Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2020 02:16 - ВЛАСТТА ПОГНА БАБА СТОЙНА КАТО ВРАГ НОМЕР ЕДНО
Автор: jupel Категория: Политика   
Прочетен: 780 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 05.02.2020 07:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ТАЗИ ЖЕНА КАЗВА ВСИЧКО В РАМКИТЕ НА НЯКОЛКО МИНУТИ

НЕКА ПАК ДА ПОПИТАМ КАТО БАБА СТОЙНА ...
http://jupel.blog.bg/politika/2020/02/01/zashto-boiko-borisov-ne-obicha-bylgarite.1694404

01.02 00:50 - ЗАЩО БОЙКО БОРИСОВ НЕ ОБИЧА БЪЛГАРИТЕ?! автор: jupel категория: Политика   image 
image

БОЙКО БОРИСОВ е първия премиер на БЪЛГАРИЯ УПОТРЕБИЛ СЪЛЗОТВОРЕН ГАЗ СРЕЩУ СВОЯ НАРОД


Б.Б, ЗАЩО МРАЗИШ ТОЛКОВА МНОГО НАРОДА СИ?


ЗАРАДИ ТОДОР ЖИВКОВ ИЛИ ЗАРАДИ СИК И ДР. ТЕМ ПОДОБНИ?!

МЛАДИТЕ - повечето СА НАВЪН СЛУГИ, НО ПОНЕ ЩЕ ОЖИВЕЯТ, А ДРУГИТЕ МАЛКО ОСТАНАЛИ У НАС - КРАЙ С ТЯХ И С НАС СТАРИТЕ.
ТОВА ЛИ Е ДЪРЖАВАТА НИ, ББ?
ТОВА ЛИ Е ДЪРЖАВАТА НИ, ОЛИГАРСИ?МУТРИ! ФАШИСТИ.


ВСИЧКИ АНТИКОМУНИСТИ СА ДЕЦА НА ФАШИСТИТЕ! СРАМ. А БЪЛГАРИ ШПИОНИ ЗАРЯЗАЛИ РОДИНА  И ТАМ... ПРОДАЛИ СЕ БОЛ! Има ги и в интернета.Платени драскачи.


https://www.youtube.com/watch?v=Koi685iwWm8

Властта погна баба Стойна като враг номер едно   от Anita Hristova Trifonova, 3.02.2020
  • 31 прегледа
  • 0 коментара

 

ЗА БАБА СТОЙНА И ИДВАНЕТО НА ПОЛИЦАИТЕ    

Публикувано от Росица Копукова · преди 17 часа

25 прегледа

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

След като може да се краде темата ми, идеята ми, най-вече ПОСТА МИ от kaldata.com - "видео" и от jupel.blog.bg ,  то и аз ще взема да поизлъжа като ...госпожата, че се убиха да ме питат какво мисля по въпроса с баба Стойна? Явно госпожата се е изчерпала с теми и започва да събира от тук и там , та дори от други сайтове и категории. След като аз съм пуснала видеото тогава значи съм съгласна с позицията на баба Стойна и я подкрепям, но не като всеки път я пуснах и в блога си тук и МЕ ИЗПРЕВАРИ, ПО ТОЧНО ОТКРАДНА ...ГОСПОЖАТА ,която не ме диша. Питам админ тук - След като аз спрях да пиша и пея за нея в сатира, както тя поиска, защо продължава да се драка по сайтовете с мене и да ме копира. Ами явно иска пак да започна по нея!! Още повече , че тук подадох сигнал да се изтрият стихове - драсканици нейни срамни по дъщеря ми , а дъщеря ми няма нищо общо с отношенията ни. Плюла ме и в сайта fakti.bg откъдето съм везла клипчето,ПОНЕЖЕ ПОСТНАХ ЛИНКА НА САЙТА, освен клипчето! Ами няма да тръгна АЗ ДА СНИМАМ БАБА СТОЙНА!

И КАТО КАПАК в калдата ПАК МИ БЕШЕ ОТКРАДНАТА ПАРОЛАТА , чак сега успях да влезна в профила си,  А ТО ЩО БИЛО, ЗАРАДИ ТОЗИ МИ ПОСТ ДА СЕ ПОЯВИ ПО-КЪСНО, ДА ПРОЧЕТЕТЕ НЕЙНИЯ ПРЕДИ ДА ПУСНА КОНТРААТАКАТА ! СТРАШНА РАБОТА, ИНТРИГАНТСКА!

ТА ТАКА- БРАВО НА БАБА СТОЙНА! Дори  да има нещо попресилено, леко нагласено, питам ГОСПОЖАТА И МОИТЕ НЕДОБРОЖЕЛАТЕЛИ: Какви са изборите в България особено за Герб и управляващите вече едни и същи колко години и причинителите България да потъва? ТЕ НЕ СА ЛИ ПОВЕЧЕ ОТ НАГЛАСЕНИ И ПРЕСТЪПНИ, НАСИЛСТВЕНИ, СПЛАШЕН НАРОД?! Малко българки скачат и затова са и с пробити галоши, но видяхи  скъсаната закърпена чанта на баба Стойна и не само. Гледаше страшно, ИЗПЛАШЕНА НЕ, НО ЯВНО ГЛАДУВА. 

 

Албиона, герб и дпс приеха СЕТА!
Мир на праха ни!

Докато се занимавате с с някакъв изкуствено създаден вирус от така наречената ОТРОВНА СВЕТОВНА ВОЙНА както и с картоните на Божков, и къде се намира

Албиона, герб и дпс приеха СЕТА!

Сега вече няма никакви бариери пред ГМО храни, семена и зародиши за да влизат в България. Демек лапането на мухи може да се окаже по-добрият избор...!






Гласувай:
9



1. jupel - ХИТРИ, СЕЛСКИ ВЕЧЕРИНКИ ОТ ПОЕТЕСИ ЕДНА , ДВЕ ,ТРИНКИ...
05.02.2020 07:12

Тактики, фатки, интригантство

използват днешните творци

в панталони и поли!

Хитри, селски вечеринки,

плоски гяволии, саминки

се въздигат, величаят,

мислят си, че много знаят!

В джоба си ги слага даже Драго Чаят !

А.Х.Т. sekirata cekupama
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2443967
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14315
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031