Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2020 07:07 - Тъжна констатация ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 1649 Коментари: 20 Гласове:
9

Последна промяна: 29.09.2020 09:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                    .........

                                                Наистина е тъжна работа,
                                             три вагона книги да прочетеш 

                                            и Стратиев като довод да дадеш

                                с Радев и „Отровното трио„ да го подредиш.

                                                                     .......

                                   https://www.24chasa.bg/novini/article/9053806

                                                                      .....

                            ОЩЕ ОТ СЛАВЧО ПЕЕВ ЗА СТАНИСЛАВ СТРАТИЕВ;

„През 1981 г.Стратиев стана главен художествен ръководител, а аз - директор на Сатирата. Приеха ни за членове на БКП, не можело на такива постове безпартийни


„Пиесите на Станислав Стратиев  разсмиват българите и през демокрацията. Но автора им става все по-тъжен.

„Сега ще кажа едни думи дето не зная как ще се приемат, но му беше много ясно какво ще стане в България. И той се промени, стана друг човек. Това, което написа след 90-та година, в него има много тъга..."

„Отишъл си в сънят си. С усмивка.
Човекът, който в последните десет години не се усмихваше.


                                                                        ...

     ЕТО ЗАРАДИ ТАКИВА РАБОТИ СМЕ „ЦЪРВУЛИ ” ДРУГАРЮ АЛАНКООЛУ - „ЧЕ” 

    И ЗАРАДИ ТОВА, ЧЕ СТ. СТРАТИЕВ ПРИЗ ДЕМОКРАЦИЯТА Е ПИСАЛ

   ТЪЖНИ НЕЩА ОТ МЪКА, ЧЕ НЯМА КАК ДА БЪДЕ РЕАБИЛИТИРАН В Б.К.П. ЛИ...

                   И ОЩЕ СМЕШНИ РАБОТИ ОТ ЖИВИЯТ БЛОГОВ ЖИВОТ;

5. kvg55 - blackpredator,
28.09 19:59

Станислав Стратиев добре е схванал нещата.
цитирай

  6. blackpredator - ъхъ,
28.09 20:09

kvg55 написа: Станислав Стратиев добре е схванал нещата.

сущий Пулюгор цитирай  

          ... СХВАНАЛИ, БЕ -  явно са им са схванали ... мозъците ... хахахах


8. vencivaleri1951 - Стратиев е "наше" момче-на 9ти септември е роден:))))

... АЗ СЪЩО СЪМ НА 09.09. ... ВЪРНИСИ МИ ЖИВОТА ... МУТРО, НЕ ИСКАМ БКП-БСП.


 





Гласувай:
9



1. missana - Интересни хора имаше и преди 10 ноември 1989г.,
29.09.2020 08:26
но времената тогава бяха ужасни, а в преобладаващата си част и гротескни. Сега споменът за всичко това ме навежда на мисълта, че съм сънувал голям кошмар, но слава богу съм се събудил все още жив! Благодаря ти, Господи за това!
цитирай
2. cortana - Гети, привети!! :)
29.09.2020 08:35
missana написа:
Интересни хора имаше и преди 10 ноември 1989г., но времената тогава бяха ужасни, а в преобладаващата си част и гротескни. Сега споменът за всичко това ме навежда на мисълта, че съм сънувал голям кошмар, но слава богу съм се събудил все още жив! Благодаря ти, Господи за това!
Много смислен коментар, Мисана. С много показателен финал, който ще използвам, за да кажа и своето: Благодаря ти, Господи, че не съм живяла преди 10ти ноември 1989 г.
цитирай
3. getmans1 - . . . Допълних малко постинга с разни ...
29.09.2020 09:14
... Допълних малко постинга с разни пикантерийки ... нооо, твривагонно нтелигентни ...ъхъ

cortana написа:
missana написа:
Интересни хора имаше и преди 10 ноември 1989г., но времената тогава бяха ужасни, а в преобладаващата си част и гротескни. Сега споменът за всичко това ме навежда на мисълта, че съм сънувал голям кошмар, но слава богу съм се събудил все още жив! Благодаря ти, Господи за това!
Много смислен коментар, Мисана. С много показателен финал, който ще използвам, за да кажа и своето: Благодаря ти, Господи, че не съм живяла преди 10ти ноември 1989 г.

