 е подложен на рекет за пари. По-интересно е обаче да се види текста и произтичащия от него подтекст на пропуснатата част, гласяща както следва:

 vencivaleri1951 написа:

"Аз съм паметлив драги и помня как ти предложих да се видим и да направим партия шах. Ти отказа под предлог , че не се виждаш с хора от блога, а камо ли с комунисти. Предложих ти тогава да се "сборим" в някой сайт за шах-ти пак отказа, защото можело да ми се подсказва...Ти просто си мнителен и без самочувствие човек. Какво ще стане ако паднеш или падна на шах-ами падал съм и падам-какво от това.

 Сега ме каниш /в Русе вероятно/ да се бием"

 
Този пропуснат текст на ВВ1951 не само опровергава лъжата му, че е нападнат вероломно, но илюстрира тоталния контраст между позите, които той заема по уж различни поводи. Тук виждаме ВВ1951 в позата на безстрашно преследващ партийния враг по петите - същински меч на революцията, и за да подчертае максимално безстрашието си, е изпързалял другариата (по Славимир Генчев) си да мисли, че бягам от пролетарския му гняв чак в Русе!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

Другарки и другари,

 Ако случайно останете очаровани от повратливостите на ВВ1951 с които съчетава образ на ощипана госпожица с образ на пламтящ меч на революцията, ако мандибулите ви увиснат от възторг как ВВ1951 е успял в това начинание във връзка с игра на шах, то вие очевидно не изпитвате ни най-малко съмнение в мъдростта, аналитичността и интелигентността на вашия партиен другар. Въпросът ще се яви ли другарят ви ВенциВалери1951 на шахматното предизвикателство, което сам е инициирал, или ще се укрие както се укри неговия най-възторжен фен какин Кофичко пред Тетевен в Русе, виси от дни без отговор от страна на ВВ1951 и хвърля тъмна сянка върху венцехвалебствията му и очакванията за светълболшевизъм.   

 За Бога, другарки и другари!
Дайте сили на вашия върховен трибун като най-умен и смел измежду вас да намери смелост пред лицето на надигащия се в мое лице фашизъм да не избяга, а да противопостави целия си интелект, мъдрост, опит и класова омраза в името на святия за вас болшевизъм! Амин!  Венсеремос! Пабеда будет за нами!  



Тагове:   шах,   вв1951,


Гласувай:
15



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vmir
Категория: Политика
Прочетен: 4092573
Постинги: 672
Коментари: 10309
Гласове: 54868
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031