Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2017 07:29 - УЧИТЕЛЮ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 914 Коментари: 6 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Дали, учителю, пристигаш с тръпка
и с обич към децата мили днес,
защото, много малко, като кръпка,
достига в обществото блага вест,

заплатата ти щели да покачват,
останалото ще е идеал
и ти ще трябва като първолаче
да се научиш да живееш цял,

да плащаш  европейските си сметки
със тези много български пари,
държавата изнесоха отрепки,
изнесоха и нашите мечти,

че можем да живеем като хора.
Аз настоящите за нищо не виня,
защото те неистово се борят
на "миналото светло" със греха!

Дано поне обичат те децата,
защото обичта е Божи дар
и много радост, скрита във цветята,
да има пред просветния олтар.

15 септември 2017г., София
РОСИЦА  КОПУКОВА





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Да, учителите са най-важното нещо за една нация.
15.09.2017 09:53
Но какво да правят горките, когато ги задължават да учат децата по измислени учебници, написани по нареждане Отгоре и Отвън. И въпреки това се учудвам, че все още има твърде много оцелели от системата достойни учители. Това показва колко здрава е била ядката отвътре. Може би тези хора забавят донякъде страшния разпад на нацията. А ти си написала чудесно стихотворение, Роси. С общонационално значение!
цитирай
2. karamelita - Днес е първият учебен ден. До мен има ...
15.09.2017 10:20
Днес е първият учебен ден. До мен има голямо училище,в чийто двор са се събрали много деца.Аз вече от една година не съм повече в сферата на образованието,почивам си и си търся мястото в живота като пенсионерка,дори ми беше писнало от даскалуване и си лежах мързеливо сутринта в леглото ,но изведъж - о, чудо!Гръмнаха високоговорителите и се чу Химна на България!Някаква сила ме вдигна от леглото и застанах права, мирно и с приведена глава. Бях учител ветеран,тази музика,с която започвах всяка година силно ме развълнува и в очите ми се появиха сълзи.Изправих с от уважение към своите колеги,които продължават да се борят с упоритата българска простотия и да носят светлина на този народ,изправих се и заради България,исках да посрещна Химна изправена и корава,силна и непоколебима и така ще ставам всяка година на този ден,докато мога да стана от това легло.
цитирай
3. rosiela - Благодаря, Мисана. Свестни учители има, Бог да ги пази!
15.09.2017 13:46
missana написа:
Но какво да правят горките, когато ги задължават да учат децата по измислени учебници, написани по нареждане Отгоре и Отвън. И въпреки това се учудвам, че все още има твърде много оцелели от системата достойни учители. Това показва колко здрава е била ядката отвътре. Може би тези хора забавят донякъде страшния разпад на нацията. А ти си написала чудесно стихотворение, Роси. С общонационално значение!

цитирай
4. rosiela - Благородна професия, Карамелита. Не е за всекиго!
15.09.2017 13:46
karamelita написа:
Днес е първият учебен ден. До мен има голямо училище,в чийто двор са се събрали много деца.Аз вече от една година не съм повече в сферата на образованието,почивам си и си търся мястото в живота като пенсионерка,дори ми беше писнало от даскалуване и си лежах мързеливо сутринта в леглото ,но изведъж - о, чудо!Гръмнаха високоговорителите и се чу Химна на България!Някаква сила ме вдигна от леглото и застанах права, мирно и с приведена глава. Бях учител ветеран,тази музика,с която започвах всяка година силно ме развълнува и в очите ми се появиха сълзи.Изправих с от уважение към своите колеги,които продължават да се борят с упоритата българска простотия и да носят светлина на този народ,изправих се и заради България,исках да посрещна Химна изправена и корава,силна и непоколебима и така ще ставам всяка година на този ден,докато мога да стана от това легло.

цитирай
5. nalia - Всеки е длъжник на учителя си, Роси,
15.09.2017 16:31
особено двойкаджиите с лошите си училищни спомени:)
цитирай
6. rosiela - Права си, Нал.
15.09.2017 19:58
nalia написа:
особено двойкаджиите с лошите си училищни спомени:)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6673730
Постинги: 5068
Коментари: 24027
Гласове: 9809
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930