Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2013 17:52 - Зимна импресия,На бившата любовница,която ме търси
Автор: rosiela Категория: Тя и той   
Прочетен: 831 Коментари: 0 Гласове:
3



                    ЗИМНА ИМПРЕСИЯ




       Къде си,мое приказно момче?
       Във ледните прегръдки на Снежанка?
       Но ти си огън и за теб не е
       студена ласка,а за теб е пламенна.


       Нестоплен от голямата вина,
       не можеш само прага да прекрачиш,
       с неземната целувка на снега
       да ме поискаш и да ме разпалиш.


      Къде си?Сам.Формално пожелан-
      която ти не търсиш,нито тичаш.
      Свегът вали за двама в този свят
      и само мене истински обичаш.



        НА БИВШАТА ЛЮБОВНИЦА,КОЯТО МЕ ТЪРСИ


     Хайде стига,време е да спреш
     да разстройваш разни телефони
     и от чужда радост да крадеш,
     сипейки обидните зловония.


    Ако те желае,ще е с теб,
    имал е проблеми,пожелал те е,
    а сега самата си проблем,
    аз не съм причина за раздялата.


   Всеки има във живота своя шанс,
   истина е,че при мен са много,
   но не правя на мъжете реверанс,
   справедливост им раздавам строго.


  Скъпа съм на плътска красота,
  обаятелна на ум и слово,
  не деля със никоя жена
  ласки от мъжете наготово,


  затова съм търсена и знай-
  себе си сама не принизявам.
  Каквото и да кажеш-слагам край.
  Обича ли ме-аз го оценявам.




         Стиховете са от книги на авторката,превеждани и на мужди езици.








Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6610612
Постинги: 5042
Коментари: 23945
Гласове: 9776
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031