Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2018 22:34 - В блога винаги до З застава и едно Е, понякога и повече
Автор: blakcpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 4052 Коментари: 9 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Цитат от Гечето:

" Та, Валеска, идеята ми беше да проумее ВВ, че той ме "познава" от няма и два месеца и зае позиция да защитава свои дружки тук, точно заради които, както и подобни - аз смея да твърдя, че се случва това жалко нещо, за което писа и ти - за напускането и то огорчена на реална твоя позната.
Защото, Вал, ЗАРАДИ МЕН И МОЕ ПОВЕДЕНИЕ НИКОЙ НЕ Е НАПУСНАЛ ТОВА МЯСТО, НАПРОТИВ - ВРЪЩАЛ СЕ Е! "
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Колко къса е блоговата памет, достатъчно за да може Гечето Шантажа да твърди, че не е прокудил никого от блога. Аз мога да му изброя поне десетина. Но те със сигурност са в пъти повече, блогъри напуснали,  грубо шантажирани, манипулирани, лъгани изнудвани, обиждани, като се почне от Хлорис, Дорето и се стигне до Елито. Не всички са дебелокожи като кака Юлка, тя се задържа заради спорта и заради надеждата, че Гечето ще и перне все някой една патка, на тази патица! 


 



Гласувай:
14



1. zax - Не знам Вал за коя своя позната му е ...
20.06.2018 23:25
Не знам Вал за коя своя позната му е говорила но ще съм разочарован ако е тази която държах далеч от него.
цитирай
2. elinora - Оказва се,
21.06.2018 11:45
че Гого Чаршафа освен всичко друго имал и жълта книжка, според баба Жула. Трагедия...
цитирай
3. born - В известни моменти съм склонен да призная на уважаемата благородна многопрофилничка БЖ,
21.06.2018 17:18
че неоспоримо е права. В нормалния живот жълтата книжка дава достъп дори и до такива изключително сериозни и интелектуални платформи като настоящата. Имайки наблюдения върху неоспоримото ценно творчество и да двата персонажа /гочиту и баба Ж/ съм под напрегнатата догадка, че не само гочиту е заслужен притежател на този престижен докюмент - признание за проявяваната така ярка изключителност
цитирай
4. radostinalassa - И на мене все ми натякват, че нямам коментари
21.06.2018 18:55
А те имали много. Но всъщност само това имат. Не виждам много смисъл в постингите им.
цитирай
5. go4eto - Не, не и не!
21.06.2018 19:54
Никой не е напуснал. Всички са ми в скайпа. Говорим си на различни теми. Обсъждаме книги и най-често "Мъжът и жената интимно".
Грижа се за Хлорис, за наследството и детето й. С Дорето пишем поезия, а с Елито си играем на доктори. Много ни е забавно. И баба Карамелита ми е в скайпа, с нея играем на жмичка. Само да им свирна и всички ще се върнат, обаче никога няма да ги дам на Кофичко и компания.
цитирай
6. karamelita - Никой не е напуснал. Всички са ми в ...
21.06.2018 21:21
go4eto написа:
Никой не е напуснал. Всички са ми в скайпа. Говорим си на различни теми. Обсъждаме книги и най-често "Мъжът и жената интимно".
Грижа се за Хлорис, за наследството и детето й. С Дорето пишем поезия, а с Елито си играем на доктори. Много ни е забавно. И баба Карамелита ми е в скайпа, с нея играем на жмичка. Само да им свирна и всички ще се върнат, обаче никога няма да ги дам на Кофичко и компания.

Кой си ти,бе , Гочо...защо лъжеш,аз нямам въобще скайп,че да играем на жмичка...как си измисляш само...С един Гого си играехме на разни работи ,дори се бракувах с него за известно време,но това беше много преди компютрите и скайпа да излязат на мода...Какво искаш да кажеш тук на аудиторията като ми цитираш името?Поне да беше казал госпожа Карамелита,а не баба,някой ще си помисли,че съм скапана селска баба,а аз съм доста млада още и засукана. Изглеждам на 50.Ходиш да слушаш злобарките,дето ме чернят...не разбра ли,че това е тенденциозно!Не лъжи моля те...не те знам кой си въобще!А другият Гого май изпълнява поръчки срещу френска любов на някои хора и си патим после...
цитирай
7. troina - !!!!
21.06.2018 21:35
Димитрино карамелова, най-сетне седни прочети нещо полезно
стига се занимава с клюки, не е за твоята мека глава…
нали беше в Канада, и имаш да готвиш за осем човека
бий си два шамара най-накрая, бе жена
ама голяма кифла си
цитирай
8. starforlife - Виж сега дребен гларус... (на притежателя на фейковия профил говоря, Закс - да не се объркаш)
21.06.2018 23:00
Хлорис едва ли напусна заради мен, но и така да е - тя определено си го заслужаваше.
А "Дорето" и "Елито" дори не ги зная кои са.

Освен това при твърдения - си са нужни доказателства, а не празни приказки.


ПС: Закс, нали си знаеш, че си идиот?
цитирай
9. elinora - Хлорис едва ли напусна заради мен, ...
22.06.2018 13:15
starforlife написа:
Хлорис едва ли напусна заради мен, но и така да е - тя определено си го заслужаваше.
А "Дорето" и "Елито" дори не ги зная кои са.

Освен това при твърдения - си са нужни доказателства, а не празни приказки.

'


ПС: Закс, нали си знаеш, че си идиот?


Чаршаф, не се обяснявай, а тичай да си криеш жълтата книжка, че баба ти Жула издаде заверата!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blakcpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 84825
Постинги: 21
Коментари: 89
Гласове: 1100
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031