Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: ckarlet
Категория: Тя и той
Прочетен: 2281790
Постинги: 228
Коментари: 8200
Гласове: 43058
Постинг
22.05.2014 19:35 - Шест дни в Чужбина
Автор: ckarlet Категория: Тя и той   
Прочетен: 7922 Коментари: 52 Гласове:
66

Последна промяна: 22.05.2014 22:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
              

                                           Шест дни в чужбина.

         Екскурзията ни беше планирана преди два месеца за почивните дни,  от първи до шести май 2014 г. Първият ден беше изморителен, почти целият го прекарахме в пътуване през цяла Сърбия.  

image

        Къщите почти еднотипни и кокетни. Огради почти не видяхме, или  бяха високи колкото на тази снимка. . Може би при тях престъпността е много по-малка от колкото в България.

       Към 14.00 часа преминахме и другите две граници.  Първият град за разглеждане беше Сараево. Това  е столицата на Босна и Херцеговина и най-големият град в страната.
image

image

 

        Историческият мост, където е бил убит австро-унгарския престолонаследник Фердинанд /Причина за започването на Първата световна война/ - Сараево
image

image
Баш чаршия
image

image

          Настаняване в покрайнините на Сараево. Хотелът, в който отседнахме.
image

image
Поглед  от  стаята на хотела.
image

1.                 Втори ден – Разглеждане на град Мостар. Мостар е град и община в Босна и Херцеговина.  Разглеждане на стария турски мост над река Неретва. Мостът е построен през 16 век и е в списъка за културни наследства на UNESKO.
image

image

image

image

            Дубровник е град с древна история в най-южната част на Хърватия. Може би това беше най-красивото място от екскурзията ни. Впечатлена  съм от красотата му. Ненапразно са го нарекли и „Перлата на Адриатика“.
image

image

image

          Третият ден се насочихме към Остров Локрум - Хърватия.  Легендата разказва, че на острова е  намерил спасение Ричард Лъвското сърце, след корабокрушение на връщане от кръстоносен поход до Палестина. Очарователна е гледката там.

image

image

image
  image

image

И красотата на ботаническата градина там.

image

image

image

image

image
Адриатическо море
image
         Хотелът, в който отседнахме останалите 4 нощувки бяха в курортното селище Неум - Босна и Херцеговина. Гледката от стаята ни беше към морето.
image
image


        През следващите дни посетихме и Черна гора. Това беше четвъртата  страна с нейните красоти. Не пропуснахме да посетим Цитаделата и красивата гледка, която ни разкрива от там. Котор беше градчето, което ни напомни за Италия с високите си сгради и тесните улички. И още много, много места, които разгледахме за тези 6 дни и оставиха в нас прекрасен спомен в съзнанието ни.
image

         image

image   Цитаделата

image

 image

Красивата гледка, която ни разкрива

image

Котор  и тесните улички

image

image

image

image

 

image




Гласувай:
66



1. ivoki - ПРЕКРАСНО.
22.05.2014 20:46
БЛАГОДАРЯ ЗА РАЗХОДКАТА. ЧУДЕСНИ СНИМКИ !
цитирай
2. ckarlet - 1. Ivoki - ПРЕКРАСНО.
22.05.2014 20:56
ivoki написа:
БЛАГОДАРЯ ЗА РАЗХОДКАТА. ЧУДЕСНИ СНИМКИ !


Малко съкратих разходката ни, но от 1200 снимки човек може ли да избере какво точно да покаже:)
И аз ти благодаря, Ivoki!
цитирай
3. erato7 - Чудесен виртуален гид си, Скарл...
22.05.2014 22:11
Чудесен виртуален гид си, Скарлетче!
Много ми харесаха местата, които сте посетили! Снимките са страхотни, както винаги! Пожелавам ви още такива прекрасни мигове със семейството! Прегръдка за теб!
цитирай
4. makont - Добро решение за празниците!
22.05.2014 22:12
Радвам се, че ни направи съпричастни с тази красота. Те са най-близо до нас, а не ги познаваме. Благодаря за разходката, Скарлет! Усмивки и спокойна нощ!
цитирай
5. mt46 - Поздрави!...
22.05.2014 22:15
Интересен туристически постинг, хубави снимки...
цитирай
6. ckarlet - 3. Erato7 - Чудесен виртуален гид си, Скарлетче!
22.05.2014 22:28
erato7 написа:
Чудесен виртуален гид си, Скарлетче!
Много ми харесаха местата, които сте посетили! Снимките са страхотни, както винаги! Пожелавам ви още такива прекрасни мигове със семейството! Прегръдка за теб!


