Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2021 08:27 - СТАЦИОНАРЕН ТЕЛЕФОН
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 381 Коментари: 3 Гласове:
-5

Последна промяна: 11.01.2021 12:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Стационарен телефон от памтивека,
сглобен от моя татко - адвокат,
стои над раклата на почит вечна,
тогава моят татко беше млад.
И аз го бърша, тайно си поплаквам,
а той без звън ме гледа със очи
и жица има, има си слушалка,
и спомени си има, но мълчи.
От времето на телефонна радост,
до днешния мобилен апарат
е минал цял живот и епохалност,
тогава моят татко беше млад.
А на епохата черта не слагам,
тя има специфична красота,
да си стои, по-скъп ми е от всякога
и да ми спомня думи с топлота.
Аз пак ще го забърсвам и на почит
над раклата докрай ще го държа,
над времето и неговия прочит,
защото е емблема на дома!


11 януари 2020г.,София
Росица КОПУКОВА



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - СТАЦИОНАРЕН ТЕЛЕФОН
11.01.2021 08:27

Стационарен телефон от памтивека,
сглобен от моя татко - адвокат,
стои над раклата на почит вечна,
тогава моят татко беше млад.
И аз го бърша, тайно си поплаквам,
а той без звън ме гледа със очи
и жица има, има си слушалка,
и спомени си има, но мълчи.
От времето на телефонна радост,
до днешния мобилен апарат
е минал цял живот и епохалност,
тогава моят татко беше млад.
А на епохата черта не слагам,
тя има специфична красота,
да си стои, по-скъп ми е от всякога
и да ми спомня думи с топлота.
Аз пак ще го забърсвам и на почит
над раклата докрай ще го държа,
над времето и неговия прочит,
защото е емблема на дома!
11 януари 2020г.,София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Стих пропит с толкова много любов към един стар, телефон,
11.01.2021 09:51
"емблема на дома" и на любовта и уважението към бащата, който го е сътворил!
Малцина биха се сетили да напишат подобен стих, а при теб той се явява духовна потребност, Роси! Чудесно е да се пише на такива теми. Аз също държа вкъщи един ретротелефон СИМЕНС - антрацитно черен и бих казал величествен, от времената на втората световна война, в сравнение с който днешните телефони изглеждат просто жалки, както жалки изглеждат днешните мотриси, сравнени с някогашните величествени парни локомотиви. Поздравявам те за стихотворението!
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
11.01.2021 10:06
МНОГО СЕ ХАРЕСА ТОВА СТИХОТВОРЕНИЕ НА ГОЛЯМО ЛИТЕРАТУРНО ЧЕТЕНЕ В СБЖ. ЯВНО ДОКОСНА ХОРАТА И РОДОВАТА ИМ НИШКА.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6660825
Постинги: 5063
Коментари: 24007
Гласове: 9805
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930