Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2020 08:15 - НЕ ЗНАМ ДОКОЛКО...
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 526 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Не знам доколко аз съм съвършена,
но мога никого да не обидя,
не ми е тясна цялата Вселена
и обич аз навсякъде ще видя.

Обаче паднат ли ми очилата
от хорска завист и порочни страсти,
тогава си променям сетивата
и друго става моето участие.

Цивилизована ми е борбата,
но до средата никога не спирам,
прозряла истината за нещата,
не аз воювам, мене ме избират.

И ей това е просто тяхна грешка:
как тази мила ангелска Росица
ни развъртя на дива въртележка...
Почакайте, съвсем не съм мръсница,

но който си го проси, си го проси,
но който си го търси, си го търси.
Самички си задавайте въпроси
и отговори дайте помежду си.

Не знам доколко аз съм съвършена,
но имам си енергия за трима
и в тъмнината аз не съм мишена,
и всички черни точки са ми зрими!

28 април 2020г., София
Росица КОПУКОВА




Гласувай:
5



1. apostapostoloff - СОПА, СОПА!
29.04.2020 09:00
Има мършаляци, които не за сопа, а направо за въже плачат!
цитирай
2. missana - Браво, Роси!
29.04.2020 12:03
За жалост не са малко тези, които сами си го търсят.
Винаги съм се учудвал на онези, които просто не могат да живеят без да се конфронтират. Най-често те са незначителни и завистливи твари, които не могат да понесат мисълта за собственото си нищожество. Служат си с подлости, клевети и лъжи. Дразни ги самата мисъл, че съществуват хора способни да творят. Стихът ти безпощадно точно отразява факта, че такива не трябва да разчитат на милост. Рано или късно джуджетата ще си получат заслуженото.
цитирай
3. rosiela - Тъй, тъй!
29.04.2020 17:45
apostapostoloff написа:
Има мършаляци, които не за сопа, а направо за въже плачат!

цитирай
4. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
29.04.2020 17:46
missana написа:
За жалост не са малко тези, които сами си го търсят.
Винаги съм се учудвал на онези, които просто не могат да живеят без да се конфронтират. Най-често те са незначителни и завистливи твари, които не могат да понесат мисълта за собственото си нищожество. Служат си с подлости, клевети и лъжи. Дразни ги самата мисъл, че съществуват хора способни да творят. Стихът ти безпощадно точно отразява факта, че такива не трябва да разчитат на милост. Рано или късно джуджетата ще си получат заслуженото.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6603632
Постинги: 5040
Коментари: 23940
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031