Радвам се, че си тук, Erato7! Разходката беше чудесна. Но шест дни са малко за четири държави. Има още много какво да се разгледа. А и аз доста от местата съкратих да ви покажа. Имах чувството, че половин България пътува за тези страни:) Но си е хубаво човек да разнообрази. Вече съм решила, че ще се ходи само в една, за да може да се разгеда по-обстойно:)
Хубава вечер, мила!

цитирай
7. ckarlet - 4. Мakont - Добро решение за празниците!
22.05.2014 22:30
makont написа:
Радвам се, че ни направи съпричастни с тази красота. Те са най-близо до нас, а не ги познаваме. Благодаря за разходката, Скарлет! Усмивки и спокойна нощ!


Близка е Сърбия, но всички останали ми се видяха доста отдалечени, Майче. Може би следващото пътуване трябва да бъде със самолет, ако е в по-далечна държава. А такива са плановете ни.
Радвам се, че и ти си тук! Благодаря ти!
цитирай
8. ckarlet - 5. Мt46 - Поздрави!...
22.05.2014 22:34
mt46 написа:
Интересен туристически постинг, хубави снимки...


Не бях ходила на такава дълга екскурзия. Първият ден ми се видя доста дълъг, защото беше повечето в път, но после благодарение на компанията и естествено на красивите места ми подейства тонизиращо, Мt46! Благодаря ти, че разгледа!
цитирай
9. irin4eto - Красота!
22.05.2014 23:13
Красота!
цитирай
10. ckarlet - 9. Irin4eto - Красота!
22.05.2014 23:31
irin4eto написа:
Красота!


И всяка от държавите тук, със своята красота:)
Благодаря, Irin4eto!
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Не съм ходила по тези места и ми бе ...
22.05.2014 23:32
Не съм ходила по тези места и ми бе много интересно и полезно. Благодаря за разходката.
цитирай
12. monaliza121 - Привет, Скарлет!
22.05.2014 23:52
Направила си пролетно-освежаваща разходка.:) Чудесни снимки!:)
цитирай
13. footballfen - Следях този блог
23.05.2014 00:06
още преди да се регистрирам. Наистина е впечатляващ.
цитирай
14. vilish - И аз се разходих с теб, Сkarlet! :-)
23.05.2014 00:28
На места, които не съм посетила. Прекрасно разказваш!
С радост ще споделя, виртуално, следващото ви пътуване.
Всяко място има своето очарование. А при невъзможност лично да видим всичко, разкази като твоите, обогатяват и допълват пропуснатото.
Благодаря!
цитирай
15. ckarlet - 11. Кasnaprolet9999 - Не съм ходила по тези места и ми бе ...
23.05.2014 07:25
kasnaprolet9999 написа:
Не съм ходила по тези места и ми бе много интересно и полезно. Благодаря за разходката.


И аз благодаря, че разгледа, Невенче! За мен беше истинска почивка в течи четири държави:) Прекрасен ден!
цитирай
16. ckarlet - 12. Мonaliza121 - Привет, Скарлет!
23.05.2014 07:27
monaliza121 написа:
Направила си пролетно-освежаваща разходка.:) Чудесни снимки!:)


Дори бяхме и късметлии, Лизи:) Разбрах, че в България е било дъждовно през всичките почивни дни, а там само един ден преваля мъничко, и то точно, когато вече се бяхме разходили. Топъл и изпълнен с приятни емоции ден желая, мила!
цитирай
17. ckarlet - 13. Footballfen - Следях този блог
23.05.2014 07:28
footballfen написа:
още преди да се регистрирам. Наистина е впечатляващ.


