Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2019 08:16 - НЯМА ДА СПРА....
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 416 Коментари: 3 Гласове:
-5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


 

Няма да спра и до поредната стихосбирка,
тя ще е предпоследна,
някъде ангелите за мен правят сбирка,
за да ми пращат нагледно

пристан за всяко вълнение мое,
като словесна палитра,
сядам в някое тихо усое,
започвам да се разплитам,

започвам свойта душа да вая
в мъдрост, дошла от небето,
как се случва дори аз не зная,
това ми е битието.

Щедър е Божият извор към мене,
а такъв извор е злато,
само пред Бога съм аз на колене
и той ме дарява богато,

и ме закриля от набези долни,
усещам го ежедневно.
Стих да напиша Богоугоден-
няма да спра до последно.

1 юли 2019г., София
Росица КОПУКОВА





Гласувай:
5



1. missana - Чудесно изповедно стихотворение, Роси!
02.07.2019 10:18
Не бива никога да спираш да пишеш! Един истински поет няма право на почивка от поезията. Бог ти е дал дарбата да пишеш до последно. Така виждам нещата аз. По тази причина следващите редове от стихотворението ти са истинско Откровение:

"Щедър е Божият извор към мене,
а такъв извор е злато,
само пред Бога съм аз на колене
и той ме дарява богато,

и ме закриля от набези долни,
усещам го ежедневно.
Стих да напиша Богоугоден-
няма да спра до последно."

Поздравявам те!
цитирай
2. rosiela - Няма да спра, Младене. Ти също.
02.07.2019 15:57
Тази нощ от 2.00 по " Нощен хоризонт" на БНР разговор за последната ми книга със стихове и разкази " Между радостта ъ тъгата" , за смисъла на живота, за човечността, за оптимизма - аз пред слушателите. Ти си нощно чедо, може да ме чуеш.


Благодаря за хубавите думи.
цитирай
3. missana - Това е чудесна новина, Роси!
02.07.2019 17:59
rosiela написа:
Няма да спра, Младене. Ти също. Тази нощ от 2.00 по " Нощен хоризонт" на БНР разговор за последната ми книга със стихове и разкази " Между радостта ъ тъгата" , за смисъла на живота, за човечността, за оптимизма - аз пред слушателите. Ти си нощно чедо, може да ме чуеш.
Ще се радвам да те слушам в ефира на "Хоризонт"!

Благодаря за хубавите думи.

цитирай
4. rosiela - Благодарности още веднъж.
02.07.2019 21:10
missana написа:
rosiela написа:
Няма да спра, Младене. Ти също. Тази нощ от 2.00 по " Нощен хоризонт" на БНР разговор за последната ми книга със стихове и разкази " Между радостта ъ тъгата" , за смисъла на живота, за човечността, за оптимизма - аз пред слушателите. Ти си нощно чедо, може да ме чуеш.
Ще се радвам да те слушам в ефира на "Хоризонт"!

Благодаря за хубавите думи.


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6660504
Постинги: 5063
Коментари: 24007
Гласове: 9805
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930