цитирай
4. getmans1 - Интересни хора имаше и преди 10 н...
29.09.2020 09:22
missana написа:
Интересни хора имаше и преди 10 ноември 1989г.,... но времената тогава бяха ужасни, а в преобладаващата си част и гротескни. Сега споменът за всичко това ме навежда на мисълта, че съм сънувал голям кошмар, но слава богу съм се събудил все още жив! Благодаря ти, Господи за това!


... А бе, имаше ама сред народа ... държавниците бяха сериозни като ... некролози ... само ЖИВКОВ можеше да си позволи публично едно ХААА-ХААА-ХААААА
цитирай
5. vmir - Краят на еднопартийната т.н. "народна власт" e най-щастливия обрат в живота ми.
29.09.2020 09:51
Вярно е, че в голямата си част соцмутрите си узакониха и дори увеличиха материалните придобивки, но те още не съзнават добре, че тяхната алчност и лицемерие задават отношението към тях самите и обичта към тях е моделирана в непреодолимите рамки на същата алчност и лицемерие. Натрапчивостта на лъжите им за "изгубения рай" на соца е само гротеска мятаща се между имитация на революционност и смешен плач за милост каквато реално никога са имали към останалите, често и спрямо най-близките си. Шубето е голям страх, но най-вече от най-близките, които заради собствения кеф си натоварил със собствените мръсотии и вероломства уж от грижа за устройването им. И както никой не е занесъл откраднатото в гроба, така и никоя измама не е направила никого благочестив нито приживе, нито след това. Никой не е надлъгал законите на живота, а напъните в тази насока само разкриват използваческата същност на лицемера, прокламиращ равенство.
цитирай
6. getmans1 - Вярно е, че в голямата си част соц...
29.09.2020 10:14
анонимен написа:
Вярно е, че в голямата си част соцмутрите си узакониха и дори увеличиха материалните придобивки, но те още не съзнават добре, че тяхната алчност и лицемерие задават отношението към тях самите и обичта към тях е моделирана в непреодолимите рамки на същата алчност и лицемерие. Натрапчивостта на лъжите им за "изгубения рай" на соца е само гротеска мятаща се между имитация на революционност и смешен плач за милост каквато реално никога са имали към останалите, често и спрямо най-близките си. Шубето е голям страх, но най-вече от най-близките, които заради собствения кеф си натоварил със собствените мръсотии и вероломства уж от грижа за устройването им. И както никой не е занесъл откраднатото в гроба, така и никоя измама не е направила никого благочестив нито приживе, нито след това. Никой не е надлъгал законите на живота, а напъните в тази насока само разкриват използваческата същност на лицемера, прокламиращ равенство.


... ВМИРе, в линка е интервюто на Славчо Пеев ... ами то, човека явно е показал какво от живота в последните години е променило СТРАТИЕВ ... КОЙ ПО-РАНО, КОЙ ПОКЪСНО НО ПОЧТИ ВСИЧКИ УСЕТИХА НА КЪДЕ ВЪРВИ НАШАТА ДЕМОКРАЦИЯ НАПРАВЕНА ПО ТЕРТИПА БСП-БКП ...