Интересно:) И благодаря!
Хубав ден от мен!
цитирай
18. ckarlet - 14. Vilish - И аз се разходих с теб, Сkarlet! :-)
23.05.2014 07:30
vilish написа:
На места, които не съм посетила. Прекрасно разказваш!
С радост ще споделя, виртуално, следващото ви пътуване.
Всяко място има своето очарование. А при невъзможност лично да видим всичко, разкази като твоите, обогатяват и допълват пропуснатото.
Благодаря!


За пореден път се убеждавам, че е друго да се види с очите и да се чуе от екскурзовода беседата за дадения обект, Вили. Но се радвам, че с малкото снимки мога да покажа една прашинка от видяното. Благодаря ти, мила! Прекрасен ден и на теб!
цитирай
19. ishchel - Беши ми много интирисно, Скарлет,
23.05.2014 08:40
Снимките са много хубави - местата - живописни, разказваш увлекателно и водиш по непознати маршрути в едно задъхано пътешествие. История, архитектура, природа - в хармония в този чудесен пост!
Искрени поздравления!
цитирай
20. stela50 - Прекрасен екскурзовод си, мила Скарлет...
23.05.2014 09:40
Имам усещането, че съм участник в това пътуване
по непознати за мен места, красиви, живописни...
морето и Ботаническата градина, изгледите... всичко.
Чудесни снимки и увлекателен разказ !
Поздрави и хубав ден !
цитирай
21. katan - Чудесна екскурзия и прекрасен постинг със снимки!
23.05.2014 11:08
Здравей, мила Скарлет!
Ето къде си била!:)
Тези места сме си харесали за една седмица поне още в началото на годината.
На мен ми се искаше да е почивка само в Перлата на Адриатика - Дубровник, но след теб ще ми е лесно да вървим по пресните ти дири.
Дай Боже, всичко да е наред! Минавайки по улиците, които си показала, по чаршията, по морския бряг ще си мисля за теб.
Искам да отида и до островите.
Бях раздвоена между Силиция и тази дестинация. Сега вече съм сигурна, че ще е тя, благодарение на теб, на твоите снимки и описание.
Поздрави и хубав ден!
цитирай
22. hristo27 - Личи си, че хубаво сте си изкарали. ...
23.05.2014 15:26
Личи си, че хубаво сте си изкарали.
Поздрави!
цитирай
23. gosho568 - Красота!
23.05.2014 16:18
Със сигурност сте си изкарали супер... Поздрави! ;)
цитирай
24. ckarlet - 19. Ishchel - Беши ми много интирисно, Скарлет,
23.05.2014 17:47
ishchel написа:
Снимките са много хубави - местата - живописни, разказваш увлекателно и водиш по непознати маршрути в едно задъхано пътешествие. История, архитектура, природа - в хармония в този чудесен пост!
Искрени поздравления!

Истината е, че всяко ново място ме зарежда повече и повече... Радвам се, че ти е въздействало и на теб по този начин, макар и виртуално! Прекрасна вечер, Ishchel! Благодаря ти от сърце!

цитирай
25. ckarlet - 20. Stela50 - Прекрасен екскурзовод си, мила Скарлет...
23.05.2014 17:48
stela50 написа:
Имам усещането, че съм участник в това пътуване
по непознати за мен места, красиви, живописни...
морето и Ботаническата градина, изгледите... всичко.
Чудесни снимки и увлекателен разказ !
Поздрави и хубав ден !


