Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2012 20:41 - Господар на виртуала:))))
Автор: alllyallly Категория: Забавление   
Прочетен: 2542 Коментари: 14 Гласове:
7

Последна промяна: 27.03.2012 20:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
66. rustam - Буля,
17:53
коя си ти, че да обсъждаш и интерпретираш "нови" и "стари" приятели в това пространство?
И Бале, и Лидис блогват тук от самото начало на този сайт - 2006 година. Те са част от него, от неговата история.
Докато ти си лющела семки на бара в онази ловешка дупка, наречена "дискотека" те двамата бяха вече легенди в Блогбг.
Ето затова, тях двамата ще си ги има, докато го има този сайт, а ти че оттечеш в канала както десетки други недоразумения, които са си помисляли, че могат да бъдат съизмерими с тях.
Никога няма да надскочиш провинциалния си манталитет на детска учителка - полувиШИСКА. Аман от тъпи хора.
цитирай
                                      &&&&&&&&&&&&&

Не мога да не си запазя този коментар( смях се и в колата като се прибирах само като си предтавя старчето рустам как се пеняви и размята пръстче:)))





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alarmonline - Тъй, Буля, тъъъй :)))) На теб, на ...
28.03.2012 19:33
Тъй, Буля, тъъъй :))))
На теб, на мен и на няколко още ни е смешно, но я виж ти какви хора имало тук! :РрР
Леген(д)и !!! :)))))

Не знам, аз с Рустам и компания не съм имала вземане-даване, изглежда ми безобиден такъв и никога няма да разбера защо толкова на сериозно са се взели
тези хора!
То не бяха красавици, примадони, диви, питомни, терминатори, супермени и батмани, богове и богини :)))

Хак ти е:РрР, нека ти говорят за брадавицата и бръчките :))))
Като не им стиска да си покажат техните :)))

А, между другото, имаме новинка - не е нещо голямо, затова е новинка, ей толчавка, ню ню, но пак не е като да е без хич :)))
цитирай
2. alllyallly - Алармо, нима си очаквала някоя да се докаже, в нета са все принцеси:)))
28.03.2012 22:26
Иха да ви кажа,, катана не е никакъв фашист, ама никакъв, най- обикновенн пич е, ядохме торти в НЕДЕЛЯ:)))
цитирай
3. alllyallly - Давай новинката:))))!!!
28.03.2012 22:27
Давай новинката:))))!!!
цитирай
4. alarmonline - Катана е готин:))) Пуска фитила и гледа сеир,
28.03.2012 22:44
но е добряга :) Който не го е разбрал, му се връзва и се пени :)))

Видя ли, Алка ?:)
цитирай
5. alllyallly - Видях:))))
28.03.2012 22:49
Видях:))))
И пак ще видя, надявам се много пъти още:)) Баси яката вечер си направихме:))))
цитирай
6. анонимен - Фашист съм, националболшевикофашист
28.03.2012 22:50
Но от този факт на старшина Цъгов няма да му стане по-умно. Дори и в компанията на легендите.
Разбра ли сега? Нине, присно и во веки веков в сайта. Ами човек може и да си отиде, като му писне.
цитирай
7. alllyallly - А бе забравих да се Сфотографирам бееее, за утре да се начервиш и нагримираш, че ще те Скомпроматирам:))))
28.03.2012 22:53
katana написа:
Но от този факт на старшина Цъгов няма да му стане по-умно. Дори и в компанията на легендите.
Разбра ли сега? Нине, присно и во веки веков в сайта. Ами човек може и да си отиде, като му писне.

цитирай
8. alllyallly - Самозван фашист катански, да ти ...
28.03.2012 22:56
Самозван фашист катански, да ти кажа , блоК- легендите на Тцъгов се ебават с него, ама той е така изпростял горкия даскал, че им ближе дупетата с надеждата да бъде уважен, но...шанс нема:))
цитирай
9. анонимен - Ще се начервя! С червено вино и вътрешно. :-)))))))))
28.03.2012 22:58
Ще съм готов за компроматите.
цитирай
10. анонимен - Е, Цъгов става само за ебаване.
28.03.2012 22:59
alllyallly написа:
Самозван фашист катански, да ти кажа , блоК- легендите на Тцъгов се ебават с него, ама той е така изпростял горкия даскал, че им ближе дупетата с надеждата да бъде уважен, но...шанс нема:))

Ама умерено, че е скучен.
цитирай
11. alllyallly - 10. katana - Е, Цъгов става само за ебаване.
28.03.2012 23:02
katana написа:
alllyallly написа:
Самозван фашист катански, да ти кажа , блоК- легендите на Тцъгов се ебават с него, ама той е така изпростял горкия даскал, че им ближе дупетата с надеждата да бъде уважен, но...шанс нема:))

Ама умерено, че е скучен.


Страхувам се, че това му е комплекса....да бъде ебаван и да изпитва удоволствие от това...щот си е смотан все пак:))
цитирай
12. alarmonline - Радвам се, че сте си изкарали яко!:)))
28.03.2012 23:06
А за легендите и авторитетите...
1. Ужасно се кефя, че през 2006 не съм знаела нищо за блог.бг :)))
2. Не обичам да ми навират насила авторитети и да ми казват с кого да се съобразявам и харесвам. Ще уважавам, когото аз преценя:)
цитирай
13. alllyallly - Ако да си легенда е Бале, злика , никита, рустам , СЪМ ЩАСТЛИВА да се нарека НЕ БЛОГЪР
28.03.2012 23:14
alarmonline написа:
А за легендите и авторитетите...
1. Ужасно се кефя, че през 2006 не съм знаела нищо за блог.бг :)))
2. Не обичам да ми навират насила авторитети и да ми казват с кого да се съобразявам и харесвам. Ще уважавам, когото аз преценя:)


да съм тук за малко и все пак да ме бълнуват и на сън Блог легендите:))
цитирай
14. анонимен - Току що си развали автобиографията пред легендите. Те ще се намръщят.
28.03.2012 23:58
12. alarmonline - Радвам се, че сте си изкарали яко!:)))
alarmonline написа:
А за легендите и авторитетите...
1. Ужасно се кефя, че през 2006 не съм знаела нищо за блог.бг :)))
2. Не обичам да ми навират насила авторитети и да ми казват с кого да се съобразявам и харесвам. Ще уважавам, когото аз преценя:)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: alllyallly
Категория: Забавление
Прочетен:
Постинги:
Коментари:
Гласове:
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930