Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2015 13:01 - Нямам отговор относнсо кражбите в църквата
Автор: rosiela Категория: Други   
Прочетен: 746 Коментари: 0 Гласове:
1



       Неотдавна пуснах материал в столичен многотиражен вестник как ме нападна съзнателно жена на средна възраст,много прилична с цел да ме обере в параклиса "Свети Константин и Елена" към църквата "Свети Николай Софийски" на ул."Опълченска" и "Пиротска" в столицата,параклисът е малко по надолу на "Одрин" и "Пиротска".Това отключи много злоба в отец Васил в църквата "Свети Николай Софийски",където преди,пак по мои настоятелни сигнали,си отиде една постоянна крадла Славка,клисарка.
    Няколко думи за отец Васил.Израстнал в дом за деца без родители,съпругата му била неработещ адвокат,родителите й от Пловдив я издържали.
    Много нередности в църквата,които наблюдаваме със съкварталци,ме накараха да напиша жалба до Софийската митрополия,кщъдето се опита да ме излъже и да я вземе на ръка секретаря на Патриарха,господин Андрей Касабов.В разговор пред мен се усетих веднага,че е близък на отеца и иска да го прикрие.Той сам се опита да омаловажи случая,не е предизвикана проверка в черквата,не е даден отговор за моето дарение-голям персийски килим,за който подписахме трима души и за който отец Васил отрече да е получавал.Че отец Васил може да бъде прикрит ми подсказаха в самата митрополия.След повече от двумесечно мълчание по жалбата,без никаква проверка в църквата и параклиса,потърсих съдействието на протосингел Анжело,който обеща съдействие и не знаеше подробности по случая.
    Чакам отговор.По всички въпроси,поставени в нея,в моята жалба.И ще завърша само с това,че много ниско са паднали църковните деятели,щом стават съучастници в мълчанието по аналогични като моя случай.
     Касиерката Калинка отк параклиса,която мълчеше и познаваше крадлата,идвала там не за първи път по думите на свидетелка,също не е отстранена.
     Думите на Андрей Касабов:"Вие нямате ли си по-съществени теми журналистите,та се занимавате със свещеници" очевидно ми подсказват,че съм права.Много пъти съм била дарител,не съм се сблъскла със случай като този,който да ми подскаже не отсега,а още от кражбите на клидсарката Славка,че ние всъщност поддържаме клисарки и свещеници,а не църквата.Защото какво друго да е станало,освен килимът да е прибран или продаден.Затова отец Васил налетя грубо върху мен с крясъци и обиди.
    Не откривам топлата вода,но се потресох и няма да се примиря.Повтарям:чакам отговор.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6573032
Постинги: 5025
Коментари: 23905
Гласове: 9753
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031