Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2016 13:58 - Из книгата ми :" Моите срещи с Йордан Ватев"
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 540 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      """""""""""""""""

        Много теми сме дискутирали с него- за световни поети, за Буда, за самотата, за посредствеността и завистта, за кармата и прераждането, за Ванга, нашата голяма пророчица, при която и аз, и Ватев бяхме ходили.
       Той е правил анализ на характера на човека по неговия почерк и винаги е бил поразително точен за хора, които ме интересуваха, без да ги познава.Имаше и издадена книга по графология.
       Аз правех астрологически анализи за хора, от които той се интересуваше.И това продължи почти до смъртта му.
      За графологически услуги идваха и други негови приятели или просто познати. Приемаше ги, неги връщаше и нищо не взимаше.
       Имаше една видима доброта, но неподатлива на ласкателства, принципна.Водила съм го в частни медии, в радиа и съм се чудила как го познават отблизо и отдалеч.
       Вярно, бил е преподавател в няколко наши университета, но това не бяха само учени хора или бивши негови студенти, а обикновени хора, явно запомнили го от лекции по читалища, общини и зали.
     """""""""""""

    Малцина знаят, че Йордан Ватев е преживял истинско знамение.Истинска Божия милост.
     До 30 - годишен той видимое заеквал, завършил е "Философия" В Софийския университет с отличие и то само писмено.
     Следрождения му ден на 30-годишнината този недостатък отведнъж изчезва. Мощният му глас и лекотата на мисълта / никога не четеше, помнеше страшно точно имена, години, факти от науката, но не и битови теми, бледи личности и клюки / омагьосваха аудиторията.
     Не помнеше дали вчера се е запознал с Пенка или Донка, но знаеше всичко наизуст за световните класици.

     2005г., София




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6673154
Постинги: 5068
Коментари: 24027
Гласове: 9809
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930