Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2015 13:40 - Из книгата "Любов - свещенодействие"
Автор: rosiela Категория: Тя и той   
Прочетен: 860 Коментари: 0 Гласове:
1



               Из книгата с лирика "Любов-свещенодействие"

                         Издадена 2003 година и същата година - декември,наградена със Златен
медал в САЩ в превод на английски език


      :::::::::::::

Дали това е само земна обич
или божествен знак е сложен тук-
така красноречив е твоят поглед,
ти промени съдбата-стана друг.

Когато мина покрай теб,аз виждам
трепти небето,въздухът свисти
и токлова жени край мен завиждат,
без глас ме питат:"А коя си ти?".

          :::::::::::

Не всяка може да е между тях значима,
не всяка може да излъчва чар,
но ти избра ме сам да съм любима,
а Бог избра за тебе да съм дар.

Надмина себе си и сам поиска
на мене да се посветиш докрай
и твоята любов красиво-чиста
ще оценя,повярвай ми, и знай-

към нас се спуска ласка от Венера,
потъва в нас и ражда светлина,
отпада всяка злоба и химера,
оставам най-желаната жена.

       :::::::::::::

Лицето ти и облачно,и светло,
минш си в болката и радостта.
Обичай ме със цялата си нежност
и бъдеще със мен създай сега.

И подари ми просто всичко свое-
детето си от първия си брак,
и целия божествен силен огън,
във който ти изгаряш страсно пак.

Издигни ме на пиедестала
на живота и на любовта.
Ти го можеш,аз съм те избрала.
Не губи небесната мечта.

...........................................................

        ::::::::::::::

Ти си пламък,ти си просто пламък
ии да те докосна се боя.
Виждам,че дори душа от камък
и да носех,щях да я стопя.

Ти си лудо огнено желание
и не мога да ти устоя.
Всяка твоя фибра е послание,
че ме искаш чак до вечността.

           .................

     В реалния живот любовта на Стрелеца я приключих аз,защото отрицателните показатели бяха негови.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6671503
Постинги: 5067
Коментари: 24024
Гласове: 9809
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930