Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2018 09:43 - УТРЕ СИ ТРЪГВА РОЖДЕНИЯТ МЕСЕЦ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 1435 Коментари: 6 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Утре си тръгва рожденият месец, гледам, решил да си тръгне с добро, и да ви кажа, открито и честно- има си нещо в характера, то се определя от месеца, даже вплита в човека от климата част, Марта - променлива, ту ще накаже, ту ще пръгърне със слънце и нас. Приличам на нея, не мога да лъжа- който ме метва, преметвам го аз, пак ще изгрея,без да съм тъжна и ще помогна на някой от вас. 30 март 2018г., София Росица КОПУКОВА



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Ти си помогнала на много хора, Роси.
30.03.2018 12:38
Убеден съм в това, защото помня как помогна на мен в един сайт, където бе организирана перфектна атака срещу мен от един тъмен и сатанински Варненски субект.

Красиво възпяваш рождения си месец - един от най-хубавите месеци в годината, защото е носител на датата на освобождението на България от османско робство, явяваща се и твоя рождена дата.
цитирай
2. vania23 - И аз си го обичам
30.03.2018 13:57
рождения месец :) И се радвам, че съм родена през март - всичко има в него :)
Поздрави, Роси!
цитирай
3. rosiela - Благодаря, Младене. Не забравяш ти доброто.
30.03.2018 14:32
missana написа:
Убеден съм в това, защото помня как помогна на мен в един сайт, където бе организирана перфектна атака срещу мен от един тъмен и сатанински Варненски субект.

Красиво възпяваш рождения си месец - един от най-хубавите месеци в годината, защото е носител на датата на освобождението на България от османско робство, явяваща се и твоя рождена дата.


А ние не се познавахме тогава, просто от чувство за справедливост. Не може да нападат един ярък талант. Така беше.
цитирай
4. rosiela - Благодаря, Ванче.
30.03.2018 14:33
Радвам се, че сме родени в един месец с теб.
цитирай
5. missana - Благодаря, Младене. Не забравяш ти ...
01.04.2018 10:31
rosiela написа:
Благодаря, Младене. Не забравяш ти доброто.
missana написа:
Убеден съм в това, защото помня как помогна на мен в един сайт, където бе организирана перфектна атака срещу мен от един тъмен и сатанински Варненски субект.

Красиво възпяваш рождения си месец - един от най-хубавите месеци в годината, защото е носител на датата на освобождението на България от османско робство, явяваща се и твоя рождена дата.


А ние не се познавахме тогава, просто от чувство за справедливост. Не може да нападат един ярък талант. Така беше.


Точно това, че не се познавахме тогава, показва колко високо стои чувството ти за нравственост и справедливост, и прави постъпката ти особено ценна. Малцина притежават подобни качества. Аз лично съм убеден, че те се дават свише.

Честита Цветница, Роси! Да носи здраве и щастие на теб и близките ти, както и светлина през дните на страстната седмица!
цитирай
6. rosiela - Благодарности, Младене.
01.04.2018 11:02
Бог винаги да е с теб и семейството ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6603047
Постинги: 5040
Коментари: 23940
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031