цитирай
7. starforlife - ~
29.09.2020 11:22
В края на постинга, getmans1 написа:
8. vencivaleri1951 - Стратиев е "наше" момче-на 9ти септември е роден:))))

... АЗ СЪЩО СЪМ НА 09.09. ... ВЪРНИСИ МИ ЖИВОТА ... МУТРО, НЕ ИСКАМ БКП-БСП.
Радо, здраво.
Не осмислих първоначално, че думите ти "АЗ СЪЩО СЪМ НА 09.09." касаят теб и си помислих, че касаят БайЛЪЖЛИВПЕДАЛ1951, което ме провокира да посетя Пръцко и прочета коментара:
Във въпросния 8-ми коментар, ето тук: http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2020/09/28/bylgarskiiat-model.1729130 , КОМУНИСТИЧЕСКИ КАПУТ1951 написа:
Стратиев е "наше" момче-на 9ти септември е роден:))))
Голям фен съм му, но си изпатих за това. Беше по времето когато не се състоя прословутата ви битка пред тетевен между теб и комбрига-пардон да не го понижавам в длъжност -на дивизията.
Та "командирът" нещо се фукаше с някакво саке, което струвало еди колко си...
Пошегувах се , вкарвайки лафчета от "сако от велур" и като се почна една-ти знаеш ли кой съм, че си взимам саболета когато си искам и ходя в Лувъра, Елисейския и ти н

Та като си помисля и за един друг мой любимец...мамка му и прасе на това "шибано сако", където ме вкара в компанията на Гочето


Радо, ще ме извиниш за спама, който не е директно по темата, но:
- Понеже Пръцко смехотворно е с модерация и едва ли ще допусне НАРОЧНО цветущата ми реплика...
- И понеже репликата ми индиректно е по темата, тъй като е показателна за ЛЪЖАТА и ЛИЦЕМЕРИЕТО при тези, които осмиваш...
Та ще си позволя да я копирам тук:
ЕЙ, КАПУТ...
Ти ще спреш ли с ПУТЕНСКИТЕ си лъжи бе, МЕКОПИШКОВЕЦ СПЛЕСКАН?
Не ме карай да давам линк към въпросните "събития", свързани със сакото (ми), за да те видят (и такива като Мау в случая например) отново и сега как ЛЪЖЕШ като ПУТКА, каквато си!

- Първо: За сакото (ми) тогава ти повдигна въпроса и то с идиотските си напъни да търсиш под вола теле (че да му смучеш ХУЯ, ПЕДАЛ с ПЕДАЛИТЕ). Само абсолютен ИДИОТ и КОМПЛЕКСАР може да обсъжда облеклото на околните (и "бабините му хавлиени кърпи - и "бабините" му хавлиени кърпи), което при нормалните хора е дори въпрос на удобство и практичност, а не мода. Особено когато същия идиот не цъфти с нищо различно при облеклото си от дъртите педали.
Но ти не пропусна да ПРОСТЕЕШ и това, че сакото (ми) било от секънд хенд (в което впрочем и не виждам нещо лошо дори да беше истина), а АЗ ИЗОБЩО НЕ СЪМ ОТВАРЯЛ ПРЕДИ ИДИОТСКАТА ТИ КАПУТЩИНА и дума за цената му. А дори и след ПЕДАЛСКИТЕ ти ЖАЛКИ и КОМПЛЕКСАРСКИ напъни, не я коментирах въпросната цена, но пък тогава много съблогъри се изказаха и се видя как те охарактиризират.
Истината е, че просто сакото (ми) присъстваше заснето на облегалката на стола в кафенето, откъдето бях пуснал снимки и ти започна ИДИОТИИТЕ си КАКТО ВИНАГИ понеже си ЖАЛЪК ДЪРТ КАПУТ.
КОМПЛЕКСАРСКИТЕ СИ ИДИОТИИ, ПЕДАЛ ДЪРТ!

