Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2021 07:35 - ОТНОСНО ЛЪЖАТА и ИСТИНАТА ....
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 990 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ОТНОСНО  ЛЪЖАТА и ИСТИНАТА…

4.

   Както и очаквах, откровенията ми събудиха доста низши страсти. За три дни блокирах толкова хора, колкото не съм блокирал за три години. Като констатация уточнявам, че от всички блокирани имаше само един мъж. Всички останали бяха жени, а 11 от тях се писаха мои „колежки“. Това показва, колко много шарлатани има не само във Фейсбук, но и изобщо. Всеки съди за другите със собствените си мерки, а когато си лъжец и мошеник е естествено да не вярваш  на никой друг.

   Като бях ученик в прогимназията имах един прекрасен учител по музика, на име г-н Петров. / Тогава другаря Петров /. Не знам с какво бях привлякъл вниманието му, но той се държеше много мило с мен. Беше извисен, умен и достоен учител. След премиерата на първата ми книга през 1994 година го срещнах случайно на центъра в Добрич. Беше вече пенсионер и много се зарадва като ме видя. Поговорихме и преди да се разделим ми каза долу-горе следното: - „Ти имаш трето око! Използвай го, но го пази, защото ако разберат за него, много хора ще искат да ти го извадят!“

    На обсебените от бесове искам да кажа, че няма смисъл да ме провокират! За разлика от тях не се стремя към пари, слава или друга човешка суета! Ако не ми вярват, просто да не четат написаното от мен! Посланията ми са към хора, които са объркани, отчаяни и не знаят как да реагират, нито какво да правят в гнусната ситуация, в която насила ни вкараха от година и половина! Всъщност, всички сме вкарани във война…..!

-          ИСКАХ  ДА  СПЕСТЯ  ПОНЕ  МАЛКО  ОТ  ИСТИНАТА  ЗА  ВОЙНАТА,  В  КОЯТО  НИ  ВКАРАХА! УВИ, ЖИВОТЪТ  НИ  ДНЕС Е КАТО  В  ДЖУНГЛА,  КЪДЕТО  ПО-СИЛНИЯ ИЗЯЖДА  ПО - СЛАБИЯ,  ДОКАТО  Е  ОЩЕ  ЖИВ!

  ХОРА, АКО  НЕ  ПАЗИТЕ  СЕБЕ  СИ,  ЩАДЕТЕ ПОНЕ  ДЕЦАТА  И  ВНУЦИТЕ  СИ! ДАЙТЕ  ИМ  ШАНС  ДА  ЖИВЕЯТ,  КАТО  НЕ  СЛАГАТ  МАСКИ  И  НЕ СЕ  „ВАКСИНИРАТ“!

 

Осмият




Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. stiraks - когато си лъжец и мошеник е естествено да не вярваш на никой друг
12.05.2021 07:56
Всъщност недоверието в хората се заражда още от детството ни, когато са ни повтаряли – „не се доверявай на непознати, внимавай на кого се доверяваш, не бива да вярваш на хората“…А ако по-натам в живота си сме били излъгани или сме се почувствали предадени от някого, недоверието се утвърждава като наша характерна черта. Забелязал съм, че прекалено доверчивите хора са неуверени в себе си и често действат, водени от страх или отчаяние.

Поздрави!
цитирай
2. morskipesni - Подкрепям отново!
12.05.2021 08:59
Наблюденията ми красноречиво говорят, че ПАТЕШКАТА половина от човеците е засташена от изчезване, от СОБСТВЕНАТА СИ ГЛУПОСТ- това означава, ДРУГАТА половина има все-още шанс да оцелее. Ето, на това кавам аз полу-естествен подбор и ментална ЕВОЛЮЦИЯ!
На всекиго казвам" човече Божи- ЛЕКАРИТЕ НЕ СЕ ИМУНИЗИРАТ- 90%. Те знаят. Ти какво друго доказателство търсиш- или под вола теле?
цитирай
3. radostinalassa - Въпросът е ваксинираните докога ще...
12.05.2021 16:06
произвеждат шип протенина? Вероятно докато са живи. Но след няколко месеца идва
друг щам , а имунитетът им е забуксувал с първия. Става конфликт на интереси.
Някои ще се ваксинират вечно до края си.



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1430435
Постинги: 936
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031