Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2020 09:23 - НЕНАСИТНОСТ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 367 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   

НЕНАСИТНОСТ

Аз знам, че животът не свършва дотук
и отвъд е красиво навярно,
до последния дъх, до последния звук
ще повтарям, дори и банално,

че прекрасна до святост е тази Земя
и най- вече България в нея
и не ще се наситя на красота
сто живота дори да живея.

И не ще наситя да пиша с любов
стихотворства за хубави хора,
дай ми , Боже, и радост, и благослов,
аз не бързам да ида " нагоре".

Дай ми здраве и шанс пак да видя света,
дето още не съм го видяла,
всеки някога тръгва, изпратен с цветя,
но аз още не съм се поспряла.

2 юли 2020г., София
Росица КОПУКОВА




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - До това "изпращане с цветя" има още много време, Роси!
02.07.2020 09:59
Пътят "нагоре" все някога ще ни се открие. Пътят, за който знаем, че " и отвъд е красиво навярно". Но божиите радости на тази Земя още не са се свършили.

Превъзходен лирико-философски стих за пълнокръвието и святостта на земния живот:

"до последния дъх, до последния звук
ще повтарям, дори и банално,

че прекрасна до святост е тази Земя
и най- вече България в нея
и не ще се наситя на красота
сто живота дори да живея.

И не ще се наситя да пиша с любов
стихотворства за хубави хора"...

Поздравление!

цитирай
2. rosiela - Младене,да живеем с удоволствие и да творим, приятелю.
02.07.2020 20:03
missana написа:
Пътят "нагоре" все някога ще ни се открие. Пътят, за който знаем, че " и отвъд е красиво навярно". Но божиите радости на тази Земя още не са се свършили.

Превъзходен лирико-философски стих за пълнокръвието и святостта на земния живот:

"до последния дъх, до последния звук
ще повтарям, дори и банално,

че прекрасна до святост е тази Земя
и най- вече България в нея
и не ще се наситя на красота
сто живота дори да живея.

И не ще се наситя да пиша с любов
стихотворства за хубави хора"...

Поздравление!


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6607629
Постинги: 5041
Коментари: 23945
Гласове: 9774
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031