- Второ: И сега С ЛЪЖА се опитваш да се изкараш интелектуалец с това, че видиш ли тогава си ме ебавал чрез творчеството на Стратиев, което ИЗОБЩО НЕ ОТГОВАРЯ НА ИСТИНАТА. Нищо подобно (от "Сако от велур") не си използвал тогава, ГУГАЛШКИ СОЛ-ТАШАКО СМОТАН. Нищо подобно.
И тук въпросът е не, че не помниш кое друго авторитетно име (подсказвам ти, че не беше на български авторитет, ГУГЪЛЯКО, ама сега Гугъл няма да ти помогне да се сетиш какво тогава си гугълил, за да ни се правиш на интелектуалец, КОМУНИСТИЧЕСКА ДЪРТА КУРВО) използва, за да се ГУГЪЛ-ПУДРИШ. Въпросът е фактът, че ти нещата ги съчиняваш НА МОМЕНТА както ти падне, така, че да се направиш на това, което не си, СМОТАНЯК ЖАЛЪК.
Всички помним по тази част от темата, настойчивата ти идиотия от онова време, че съм бил лъгал да съм ходил на театрална постановка, защото беше преди 15-ти септември и такива преди тази дата нямало.
Хааааааа ха ха ха. Интелектуалец? Дърт самотен чикиджия, живеещ по блогове и форуми, за да говнославиш Русия си ти, КАПУТ НЕДОКЛАТЕН.

- Трето: Това за вземането на самолета в светлината, че е говорено тогава, което естествено НЕ Е ВЯРНО... Както и, че когато все пак съм се ебавал с подобна приказка в светлината, че вече е напълно възможно да отскочиш до където ти се иска, ти стиска и имаш финансова възможност, за разлика от КОНЦЛАГЕРНИЯ ВИ СОЦИАЛИЗЪМ... Също го преиначаваш, ПЕДАЛ МИНЕТЧИЙСКИ.
АБЕ ПЪЛЕН КАПУТ СИ ТИ, ВЕНЦИ!
Тоест, празен.
Ама пък ГЪЛТАШ.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Харесвам Славчо Пеев като артист, но пренатягането му преди и след промените е пословично
29.09.2020 12:00
Пък и говори абсолютни лъжи. Лилиев какъв комунист е, а бе дългогодишен директор на театър. При това на ,,Народния,, , при това и далеч след като прави години за пенсиониране. Ако не ме лъже паметта, умира като директор на театъра. Любо Младенов, какъв комунист е? А Стефан Цанев ? Просто си говори едно към гьотверен.
Стратиев е комсомолски кадър, бил е член на ЦК на Комсомола. Бил е редактор на Народна младеж, а това го прави и по право член на Бюрото на Комсомола.

