Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2017 05:51 - БЛАГОДАРЯ НА ЛОШИЯ ЧОВЕК
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 4135 Коментари: 6 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Благодаря на лошия човек,
на злостния, затворил ми вратата,
за да потърся аз отново красотата
и тактиката да вървя напред!

Благодаря на ниската душа,
приложила ми дребни психохватки
и удължила само дните кратки,
в които аз градя, но не руша!

Благодаря за онзи дисбаланс,
който единствено Дребняка го създава,
но Бог отново го възстановява
със своя висш небесен резонанс.

И всичко пак си идва по местата,
на някого се губят сетивата,
но моите отварят се широко,
изкуството се дава...отвисоко!

16 юли 2917г., София
Росица  КОПУКОВА



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - Няма как
17.07.2017 06:58
да благодаря на интригантите,злосторниците и болните,и в този сайт,които се размножават като ХЛЕБАРКИ без всякакви опити на тези, които трябва ДА ГИ ИЗЧИСТЯТ . Знам,виждам ,а то си личи не само по стила на писане,по изказа,по строежа на изреченията и употребата на определени думи,че един човек ПИШЕ,ПИШЕ РЕДОВНО , ДРАСКА И СЕ ПРЕДСТАВЯ ПОНЕ С ПЕТ ШЕСТ ПРОФИЛА.Дори аватари са сложили на дъщерята нa lidis?!?!Съдя по плитката и ластика розов ,но аз имам доста снимки на семейството и и няма как да сбъркам.Това е гавра и не само то,както и с мене нищо ,че още не съм умряла ,засега все още съм жива.Алоо....КОЙ ЩЕ ЗАБИЕ КОЛ НА ТАЗИ ЗЕМЯ,Я ДА ЧУЯ?!
цитирай
2. missana - Мъдър, обобщаващ и диалектичен стих!
17.07.2017 09:18
Което ме подсеща, че Бог, възстановявайки баланса чрез своя "небесен резонанс", ни прави истински реверанс. "Дребняка", с елементарните си "психохватки", си начесва крастата, но само за своя сметка. Защото, както е казано: "С неговите камъни по неговата глава" /той вече долна сигурно няма, така че използвах единствено число за глава/. Поздрав, Роси! Умееш да се извисяваш.
цитирай
3. rosiela - Благодаря, Мисана.
17.07.2017 09:20
за интересния поглед върху моята творба.
цитирай
4. apostapostoloff - Секирата направо ти се
17.07.2017 12:43
изтакова в блога! Да и таковам онаковата!
цитирай
5. rosiela - Апостоле,
17.07.2017 14:19
нека тече...
цитирай
6. анонимен - Ей, Лидис да не е починала бе?
17.07.2017 16:03
sekirata написа:
да благодаря на интригантите,злосторниците и болните,и в този сайт,които се размножават като ХЛЕБАРКИ без всякакви опити на тези, които трябва ДА ГИ ИЗЧИСТЯТ . Знам,виждам ,а то си личи не само по стила на писане,по изказа,по строежа на изреченията и употребата на определени думи,че един човек ПИШЕ,ПИШЕ РЕДОВНО , ДРАСКА И СЕ ПРЕДСТАВЯ ПОНЕ С ПЕТ ШЕСТ ПРОФИЛА.Дори аватари са сложили на дъщерята нa lidis?!?!Съдя по плитката и ластика розов ,но аз имам доста снимки на семейството и и няма как да сбъркам.Това е гавра и не само то,както и с мене нищо ,че още не съм умряла ,засега все още съм жива.Алоо....КОЙ ЩЕ ЗАБИЕ КОЛ НА ТАЗИ ЗЕМЯ,Я ДА ЧУЯ?!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6604959
Постинги: 5040
Коментари: 23941
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031