Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2017 08:05 - ЕПИГРАМА " КАНЧ - КАНЧ"
Автор: rosiela Категория: Забавление   
Прочетен: 777 Коментари: 7 Гласове:
-4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Канчо взел е доцентура
по специалност " Хуйо-хура",
как се гони във гората
самодива за кревата!



Гласувай:
2



1. kremenova - Хаха ха!Дори си предстаеям физи...
25.11.2017 08:48
Хаха ха!Дори си предстаеям физиономията ти,с която си го написала!Сега малко ще сменим картината с мъжка крамула,Юлия май се напъха в дупката си и от там съска и се пули от тъмното.То голяма работа,бе,отишла на баня и влязла в сауна!!!Ние тука аборигените не можем да си го позволим според нея...нито да си поръчаме един коктейл за 3 лева...Тук в България няма като че ли сауни и масажи за 15 лева....ще хвърля на българите стотинки на земята и ще се гаври,самозабравила се простачка,а се писа скоро Голяма патриотка!Аз наптимер си избирах да учителствам по няколко години в различни курорти и така карах хем почивка,хем работа и сауни и басейни и екскурзии съм видяла много покрай училище и не само аз,тя българите знае само да ги унижава,за срам,че е българка!Тя великата,аз ако се продам като специалист в чужбина мога да изкарам 5000 евро,и много повече струвам,само не ми се женеше за дъртакно сина ми е в чужбина,пак мога да ида,но трябваше фа се грижа за родители и дома си,имам чувство на дълг.Един частен урок по пиано или солфеж е 40 евро във Франция и Белгия,мога и да рисувам и диплом имам за учителка по френски,мога да упа руснаци и българи на френски,мога да давам уроци и по интернетзникога няма да допра до розов телефон.Тя щяла да ми каже калко струвам...простачка!
цитирай
2. rosiela - Кременова,
25.11.2017 08:52
ще уточня, че горната епиграма не е посветена нея, но щом я съотнасяш, нямам против.
цитирай
3. rosiela - АНОНИМЕН,
25.11.2017 09:09
НИКОГА НЕ ЗАБРАВЯШ ДА МИ ГО ПРИПОМНИШ.
цитирай
4. karamelita - Извинявам се за грешките, но ми е ...
25.11.2017 09:34
Извинявам се за грешките,но ми е трудни да пиша на този таблет,а и съм малко припряна,все бързам да правя нещо.Пиша и не проверявам,като оня професор,които пишел ужасно нечетливо и като го питал студентът какво е написал,отговорил",аз съм го писал вие да го четете,не аз да го чета..."и той не можал да си го разбере и го забравил вече...
цитирай
5. rosiela - Кременова,
25.11.2017 09:58
не си сгрешила, просто не си се сетила. Посветено е на великия рецензент на Валерковата поезия Фави 56, той и 55 се пише, ама дали не е отдавна 66!
цитирай
6. lilienschwager - karmelita, грешите!
25.11.2017 10:15
Никой във Франция и в Германия не взима 5000 евро (може би само Макрон и Меркел).

Средната НЕТНА заплата в западна Европа е 1700 евро. Може много лесно да проверите това в Гугъл.

Обаче! От тези пари трябва да се плаща наем, защото хората на запад нямат като нас собствени жилища.

Наемът за двустайно жилище е около 1000 евро. Остават за харчене чисто 500- 700 евро, с които могат да се купят стоки и услуги, които у нас се купуват за 400- 500 лева.

Юлия е измекяр, фараш, слугинче и разполага месечно с максимум 500 евро. Които и стигат само за храна.

Защото храната на запад е 2- 3 пъти по- скъпа отколкото у нас. Така стоят нещата в действителност.

Юлия е бедна, защото е проста и работи за жълти стотинки. Тя има зле платена работа за хора без квалификация.

Нейната квалификация е ясна- килийно провинциално образование. А това означава, че е проста като гъбено семе.
цитирай
7. rosiela - Ех, тази Юлия, не можете да я забравите!
25.11.2017 10:35
На Фави е посветено този път, не че не важи и за нея.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6605871
Постинги: 5041
Коментари: 23943
Гласове: 9774
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031