Колкото за чувството за хумор...Не знам, в Делиормана, може да са били много сериозни, но в София не беше така. Едни, от най продуктивните вицаджии собствено
производство бяха академик Балевски и Георги Йорданов. При това Балевски се бе специализирал във вицове за бай Тодор. На Станишев баща му бидейки гл редактор на списание имаше и колонка в хумористичния раздел на списанието.
Да не забравяме все пак, че и един от жалоните на СДС бай Радой е АПБФК ,при това първа категория.. Батето ли нямаше чувство за хумор...
За кой живот ,,плачеш,, драги? Че късно ти се е случило Караянчева и Борисов да са елит, а Корнелия алтернатива? Че късно ти се случи главен прокурор да не знае какво е национална държава, а е капото на държавното обвинение.
За 9 ти септември...Гетьо , акушерката ми е казвала, че терминът е бил за 7 септември, но ти още като ембрион си бил антиживковист и по никой начин не си искал да празнуваш с Живков и си се запънал.
цитирай
9. getmans1 - До - 7. starforlife - ~ 11:22
29.09.2020 12:14
ЗДРАВЕЙ СТАР, ми тавива ми ти работи ... човекот1951 е мното телигентен и постоянно рие ... това, че лъже, че преиначава и, че по този начин и унижава хич не му пука но когато си получи псувнята която си е многократно заслужил реве до бога ... прости сме биле ... ама хич не се замисля как така за „финната„ си уж „сатира„ получава точно и навреме полагащата му се майна ... За мен финна подлост, клевета и набеждаване НЯМА ... пък и не си види обкръжението, къде обидите се леят из ведро.
цитирай
10. starforlife - ~ 9. getmans1
29.09.2020 12:18
getmans1 написа:
...
пък и не си види обкръжението, къде обидите се леят из ведро.
Абсолютно, Радо.
Ако оспорва - да му дам ли СТОТИЦИ линкове към коментари на оня ПРЪДЛЬО ииикокококономичния му кореш, че да види откога неговият език е такъв, какъвто ПРЕЕКСПОНИРАНО аз си позволявам да бъде моя?
Ето това е (един от критериите) да може да боравиш с Гугъл: Да можеш да го накараш да ти извади на листа всички коментари в случая на ТОЯ КОМПЛЕКСИРАН ИДИОТ и на базата на речников масив за мета-модерация - да можеш да отсееш от всички коментари на един пълен идиот, какъвто е въпросния икоко, тези, които са разкриват комплексарщината и простотията му.
А не да ползваш Гугъл като кретен и дори да не можеш да видиш програмата на театрите ПРЕДИ 15-ти септември, че да не се правиш И СЛЕД ТОВА - В СЛУЧАЯ СЪС СТРАТИЕВ - на интелектуалец, изчел "три вагона" книги и изгледал три трилиона театрални и прочее постановки.
(В случая аз на Стратиев тамЪн 3 книги мога да извадя от Библиотеката си, ама и нея така ожесточено оспорваха идиотите и дори изискваха от мен да съм признавал думи, които те да ми диктуват, ама не били комплескари и идиоти.)

ПС да КАПУТ1951 понеже гледам, че е изцъфтял:
Ако в момента, "интелектуалецо" ти назова името Жан-Жак Ано, какво би изгугълил, м?
Питам, понеже е по темата.
цитирай
11. getmans1 - Харесвам Славчо Пеев като артист, ...
29.09.2020 12:48
vencivaleri1951 написа:
Харесвам Славчо Пеев като артист, но пренатягането му преди и след промените е пословично Пък и говори абсолютни лъжи. Лилиев какъв комунист е, а бе дългогодишен директор на театър. При това на ,,Народния,, , при това и далеч след като прави години за пенсиониране. Ако не ме лъже паметта, умира като директор на театъра. Любо Младенов, какъв комунист е? А Стефан Цанев ? Просто си говори едно към гьотверен...


... АБЕ, НЕДОКВАКАН, къде в интервюто става въпрос за цитираните от тебе ... Обвиняваш го в лъжи а от интервюто е видно, че си говори по темата ЗА РАЗЛИКА ОТ ТЕБЕ В МОМЕНТА ... имайки предвид възраста му израза му е ясен и точен за разлика от тебе
Отделно това, „гьотверен„ - има такава жаргонна дума но мястото и не е там където си я сложил...

vencivaleri1951 написа:
Стратиев е комсомолски кадър, бил е член на ЦК на Комсомола. Бил е редактор на Народна младеж, а това го прави и по право член на Бюрото на Комсомола........


... Остава да кажеш, че таланта му се дължи точно на факта, че бил някакъв си в комсомола и защото писал в НМ

А, тука ... за твое сведение става въпрос за тълкуването на две произведения на Стратиев - НИ ПОВЕЧЕ, НИ ПО-МАЛКО ... СТАВА ВЪПРОС И ЗА ГАФА С „ДОПИСВАНЕТО„ което твоя друг направи.

Колкото до другите партини клюки с които искаш да впечатляваш ... ги махам настрана като пълно шкарто...

Заигравката ти с рожденната ми дата е една тъпня, лишена от всякакъв смисъл и ако си мислиш, че носи закачка или хумор е повече от неудачия ... далеч от смешното колкото от тук до Патагония...