Исках да покажа и разкажа много повече, но нещо не се получава с качването на снимките, Таничка! Радвам се, че успях и тези да ви покажа! Благодаря ти, мила!
цитирай
26. ckarlet - Здравей, мила Скарлет! Ето къде ...
23.05.2014 17:53
katan написа:
Здравей, мила Скарлет!
Ето къде си била!:)
Тези места сме си харесали за една седмица поне още в началото на годината.
На мен ми се искаше да е почивка само в Перлата на Адриатика - Дубровник, но след теб ще ми е лесно да вървим по пресните ти дири.
Дай Боже, всичко да е наред! Минавайки по улиците, които си показала, по чаршията, по морския бряг ще си мисля за теб.
Искам да отида и до островите.
Бях раздвоена между Силиция и тази дестинация. Сега вече съм сигурна, че ще е тя, благодарение на теб, на твоите снимки и описание.
Поздрави и хубав ден!


Ами аз също бях раздвоена между Париж и тази дестинация. И малко преди да тръгнем си задавах въпроса дали не сбърках в избора си. Но специално Дубровник е много красиво място. На мен там най-ми хареса:) Ти разгледай и си реши. И другата дестинация не е за отхвърляне. Ако съм на теб сигурно сега бих избрала нея, а после бих отишла и тук:) Но въпрос на избор е. Благодаря ти, мила Катя! Ще чакам с интерес да покажеш и разкажеш, защото ти го правиш съвършено и още по-привлекателно, всичко което ни разказваш и показваш! Хубава вечер ти желая на теб, и на прекрасното ти семейство!
цитирай
27. ckarlet - 22. Hristo27 - Личи си, че хубаво сте си изкарали. ...
23.05.2014 17:54
анонимен написа:
Личи си, че хубаво сте си изкарали.
Поздрави!


На мен ми хареса, Христо! И компанията беше страхотна. Тогава е още по-хубаво:) Благодаря ти, че и ти не пропусна да ме поздравиш и разгледаш!
цитирай
28. ckarlet - 23. Gosho568 - Красота!
23.05.2014 17:55
gosho568 написа:
Със сигурност сте си изкарали супер... Поздрави! ;)


Едно разведряване винаги се отразява добре:)
Много ти благодаря, Gosho568!
цитирай
29. balebalev - Разкошен постинг!
23.05.2014 18:23
цитирай
30. ckarlet - 29. Вalebalev - Разкошен постинг!
23.05.2014 18:33
balebalev написа:


Благодаря! Много е мило! В действителност има много повече какво да се разгледа и научи...
Хубава вечер! И прекрасно настроение!
цитирай
31. ponicka - Не видях нищо, което не може да се ...
23.05.2014 19:37
Не видях нищо,което не може да се види и в България,което не означава, че не трябва да пътуваме.
Явно ти е за пръв път да излизаш от България,щом те впечатлява мост под закрилата на Юнеско.Такъв си имаме и в България от 15 век.
Снимката ти от Сърбия я приемам за представителна извадка:)
цитирай
32. ckarlet - 31. Рonicka - Не видях нищо, което не може да се ...
23.05.2014 21:14
ponicka написа:
Не видях нищо,което не може да се види и в България,което не означава, че не трябва да пътуваме.
Явно ти е за пръв път да излизаш от България,щом те впечатлява мост под закрилата на Юнеско.Такъв си имаме и в България от 15 век.
Снимката ти от Сърбия я приемам за представителна извадка:)


Пътят ни беше само в пътуване през Сърбия. Исках само да покажа еднотипните къщички, които на мен лично много ми харесаха, Рonicka! А всичко останало е една прашинка, която споделям тук. Съжалявам, че не ти е допаднала виртуалната разходка. А що се касае до други държави, мога смело да твърдя, че сме посетили вече доста. Само в този постинг съм показала малко от четири страни. А ако разгледате и други постинги ще видите, че сме ходили до Турция - Истанбул и други градове, цяла северна Гърция, Унгария и т. н.:)) Мен лично ме радва всичко, което опознавам:)) Въпрос на вкус и избор! Приятна вечер, Рonicka! Надявам се със следващата дестинация, /която планираме да е в друг континент/, тогава да мога да Ви впечатля:))
Ще ми бъде интересно Вие да споделите къде сте се чувствали най-добре при Ваша разходка!
цитирай
33. paciencia - Здравей,Skarlet!
23.05.2014 22:56
Чудесно пътуване! Много ми хареса виртуалната разходка по места, които не познавам. Красиво! Поздрави за постинга!
цитирай
34. ckarlet - 33. Рaciencia - Здравей,Skarlet!
24.05.2014 12:18
paciencia написа:
Чудесно пътуване! Много ми хареса виртуалната разходка по места, които не познавам. Красиво! Поздрави за постинга!


