Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2020 08:49 - ЗА ЛОШОТО НЕ ИСКАМ ДА СИ СПОМНЯМ...
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 886 Коментари: 7 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

За лошото не искам да си спомням,

понякога го правя, на годишнина,
получила съм хубаво, премного,
живях добре и много бях обичана.

Сезоните се сменяха със нежност,
която моят дом не бе напуснала,
как станах борбена и как се ежех,
не знам и аз, оплете ме изкусно

животът във амбиции и цели,
накрая проумях, че може леко-
вървиш по пътя, пишеш стиховеи
и...току - виж, си стигнал надалеко.

Едно обаче още ми е слабост:
на лоши хора трудничко прощавам!
Но Бог съзре ме и даде ми сладост,
та лошотията да позабравя!

От всички хубости сама разбирам:
щом искам нова книга да направя,
намирам всичко, дето гравитира-
духовното най-лесно да създавам!

5 януари 2019г., София
Росица КОПУКОВА




Гласувай:
5



1. apostapostoloff - Не мой с лошо-
05.01.2020 13:22
цапни му 5- 6 ракии и ще простиш на всички. Така ни учат живите класици, които се скъсаха от пиене, но на никого нищо не прощават.
цитирай
2. rosiela - Апостоле,
05.01.2020 15:13
днес дойде една жива класичка на Владайската пуезия. Неам думе! Пола, църна, продрана на два пъти отпред, май не беше оная с висяющийо парцал! Коса на пръчки, Апостоле, не мита поне 10 дни. Чепици трета употреба, вече разшляпани, а на гърбо...леле- мале, цървено плетено пуловечрче от Магазин 1 лев, съдрано на гърба, таман при заднико, връз него - цървена голЕма жилетка с протрити ръкави, тоже от Магазин 1 лев, да поприкрие малко скъсаното пуловерче, ама задник голем - не можа, та сичко се виде.
Що да ти кажувам сега? Со ракии, без ракии - ма жива я ожалих.
Чите социална поезия на несретниците, мъли-и-и-и-ий, требе да се виде, не само да се разкажува!
цитирай
3. apostapostoloff - Преди промените се отбих веднъж
05.01.2020 18:05
в редакцията на "Пулс". Там празнуваха юбилей- оказа се, че наскоро са получили стиховце от поредния пует. Той бил, представи си, 100 000-ият драскач, натресъл им словоблудствата си.

Сигурно и в наши дни хиляди драскачи драскотят ли дарскотят. Подкокоросвани от типове като Графоман Гагузин. Колкото по- пропаднали и изпаднали са, толкова по- настървено драскотят...
цитирай
4. rosiela - Имаш право!
05.01.2020 18:12
Драскането е вид Релакс за онези, които ги мързи да работят!
цитирай
5. missana - Прекрасен стих и то в навечерие то на Богоявление, ни поднасяш Роси.
05.01.2020 22:18
Философската лирика, както неведнъж съм отбелязвал, е твоята стихия. Стихотворението съдържа и пряко предупреждение за лошите хора:

"Едно обаче още ми е слабост:
на лоши хора трудничко прощавам!
Но Бог съзре ме и даде ми сладост,
та лошотията да позабравя!",

но то показва, че творецът в теб се издига високо над блатото от зли жабоци:

"От всички хубости сама разбирам:
щом искам нова книга да направя,
намирам всичко, дето гравитира-
духовното най-лесно да създавам!"

Поздравявам те за великолепната творба и с леко предварение ти честитя Богоявление! Бог да бди над теб и да те вдъхновява за ново творчество! Амин!

цитирай
6. rosiela - Честито Богоявление, Младене. Бог да ти дава здраве и вдъхновение. И да бди над семейството ти.
06.01.2020 08:41
missana написа:
Философската лирика, както неведнъж съм отбелязвал, е твоята стихия. Стихотворението съдържа и пряко предупреждение за лошите хора:

"Едно обаче още ми е слабост:
на лоши хора трудничко прощавам!
Но Бог съзре ме и даде ми сладост,
та лошотията да позабравя!",

но то показва, че творецът в теб се издига високо над блатото от зли жабоци:

"От всички хубости сама разбирам:
щом искам нова книга да направя,
намирам всичко, дето гравитира-
духовното най-лесно да създавам!"

Поздравявам те за великолепната творба и с леко предварение ти честитя Богоявление! Бог да бди над теб и да те вдъхновява за ново творчество! Амин!


цитирай
7. missana - Сърдечно ти благодаря за хубавите пожелания, Роси!
07.01.2020 00:22
Нека се връщат при теб умножени с множители по-големи от 1.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6606006
Постинги: 5041
Коментари: 23943
Гласове: 9774
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031