ПП ... ГЛЕДАМ, ЧЕ ПРИ ЧП коментираш някаква си „битка пред ТЕТЕВЕН„ ... НАГЛО СТАВА ОТ ТВОЯ СТРАНА ... ДЕСЕТКИ ПЪТИ ТИ ОБЯСНИХ, че ние отидохме там на среща, СРЕЩА С ЕДИН ДЕТО ЩЕШЕ ДА НИ ПРАВИ ... ГРЕБЛО-ГЪЗО-БРЪК.

Когато ти го обясних това за първи път УЖ МИ БЕШЕ БЛАГОДАРЕН, ЧЕ СЪМ ТЕ ОСВЕДОМИЛ ЗА ИСТИНАТА ... но после нещо се изметна /... както никога в живота си ... ХИХИХИХИХ / и заприказва други неща.


цитирай
12. starforlife - ~
29.09.2020 13:05
getmans1 написа:
Заигравката ти с рожденната ми дата е една тъпня, лишена от всякакъв смисъл и ако си мислиш, че носи закачка или хумор е повече от неудачия ... далеч от смешното колкото от тук до Патагония...
Радо, въздържах се одеве да взема отношение по това за раждането ти, защото само ментално увреден човек може да напише подобна идиотия и дори да я смята за фина ирония.
Капут1951 не крачи към Патагония. Той живее в Патология.

getmans1 написа:
ПП ... ГЛЕДАМ, ЧЕ ПРИ ЧП коментираш някаква си „битка пред ТЕТЕВЕН„ ... НАГЛО СТАВА ОТ ТВОЯ СТРАНА ... ДЕСЕТКИ ПЪТИ ТИ ОБЯСНИХ, че ние отидохме там на среща, СРЕЩА С ЕДИН ДЕТО ЩЕШЕ ДА НИ ПРАВИ ... ГРЕБЛО-ГЪЗО-БРЪК.

Когато ти го обясних това за първи път УЖ МИ БЕШЕ БЛАГОДАРЕН, ЧЕ СЪМ ТЕ ОСВЕДОМИЛ ЗА ИСТИНАТА ... но после нещо се изметна /... както никога в живота си ... ХИХИХИХИХ / и заприказва други неща.
Да бе - той не знаеше нищо за "Тетевен", а сега изведнъж "беше по времето когато не се състоя прословутата ви битка пред тетевен между теб и комбрига".
ДА НЕ ГОВОРИМ, ЧЕ ПОЧТИ ГОДИНА ДЕЛИ ДВЕТЕ И ТОВА ОТНОВО ПОКАЗВА ЛЪЖИТЕ НА ЛЪЖЛИВКАПУТ1951.
Иначе "театрото" пред "Тетевен" си беше на ниво и цял блог присъства на представлението и се смя на малката, мека пишка на бъзливото мишленце, помпозно самонарекло се "прееедааатор".
И това "театро" вече не беше спестено на никого от изклецаната им мекопишковска групичка. Въпросът е, че вече не им стискаше да се мъжеят със закани за саморазправи към този или онзи съблотър, защото знаеха, че ще им бъдат приети пудренията и аз лично ще ги изтрЪШам като мискин-котки у дувар.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Гетьо,
29.09.2020 13:36
Казах че го харесвам като артист! Имам за какво да съм благодарен на фамилията му. Пръв негов братовчед ме измъкна от Верила. По една случайност се върнахме от Куба в един и същ полет. Трупата беше изпуснала техния полет и заради тях останаха за след седмица две семейства на ,,бачкатори,, Беше много грозна история /лично аз бях навит да остана, но не оправях нищо/ тропане в посолството по масата, спекулиране с имена. Знам, защото гостувах на приятел , които работеше в търговското./
За да видиш, колко е далеч бил от властта ето ти случка за всеки случай.