Навсякъде по света има красота, стига да можем да я открием с очите си, но това не може да стане, ако не я носим в сърцето си:)
Много ти благодаря, Рaciencia! Честит празник на всички!
цитирай
35. kleopatrasv - Страхотно! Чудесна разходка си ...
24.05.2014 22:00
Страхотно!
Чудесна разходка си направила;)
Радвам се, че го сподели с нас!
цитирай
36. ckarlet - 35. Кleopatrasv - Страхотно! Чудесна разходка си ...
24.05.2014 22:29
kleopatrasv написа:
Страхотно!
Чудесна разходка си направила;)
Радвам се, че го сподели с нас!


Много се радвам, че се обади, Кleopatrasv! Липсвате ми хората, на които разглеждам блогчетата. Става ми тъжно, когато посетя някое от тях и усетя, че е тихо...! Но при теб разгледах с голямо удоволствие. Видях, че и ти си прекарала прекрасни мигове с децата! Поздравявам те за идеята! Благодаря, че разгледа и моите почивни дни през май! Прекрасна вечер, с усещане на свежест и настроение!
цитирай
37. iliada - Не си скучаеш Скали!Чудесно си се ...
25.05.2014 10:05
Не си скучаеш Скали!Чудесно си се разтоварила и натоварила с нови впечатления!Усмивки!
цитирай
38. ckarlet - 37. Iliada - Не си скучаеш Скали!Чудесно си се ...
26.05.2014 07:35
iliada написа:
Не си скучаеш Скали!Чудесно си се разтоварила и натоварила с нови впечатления!Усмивки!


Прекалено е напрегнат живота и и използвам всяка възможност за разтоварване, Илиада:) Радвам се, че и ти си тук, мила! Прекрасен и спорен ден ти желая!
цитирай
39. magnoliya - Приятно ми беше да разгледам сни...
30.05.2014 21:40
Приятно ми беше да разгледам снимките, чрез тях да се насладя на красивите места в държавите, които си посетила!
Поздрави!
цитирай
40. ckarlet - 39. Мagnoliya - Приятно ми беше да разгледам сни...
01.06.2014 13:31
magnoliya написа:
Приятно ми беше да разгледам снимките, чрез тях да се насладя на красивите места в държавите, които си посетила!
Поздрави!


Зравей, цветна Приятелко! За мен е удоволствие, че и ти си ми на гости! Благодаря ти! Прекрасна неделя ти пожелавам!
цитирай
41. henzelski - Повече от прекрасно,
13.07.2014 09:40
скъпа приятелко!
цитирай
42. malchaniaotnadejda7 - Прекрасно е, Скарлет! Благодаря за разходката! :)
18.07.2014 09:42
При теб винаги има какво да научи човек и да си тръгне с усмкивка и някак по-светъл. Не е далеч, може би затова не съм предполагала, че е така красиво. Наистина си заслужава да отиде човек. Прегръдки и светло лято на теб и близките ти хора от сърце!
цитирай
43. pitagorid - Здравей
09.08.2014 18:33
Тези места са ми познати. Е не всички но поне най-красивите. Дубровник, Локрум, Будва, Котор, острова Свети Стефан. Наистина е прекрасно там. Вярно не става за плаж, но е красиво. Бяхме с хотел Croatia на полуострова Цафтат, близо до Дубровник. Минахме и по каньона на река Лин, където загинаха нашите сънародници с автобуса. Впечатляващ каньон е. Казват, че е втория по дълбочина след този в САЩ (Големия каньон). Много имахме желание миналата година за минем през Сараево и Мостар, но не се случи. Много добре е направен постинга. Казваш, че имаш проблем с качването на снимките. Обади ми се на лични, за да ти дам някакви насоки в това направление, или виж маите постинги посветени на тази тема. Сега даже имам нови идеи как да се правят постинги с много снимки.
Очаквам още
цитирай
44. ckarlet - 41. Henzelski - Повече от прекрасно,
13.08.2014 18:33
henzelski написа:
скъпа приятелко!


