Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2020 18:18 - СТАЦИОНАРЕН ТЕЛЕФОН
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 451 Коментари: 4 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


 

Стационарен телефон от памтивека,
сглобен от моя татко - адвокат,
стои над раклата на почит вечна,
тогава моят татко беше млад.

И аз го бърша, тайно си поплаквам,
а той без звън ме гледа със очи
и жица има, има си слушалка,
и спомени си има, но мълчи.

От времето на телефонна радост,
до днешния мобилен апарат
е минал цял живот и епохалност,
тогава моят татко беше млад.

А на епохата черта не слагам,
тя има специфична красота,
да си стои, по-скъп ми е от всякога
и да ми спомня думи с топлота.

Аз пак ще го забърсвам и на почит
над раклата докрай ще го държа,
над времето и неговия прочит,
защото е емблема на дома!

11 януари 2020г.,София
Росица КОПУКОВА




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Одухотворяването на стария телефон, сглобен от бащата -
11.01.2020 21:24
най-скъпият човек за една дъщеря и превръщането му в "емблема на дома", е постигнато, както чрез конкретиката на образите, така и чрез рефрена: "тогава моят татко беше млад". Това придава особена прелест на стихотворението и засилва безусловното му въздействие. Поздравление за майсторски написаната поетична творба, Роси!
цитирай
2. rosiela - Дело е на баща ми, той и техничар малко падаше, та днес го гледах и се разписах.Благодаря ти.
11.01.2020 21:56
missana написа:
най-скъпият човек за една дъщеря и превръщането му в "емблема на дома", е постигнато, както чрез конкретиката на образите, така и чрез рефрена: "тогава моят татко беше млад". Това придава особена прелест на стихотворението и засилва безусловното му въздействие. Поздравление за майсторски написаната поетична творба, Роси!

цитирай
3. missana - Такъв баща е безценен дар от бога, Роси. Пази го - много го пази!
12.01.2020 02:16
След като загубих родителите си разбрах, че ми е нанесена смъртоносна рана, от която никога няма да мога да се оправя. Но животът продължава.
цитирай
4. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
12.01.2020 08:41
missana написа:
След като загубих родителите си разбрах, че ми е нанесена смъртоносна рана, от която никога няма да мога да се оправя. Но животът продължава.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6657139
Постинги: 5063
Коментари: 24007
Гласове: 9805
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930