Гунди служи в Ботев Пловдив, а служи там , защото не видяха в него потенциал като юноша Ст възраст и не влезе в квотата им от 50спортисти които служеха по изключение във вътрешни войски. В интерес на истината и ЦСКА не видяха в него бъдеще, пробваха го, но не го харесаха. Взеха го канарчетата. Там направи шеметен напредък, стана национал и без алтернативен. Тогава се сетиха в Левски и се опитаха да го върнат, но Гунди беше подписал, произведен като офицер, взел жилище и Ботев категорично отказаха. Пеев, Калата и Карлуковски бяха болни запалянковци. Пеев казваше, че е Локомотивец, но мач на Левски не изпускаше.. та той и Калата се записват при Живков, заблуждават, че военните са го свили и Живков се обажда на командира на 2ра армия и онзи ги освобождава на минутата. Ако се интересуваш от футбол, то знаеш за редовните побоища между феновете на двата клуба, вкл и този кръг. От тази случка тръгнаха. Хайде помисли, колко души можеха да си уредят среща с Живков и то за толкова далечен за него въпрос-да прекартотекира футболисти.
Днес всеки се пише едва ли не десидент.
цитирай
14. getmans1 - . . . ОФфффф, . . . как да ги свържа сега ...
29.09.2020 14:06
... ОФфффф, ... как да ги свържа сега тия „клюки„ с постинга си ... МОЖЕШ ЛИ ДА КАЖЕШ, ЧЕ СЛ. ПЕЕВ ЛЪЖЕ В ТОВА ИНТЕРВЮ.
... А, и поне една причина да ми кажеш, че твоите случки са СВЯТАТА ИСТИНА В, ЗА, и НА БЪЛГАРИЯ.

... И трябва ли на тази основа сега да викам ВЕНЦИ Т. - ПРЕЗИДЕНТ, ВЕНЦИ Т.- ПРИЗИДЕНТ.

vencivaleri1951 написа:
Казах че го харесвам като артист! Имам за какво да съм благодарен на фамилията му. Пръв негов братовчед ме измъкна от Верила. По една случайност се върнахме от Куба в един и същ полет. Трупата беше изпуснала техния полет и заради тях останаха за след седмица две семейства на ,,бачкатори,, Беше много грозна история /лично аз бях навит да остана, но не оправях нищо/ тропане в посолството по масата, спекулиране с имена. Знам, защото гостувах на приятел , които работеше в търговското./
За да видиш, колко е далеч бил от властта ето ти случка за всеки случай.

Гунди служи в Ботев Пловдив, а служи там , защото не видяха в него потенциал като юноша Ст възраст и не влезе в квотата им от 50спортисти които служеха по изключение във вътрешни войски. В интерес на истината и ЦСКА не видяха в него бъдеще, пробваха го, но не го харесаха. Взеха го канарчетата. Там направи шеметен напредък, стана национал и без алтернативен. Тогава се сетиха в Левски и се опитаха да го върнат, но Гунди беше подписал, произведен като офицер, взел жилище и Ботев категорично отказаха. Пеев, Калата и Карлуковски бяха болни запалянковци. Пеев казваше, че е Локомотивец, но мач на Левски не изпускаше.. та той и Калата се записват при Живков, заблуждават, че военните са го свили и Живков се обажда на командира на 2ра армия и онзи ги освобождава на минутата. Ако се интересуваш от футбол, то знаеш за редовните побоища между феновете на двата клуба, вкл и този кръг. От тази случка тръгнаха. Хайде помисли, колко души можеха да си уредят среща с Живков и то за толкова далечен за него въпрос-да прекартотекира футболисти.
Днес всеки се пише едва ли не десидент.