Благодаря ти, скъпи Краси!:) Отдавна не бях влизала в блогчето и така се радвах!
цитирай
45. ckarlet - 42. Мalchaniaotnadejda7 - Прекрасно е, Скарлет! Благодаря за разходката! :)
13.08.2014 18:39
malchaniaotnadejda7 написа:
При теб винаги има какво да научи човек и да си тръгне с усмкивка и някак по-светъл. Не е далеч, може би затова не съм предполагала, че е така красиво. Наистина си заслужава да отиде човек. Прегръдки и светло лято на теб и близките ти хора от сърце!


Винаги си много позитивна и добронамерена, Мalchaniaotnadejda7! На толкова много места ходихме, но за съжаление не мога да качвам снимките си тук. А така ми се иска да споделя всяка своя емоция с вас. Може би е от апарата... Ще Благодаря ти за топлите думи, мила!
цитирай
46. ckarlet - 43. Рitagorid - Здравей
13.08.2014 18:43
pitagorid написа:
Тези места са ми познати. Е не всички но поне най-красивите. Дубровник, Локрум, Будва, Котор, острова Свети Стефан. Наистина е прекрасно там. Вярно не става за плаж, но е красиво. Бяхме с хотел Croatia на полуострова Цафтат, близо до Дубровник. Минахме и по каньона на река Лин, където загинаха нашите сънародници с автобуса. Впечатляващ каньон е. Казват, че е втория по дълбочина след този в САЩ (Големия каньон). Много имахме желание миналата година за минем през Сараево и Мостар, но не се случи. Много добре е направен постинга. Казваш, че имаш проблем с качването на снимките. Обади ми се на лични, за да ти дам някакви насоки в това направление, или виж маите постинги посветени на тази тема. Сега даже имам нови идеи как да се правят постинги с много снимки.
Очаквам още


Здравей, Рitagorid! Не се и съмнявам, че са ти познати местата:) Ти си пътешественик като нас и няма начин да не си ходил до там. Това лято беше, а и продължава да бъде интересно за моето семейство. Посетихме още много красиви места, но проблемът със снимките си остава. При първа възможност ще погледна постигинте при теб. Дано да намеря някакво решение:)
Много, много ме зарадвахте всички! Благодаря от сърце!
цитирай
47. анонимен - Благодаря, Скарлет!
01.09.2014 07:19
Сега вече и там съм бил!
цитирай
48. ckarlet - 47. Рarasol - Благодаря, Скарлет!
26.09.2014 21:27
parasol написа:
Сега вече и там съм бил!


Тогава си видял и ти тези красоти, Рarasol!
Прости ми за късния отговор!
Прекрасна вечер ти желая! И благодаря!
цитирай
49. hel - След твоя постинг тази дестинация ...
28.09.2014 21:53
След твоя постинг тази дестинация изглежда много привлекателна!
Благодаря ти!
цитирай
50. ckarlet - 49. Hel - След твоя постинг тази дестинация ...
10.10.2014 10:41
hel написа:
След твоя постинг тази дестинация изглежда много привлекателна!
Благодаря ти!


Привет, Хел! Всяка една държава ни дава нещо от себе си и си заслужава да се посети. Много се радвам, че не си ме забравила... Благодаря ти, мила! Прекрасен есенен ден!
цитирай
51. metlichina - благодаря ти, Скарлет за тази красота...
14.11.2014 11:54
с удоволствие бях с теб... и поздрав за теб..
цитирай
52. ckarlet - 51. Мetlichina - благодаря ти, Скарлет за тази красота...
26.11.2014 12:10
metlichina написа:
с удоволствие бях с теб... и поздрав за теб..


Съжалявам, че не мога да качвам снимки, за да покажа още много красоти! Благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031