Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2019 18:44 - УСТАНОВЯВАНЕ НА РАЗЛИЧИЯТА
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 451 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Макар да съм си птица по душа,
за полет към небето ми е рано,
под облаци - загадки се теша
и слънцето ми свети отзарана.

Обичам и зелените треви,
и топлия паваж на булеварда,
обичам ги шептящите гори,
и морските вълни пред мен да падат.

И аз да вая тази красота,
доколкото Бог дал, в добра поема.
Когато към небето полетя,
не мога просто нищичко да взема.

Написаното ще остане тук,
ведно с материалните облаги.
И някъде ще ме намери друг
и ще отвори моите дисаги,

препълнени със стихове любов,
и ще ги разпилее по земята,
като магия, като благослов,
като проекция от свят във свята.

23 юли 2019г., София
Росица КОПУКОВА





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Всеки път ме изумяваш с философските си проникновения, Роси.
23.07.2019 18:55
Те свидетелстват за поетична зрялост и мощ. В стиховете ти се получава пълен синтез на земно с небесно. Никога не прекрачваш границата в полза само на едното.

"Макар да съм си птица по душа,
за полет към небето ми е рано,"

"Написаното ще остане тук,
ведно с материалните облаги.
И някъде ще ме намери друг
и ще отвори моите дисаги,"

Пиши все така, за да радваш душите на почитателите на истинската поезия!
цитирай
2. rosiela - Благодаря, приятелю. Високата ти оценка е затрогваща.
23.07.2019 19:05
missana написа:
Те свидетелстват за поетична зрялост и мощ. В стиховете ти се получава пълен синтез на земно с небесно. Никога не прекрачваш границата в полза само на едното.

"Макар да съм си птица по душа,
за полет към небето ми е рано,"

"Написаното ще остане тук,
ведно с материалните облаги.
И някъде ще ме намери друг
и ще отвори моите дисаги,"

Пиши все така, за да радваш душите на почитателите на истинската поезия!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6603530
Постинги: 5040
Коментари: 23940
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031