цитирай
15. starforlife - ~ 13. vencivaleri1951
29.09.2020 14:41
НЕГРАМОТНИК1951 написа:
...
Днес всеки се пише едва ли не десидент.
Виж сега, НЕГРАМОТНИКО МИЗЕРЕН...
Следващият път когато се опиташ да прехвърлиш като вина на андроид-коректори факта, че не само езиковата ти култура е смешна, а и куп други култури, си спомни за фината ми ирония по отношение от онзи ден на твоето "акомолират" и настоящото "десиденти".
Това са само два от пресните примери, че ти си не само неграмотен, а и лъжец, опитващ се смехотворно да се извинява все с нещо друго, а не глупостта си и кОлтурата си - ха ха ха - базираща се на Гугъл, който обаче ум, образованост и интелект с фуния в главата не налива.
...
И понеже се правиш, че не съм ти задал въпрос...
Но това не ти пречи при Пръцко (дето пък става още по-смешен с напъните си да те защитава и величае) да лъжеш и мажеш И на тема "кОлтура"...
Та ще повторя въпроса си, "интелигенте":
Ако в момента, "интелектуалецо", ти назова името Жан-Жак Ано, какво би изгугълил, м?
Питам, понеже е по темата.
цитирай
16. blackpredator - и аз по темата
29.09.2020 15:07
проблемът Венци, на тия цървули е,
че до 1989 летвата е била до шефа
на калхоза или кварталния
сега, когато няма летва се надскачват,
въобразявайки си, че батутът е символа на демокрацията
фсъщност, акото, което снасят и Сергей Бубка трудно би прескочил..
цитирай
17. starforlife - Радо, в приказките, които разменихме на друг канал казах, че ще се опитам да съм максимално активен.
29.09.2020 15:40
Та затова преди да се изгубя до довечера - да клъвна и другата неграмотна курешка.

~ 16. blackpredator
Виж сега, НЕГРАМОТНИК...
До 1989-та летвата не беше никак висока, защото се равняваше по летвата/нивото на такива НЕГРАМОТНИЦИ и НЕКАДЪРНИЦИ като вас с КАПУТ1951. Въпросът е, че на хората, които не бяха КОМУНИСТИЧЕСКИ КУРВИ, въртящи МИНЕТИ на по-големите КОМУНИСТИЧЕСКИ КАВАЛИ, дори не беше позволено да скачат. Това беше прерогатив на тези, които се явявахте партийни курвета. Тоест, идеологически минетчии.

А те нарекох "неграмотнико", понеже ти и в момента демонстрираш НЕГРАМОТНОСТТА СИ:
- Думата "надскачВат" в случая е употребена неправилно, МИКРОЦЕФАЛЕ. Но понеже това е отнокително спорно, та да те клъвна с вече неподлежащото на спор:
- След като си се напънал да напишеш "батутът" с пълен член, е смешно да не напишеш и последвалия го "символА" с такъв.
Ама то какво да искаме от неграмотник?
Затова по-добре се придържай по-стриктно към идиотския си сленг, зад който се опитваш да маскираш езиковия си дефицит.
Не, че успяваш, но поне оценяваме постоянството ти.
цитирай
18. getmans1 - . . . Ти се замисмисли за височината ...
29.09.2020 16:59
... Ти се замисмисли за височината на твоето си ако, чИ ... последните са по високи от ХималаитИ ...

blackpredator написа:
проблемът Венци, на тия цървули е,
че до 1989 летвата е била до шефа
на калхоза или кварталния
сега, когато няма летва се надскачват,
въобразявайки си, че батутът е символа на демокрацията
фсъщност, акото, което снасят и Сергей Бубка трудно би прескочил..

цитирай
19. librarian - getmans1, привет! :-)
29.09.2020 19:36
Да използваш някого и да му слагаш неизказани думи в устата, показва само що за личност е позволилият си тази волност.
Личност ли казах?
цитирай
20. getmans1 - . . . Абе, личност каза ама. . . такъв е ...
29.09.2020 19:45
... Абе, личност каза ама ... такъв е матряла ... хахахаха

librarian написа:
Да използваш някого и да му слагаш неизказани думи в устата, показва само що за личност е позволилият си тази волност.
Личност ли казах?

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072873
Постинги: 2742
Коментари: 26495
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031