Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2021 14:44 - ЛЮБОВТА МЕ НАМЕРИ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 386 Коментари: 3 Гласове:
-10

Последна промяна: 24.02.2021 14:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Любовта ме намери в прекрасното време на зрялата възраст,
съжалявам за тези, които на млади години не я проумяха,
аз не съм от жените, които до крайност ще вярват в химери,
но съм от онези, които напусто безцелно живяха.
И макар да обичам живота на сто оборота красиво,
разреших със перото си сто социални проблема,
и подавах ръка, и оставах след бурите жива,
много вярна на все социално-горещите теми.
И след вятъра тичах, повярвала в сляпата вяра,
и отърсена после от много илюзии пошли,
но запази ме Бог от гнусни дела и поквара,
затова не приемам и днес недостойните още.
Няма нужда да пия, защото ще трябва да пиша,
не умея да падам във ниското и оттам да излизам
и не крия вина на живота в потайната ниша,
но отдавна във делника пускам приятели с виза.
Та сега любовта е за мен добра притегателна сила,
за да бъдем дует - чистота се изисква от двама,
даже някъде някога с някого да е сгрешила-
имам прошка до време , но не за човече от слама.

24 февруари 2021г., София
Росица КОПУКОВА



Гласувай:
5



1. rosiela - ЛЮБОВТА МЕ НАМЕРИ
24.02.2021 14:45
Любовта ме намери в прекрасното време на зрялата възраст,
съжалявам за тези, които на млади години не я проумяха,
аз не съм от жените, които до крайност ще вярват в химери,
но съм от онези, които напусто безцелно живяха.
И макар да обичам живота на сто оборота красиво,
разреших със перото си сто социални проблема,
и подавах ръка, и оставах след бурите жива,
много вярна на все социално-горещите теми.
И след вятъра тичах, повярвала в сляпата вяра,
и отърсена после от много илюзии пошли,
но запази ме Бог от гнусни дела и поквара,
затова не приемам и днес недостойните още.
Няма нужда да пия, защото ще трябва да пиша,
не умея да падам във ниското и оттам да излизам
и не крия вина на живота в потайната ниша,
но отдавна във делника пускам приятели с виза.
Та сега любовта е за мен добра притегателна сила,
за да бъдем дует - чистота се изисква от двама,
даже някъде някога с някого да е сгрешила-
имам прошка до време , но не за човече от слама.

24 февруари 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Страхотна интимна изповед с изненадващ финал.
24.02.2021 20:37
"Та сега любовта е за мен добра притегателна сила,
за да бъдем дует - чистота се изисква от двама,
даже някъде някога с някого да е сгрешила-
имам прошка до време , но не за човече от слама."

Това "човече от слама" одухотворява до крайност стиха ти. Невероятна находка!
Поздравявам те!
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене. Трогната съм.
24.02.2021 21:27
missana написа:
"Та сега любовта е за мен добра притегателна сила,
за да бъдем дует - чистота се изисква от двама,
даже някъде някога с някого да е сгрешила-
имам прошка до време , но не за човече от слама."

Това "човече от слама" одухотворява до крайност стиха ти. Невероятна находка!
Поздравявам те!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6605999
Постинги: 5041
Коментари: 23943
Гласове: 9774
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031